Jimin P.O.V. :
Hyorin sokáig válogatott a ruhák között, nem mintha zavart volna, igazából Én is szeretek a ruhák között válogatni, hiszen a tökéletes darabokat nagyon nehéz megtalálni. Hyorin minden egyes ruhát felpróbált ami megtetszett neki és mindegyiknél kikérte a véleményem. Alapjáraton Ő egy nagyon gyönyörű lány, napbarnított bőre tökéletes szinkronban van barna színű, hosszú, hullámos fürtjeivel. Szemei koromfeketék, melyek mindig csillognak, de talán a mosolya tette Őt igazán ellenállhatatlannak. Minden egyes felpróbált textil úgy állt rajta, mintha csak rá szabták volna, Ő az a fajta lány akinek jól áll minden.
Azt megkell hagyni, hogy elég sok időt töltöttünk a boltba, már azon aggódtam, hogy Kookie nem-e mérges rám, de amikor az üzlet előtt megpillantottam egy csokor virággal a kezében minden aggodalmam tovaszállt. Arcomon egy hatalmas mosoly díszelgett, mikor elvettem a felém nyújtott virágokat, amitől Ő szemmel láthatólag megkönnyebbült. Talán azon rágódott, hogy nem szeretem a virágokat, vagy esetleg azon, hogy pont ez a fajta virág nem a kedvencem? Mindenesetre nagyon édes tőle, hogy gondolt rám és virágot vett nekem.
- Ezt miért kapom? - kuncogtam, mire most egy szájra puszit kaptam tőle. Aigoo, ez a férfi elkényeztetett engem!
- Mert szeretlek. - motyogta két puszi között, mire a szívem gyorsabban kezdett el dobogni, mint ahogy kellene neki valójában, az alhasamban ezernyi pillangó kelt életre, a bőröm felforrósodott mindenhol ahol csak megérintett Jungkook, ajkaim kiszáradtak, hiába nedvesítette be előbb a saját ajkaival, egyszerűen ilyen hatással van rám minden egyes percben JungKook közelsége, és ez ellen nem tudok mit tenni, voltaképpen már kezdek hozzájuk szokni.
- Én is szeretlek. - mosolyogtam rá. Elképzelhetetlenül boldog vagyok miatta. Ezt az igazán romantikus pillanatot Taemin és Daehyun zavarta meg, ráadásul úgy hogy körbe-körbe kergették egymást körülöttünk rohangálva, aminek persze a többi vásárló vagy nézelődő ember nem nagyon örült, de hát ez van, vannak nálunk sokkal rosszabb bandák is, ennyit igazán elnézhetnek nekünk úgy gondolom.
Mikor már a srácok is lefárasztották egymást beültünk kajálni egy kifőzdébe, merthogy mindenki rendes kaját kívánt és itt eléggé széles a választék. Étkezés közben megtudtuk, hogy Taemin miért akarta az imént kinyírni barátunkat, Daehyun eléggé beégette szerencsétlent egy csaj előtt, mellette szolgáljon, hogy Ő csupán csak segíteni szeretett volna, csakhogy nem úgy sült el, de a szándék megvolt és csak az számít, nem? Időközben Hyorin elment, mert időpontja van a fodrászhoz és nem szeretett volna elkésni, rá fél órával később a fiúk is elmentek, Daehyun énektanárhoz, Taemin pedig táncedzésre, így hát ketten maradtunk Kookieval, vagyis míg el nem indultunk, ugyanis a pláza földszintjén összetalálkoztunk JungSooval, apa új munkatársával. A narancssárga színű hajú férfi egy hatalmas mosollyal az arcán sietett felénk, de amikor megpillantotta összekulcsolt kezeinket egy érdekes fintort vágott, amit nem igazán tudtam hova tenni.- Jimin, nagyon jó újra látni téged! - köszöntött természetellenes mosolyával minket, azaz csak engem, de igazából csak azon sikerült meglepődnöm, hogy még át is ölelt. Óvatosan Kookra pillantottam, akin pedig látszott, hogy nagyon nincs ínyére ez az egész, arcán tisztán tükröződik, hogy legszívesebben milyen szavakkal illettné JungSoot és tisztában vagyok azzal, hogy csak miattam nem teszi meg.
- Uhm téged is. - mosolyogtam zavartan. Jesszusom, olyan kínos ez az egész helyzet, voltaképpen most mit is kéne mondanom? Bemutassam JungKookot neki vagy inkább hagyjam?
- Hallom, hogy nagyon csúnyán összevesztetek apáddal, bármennyire is tagadja, de nagyon rosszul érzi magát miatta. Beszélned kéne vele és nem a barátodhoz menekülni, mert ez a probléma nem fog magától megoldódni. - JungSoo szavai igazán megleptek, ráadásul az az él ami a hangjában lapult, előhívta a bűntudatomat. Mégis miért mond nekem ilyeneket? Alig ismerjük egymást, sőt nem is ismerjük egymást, hogy egyszerűen ilyen szemrehányó legyen velem szembe vagy akár JungKook szembe.
YOU ARE READING
|All You Need Is Love|√| {JiKook ff.}
Fanfiction"- Elmondod mi történt? - Te történtél, Park. - Nem igazán értelek. " ⚠♥⚠♥⚠♥⚠ Park Jimin és Jeon JungKook nem igazán a legjobb döntéseket hozták meg az életük során. De ki az, aki igen? Senki... Mikor JungKook Amerikából haza utazik régi érzelmei...