NSN-5

607 61 2
                                    

İki buçuk aydır umrunda değilmiş gibi davransa da her gece Taehyung'u düşünüyordu Seokjin. Ona olan hislerini düşünüp ölçmeye çalışıyordu. Daha sonra geçen gün oynadıkları şişe çevirmece oyunu geldi aklına ve ister istemez kaşları çatılmıştı yine. Şişe Hoseok ve Jungkook arasında durduğunda küçük kurabiye durur mu Hoseok'un sormasına bile izin vermeden cesaret demişti. Hoseok ise yandan bir gülümsemeyle Kook'dan Tae'yi öpmesini istemişti. Kook başta afallasa da diğer hyunglarının ne halde olduğunu bilmeden ensesinden tutuvermişti Taehyung Hyung'unu. Neyseki kızgın bir boğa gibi olan Jimin olaya el koymuştu. Neredeyse Hoseok'u dövecekti de işte Yoongi'den korkuyordu. Seokjin ise kaşlarının çatık olduğunu Taehyung ona dönünce farketmişti. Tae, Jin'in neden kaşlarının çatık olduğunu düşünüyordu. Yoksa o da ona karşı bir şeyler mi hissediyordu? Sonra kendi kendine kızdı Taehyung. Ah aptal Tae, tabiki kardeşinin böyle bir şey yapacak olmasına kızıyordu. Neden durup dururken seni kıskansın ki? İç sesine hak verdi Taehyung. Ve tekrardan eski çöküntülü ruh haline geri döndü.
Seokjin'de ise durumlar farklıydı. Neden kaşları o kadar çatılmıştı ki? Bunda o kadar kızılacak ne vardı? Sonra tabiki Taehyung'un seni sevdiğini itiraf etmesinden sonra az kalsın kardeşini öpecek olmasına sinirlendin. Yoksa neden durup dururken sinirlenesin ki? İç sesine hak verdi Seokjin. Ve tekrardan o eski umursamaz görünümlü haline geri döndü.

~~~~~~~~~~~

İç seslerine istediğiniz kadar küfür edebilirsiniz 😂😂❤

NEVER SAY NEVER- TAEJIN ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin