Iar el...

1.8K 44 19
                                    

  -Ho păpușă doar am întrebat.

-Lasă-mă nu am chef de nimic.

-Scuze păpușă.

-Nu îmi mai spune păpușă!!

-Bine păpușică.

-Luatear Dracu .

    Nervoasă am plecat acasă .După 30 de minute am ajuns.Intru în casă și pe canapea îl văd pe Eduard cu o fată , se sărutau , dar s-au oprit când au auzit ușa trântinduse.

-Ce sa întâmplat surioară?

-Ce pana mea să se întâmple am dat de doi porci în aceiași secundă !!! Eduard venise la mine ma luat în brațe și ma calmat .Roșcata  de  lângă  el se uita de parcă mă futeam cu el .Ce te uiți așa fă !!spun eu .

-Eduard îi permiți să se comporte așa cu mine ?

-Am obținut ce am vrut de la tine așa că ...Da! Roșcata  plecă uitânduse urât .

-Eu merg să mă culc !

-Pa noapte buna!

-Noapte bună Eduard!

-A da mâine vin prieteni mei la mine !

-Bine !spun eu fără să îmi dau seama ce tocmai îmi spuse.Stai ce!!

-Scuze dar nu am ce face!

-Eduard dar nu vreau să mai dai iar petreceri ca să nu pot învăța!

-Nu dau nici o petrecere fi calmă,doar vin niște  prieteni nu facem multă gălăgie!

-Bine !spun eu și mă trântesc în patul meu moale.

  Dimineața venise repede îmi făcusem rutina apoi mâncasem și am mers la liceu .

-Hey Lara !

-Hey Anastasia !

-Nu,nu nu nu !!!

-Ce e Anastasia?

- E el !îi spun arătândui spre noul băiat care venise la liceu.

-El e noul băiat!Ce e cu el?

-Iar el !mă uitam fix la moaca aia de prost.

-Uite vine la  noi !!

-Ce picior îi dau !spun eu realizând că am spus-o cu voce tare.

   Lara nu se mai oprește din râs și el ajunge în fața mea .

-Hey eu sunt David.

-Ce pana mea vrei!!

-Anastasia de ce nu ești politicoasă ??Ce ți-a făcut băiatul să te comporți așa urât?

-Ma călcat pe picior cu bicicleta !!

-Scuze !am vrut să îmi cer scuze atunci dar ai început să mă înjuri de tot neamul.

-În ce clasă ești? îl întreb eu puțin roșie la față.

-Sunt în a 10 C.

-Și fratele meu e în a 10 C.

-Anastasia sa sunat hay în clasă !!îmi spune Lara .Îmi iau rămas bun de la David și merg spre clasă.

-Îți place de el ?mă întreabă Lara .

-Nu!! DĂL DRACU!!

   Se terminase orele și am plecat  acasă .Am zis să merg în mansardă și să fac prostii.Știam că prieteni lui Eduard vin peste 1 oră cu tot cu el . Am luat 3 pungi cu făină le-am răsturnat , m-am dezbrăcat și am rămas doar în chiloți și sutien și m-am tăvălit în făină.

             Dependentă de tine prostuleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum