- Jezu Natalie, znowu przez Ciebie się spóźnimy! - stałam od kilkunastu już minut pod łazienką w której siedziała moja przyjaciółka czekając aż wyjdzie. Co minutę lekko stukałam w drzwi żeby ją pośpieszyć ale to nic nie dawało - Dziewczyny do mnie piszą, że czekają pod budynkiem na nas, a ja nie jestem nawet gotowa.- Marry, to nie moja wina. Mówiłam żebyś weszła przede mną! - miałyśmy iść tego wieczoru do baru, żeby opić mój koniec roku z moimi najlepszymi koleżankami i chciałyśmy wziąć Natalie, tylko, że... Z nią zawsze jestem spóźniona.
Nagle otworzyły się drzwi do łazienki, a ja w końcu mogłam wziąć zostawione tam kosmetyki i zrobić sobie makijaż. Tego wieczoru postawiłam na delikatny makijaż, a na siebie ubrałam czarną sukienkę w stylu boho z odkrytymi ramionami i kwiatową koronką na rękawach. Włosy lekko podkręciłam na lokówce.
- Idziem ziom?
- Idziem!
Moje przyjaciółki faktycznie czekały na nas pod budynkiem klubu Until Music. Wszystkie wyglądały olśniewająco, właściwie jak zawsze.
- Przepraszamy dziewczyny, że musiałyście na nas tyle czekać ale miałam problem z makijażem, hahah - wyjaśniła Natalie śmiejąc się, ale wszystkie bardzo dobrze ją rozumiałyśmy. Nawet ja, chociaż nigdy wcześniej się nie malowałam. Zaczęłam dopiero od ostatniego wyjścia z Natalie. Ciekawe dlaczego... haha.
- Okej nie ma sprawy, po prostu już wejdźmy - zaproponowała Charlotte, a wszystkie przystałyśmy na to.
Po wejściu do środka zobaczyłam, że jest więcej ludzi niż zazwyczaj, pewnie dlatego, że Vampsi dzisiaj grają. Z tego co mi wiadomo moją wejść o równej 20, więc za mniej niż 30 minut.
Usiadłyśmy z dziewczynami przy barze i zamówiłyśmy drinki które jak zwykle podawał Rick.
- Dziewczyny, za koniec nauki i wszystkie chwile razem. Te dobre i złe - zaczęła Blair, a my wszystkie do niej dołączyłyśmy zbijając szklanki ze sobą i pijąc drinki. Po kilkunastu minutach rozmowy i śmiania się razem usłyszałyśmy za sobą na scenie, znany już głos.
- Panie i panowie, a teraz przed państwem gwiazdy wieczoru. The Vamps! - zapowiedział jak zwykle z entuzjazmem wydaje mi się, że menadżer klubu, a Natalie pociągnęła mnie natychmiast za rękę w stronę tłumu. Gdy już byliśmy niedaleko sceny chłopcy zdążyli zaśpiewać 1/4 piosenki. Na pierwszy ogień, dosłownie, poszła ich piosenka 'Burn'. Mało znana ale za to fajna. Nie znałam jej słów, więc na razie tylko tańczyłam. Potem zagrali All Night, Middle of the night, a na koniec tej piosenki Bradley zabrał głos.
- Chcielibyśmy zagrać teraz piosenkę, która dużo dla nas znaczy, ponieważ jest to piosenka, którą napisaliśmy jako pierwszą i mamy do niej ogromny sentyment. Proszę śpiewajcie z nami - fani odpowiedzieli tylko głośnymi piskami.
UWAGA! ŻEBY WAM SIĘ LEPIEJ CZYTAŁO DALSZĄ CZĘŚĆ OPOWIADANIA PROSZĘ PRZECZYTAJCIE TŁUMACZENIE PIOSENKI KTÓRE WKLEJĘ WAM DO KOMENTARZA!
I talk a lot of shit,
When I'm drinkin' baby,
I'm known to go a little too fast
Don't mind all my friends,
I know they're all crazy,
But they're the only friends that I have,
I know I don't know you but I'd like to
Skip the small talk and romance, girl
That's all I have to say so baby
Can We Dance?
Here we go again,
Another drink I'm caving in,
The stupid words keep falling from my mouth,
You know that I mean well,
My hands were meant for somewhere else,
Your eyes were doing naughty butterflies.Oh Ohh
One more drink and I should go,
Oh Ohh
But maybe she might like me though,
Oh OhhI've been a bad bad boy,
Whispering rude things in her ear,
Please say she'll break,
Please say she'll change,
Her mind and bring me back to her place
I talk a lot of shit,
When I'm drinkin' baby,
I'm known to go a little too fast,
Don't mind all my friends,
I know they're all crazy,
But they're the only friends that I have.
I know I don't know you but I'd like to,
Skip the small talk and romance, girl
That's all i have to say so baby
Can We Dance?Dlaczego mam wrażenie jakby ta piosenka była napisana wprost o mnie? To nie dorzeczne przecież została napisana zanim jeszcze się poznałam z Natalie. Ale jej słowa brzmią jakby były skierowane wprost do mnie.
- Teraz nadszedł czas na ostatnią piosenkę na dziś. Dzięki, że byliście z nami.
Po tych słowach zaczęły rozbrzmiewać pierwsze nuty kolejnej i za razem ostatniej piosenki.
Excuse me miss,
I don't ever do this,
Must admit I'm pretty nervous,
But just in case you say yes.
I had to ask,
If you already had dinner plans,
I know you probably have a man,
But if you happen to be unattached.
I'd sing your name over the airwaves,
Crash your couch and sleep on the stairway
If not tonight, maybe tomorrow,
Cause I'm hung up, I'm shook up,
I'm lovestruck.
I'd wait all day, just for a maybe
I'm trying to find a way to be worthy.
If not tonight, maybe tomorrow
Cause I'm hung up, I'm shook up,
I'm lovestruck.
You, I'm lovestruck
You, I'm lovestruckNie wiem, czy mi się wydaję czy Brad patrzy prosto na mnie i do mnie śpiewa? Pewnie mi się wydaje. Tyle tu dziewczyn, a poza tym Natalie stoi koło mnie, więc to pewnie na nią patrzy.
Ta piosenka nie należy do moich ulubionych ale to z jakimi emocjami zaśpiewał ją Brad mnie poruszyło. Śpiewał prosto z serca i to było widać. Koncert chłopaków był świetny. Cały czas z dziewczynami tańczyłyśmy i śpiewałyśmy kawałki które znałyśmy, a ja miałam wrażenie, że Bradley na mnie co jakiś czas zerka. Nie ma co urywać, ja się w niego wpatrywałam cały czas.
Po skończonym koncercie zaczęłyśmy się zbierać do domów. Natalie powiedziała, że dostanie trochę dłużej i przejdzie się gdzieś z Rickiem. Ja miałam już wychodzić, ale ktoś mnie złapał za nadgarstek. Ktoś...
CZYTASZ
Pod wiatr | FF - The Vamps
RomansaNie lubiłam go. Nienawidziłam go. Miałam go dość. Tęskniłam za nim. Zakochałam się w nim. Potem znowu go nienawidziłam.