61 DALIS

999 38 3
                                    

- Vakarėlis buvo nuostabus!- pasakė Monika, kai visi įlipome į limuziną.

- Pritariu, o Harry iš tiesų pametė galvą dar labiau nei prieš tai.- nusijuokė Louis.

- Shhhh.. jis miega.- Bandžiau kuo tyliau pasakyti, kad neprižadinčiau savo garbaniaus, kuris užmigo ant mano kelių vos tik įlipome į limuziną.

- Tai... nebus pratesimo?- nusijuokė Zayn.

- Zayn, tau reiktų mažiau gerti.- nusijuokė Liam.

- O tau reiktų mažiau vadovauti tėtuk.

- Zaaayn! - suniurzgė Liam.

- Kas? Nejau tai netiesa? Tu negeri, nerūkai ir beveik nesilinksmini. Tu nuobodus!

- Kalba tas, kuris vien rūko, geria ir yra tikras vakarėlių liūtas be jokios drausmės.

- Tu mane nervini, Liam.- piktai pasakė Zayn.

- Tik bandau tau išaiškinti tavo idiotiškus veiksmus, Zayn.

- O jie niekam neįdomus. Man linksma, mano gražuolei taip pat. Tai kokios problemos, kad tu čia vienintelis surūgėlis?

- Vaikinai, vaikinai. Gana! Jūs pykstatės kaip maži berniukai, be jokios priežasties.- Bandžiau sudrausminti įsisiautėjusius Liam su Zayn, bet tai buvo beviltiška.

- Džiaukis, kad limuzinas dar nesustojo, kitaip aš neatsakau už savo veiksmus Ly.

- Tikrai? Ir ką tu man žadi padaryti? trenkti? gal pamiršai, kad mus sekioja begalė paparacų ir tada iškiltų toks skandalas.

- Vaikinai! nutilsit?- supyko Monika.

- Geerai jau, gerai.- nusileido Liam. na, jis iš tiesų tikras šaunuolis, kad net tokioje situacijoje sugebėjo pats pirmas baigti ginčus ir nusileisti girtam Zayn.

Limuzinui sustojus mes visi išlipome iš jo ir patraukėme į savo kambarius.

- Aš eisiu po dušu.- pasakiau Harry'iui ir nusiėmusi savo aukštakulnius padėjau juos šalia lovos.

- Gerai mažyte.- pasakė Harry ir pabučiavo mano skruostą.

- Galėsi atnešti mano rūbus?- paklausiau jo, prieš uždarydama vonios duris.

- Žinoma.- nusišypsojo jis ir priėjo prie mano lagamino.

Tik įėjusi į vonios kambarį, iš karto nusimečiau savo rūbus ir įlipusi į vonią, pasijungiau šilto vandens srovę, kuri pradėjo tekėti mano kūnu. Šiltas vanduo mane atpalaidavo ir leido visiškai pamiršti barnį tarp Liam ir Zayn, apie kurį vis nenustoju galvoti. Tačiau netrukus mano galvojimus pertraukė kažkieno rankos ant mano liemens.

- Harry!- surėkiau.

- Taip, tai aš.- jis nusijuokė.

- Ką tu čia darai?

- Kaip tai ką, maudausi kartu su tavimi.

- Man nejuokinga. Aš prašiau atneši mano rūbus. Tik rūbus.- paskutinį žodį pabrėžiau labiau.

- Tai gal man išeiti?- paklausė jis šiek tiek nuliūdusiu balsu.

- Ne, pasilik. - nusijuokiau ir prisitraukiau jo rankas arčiau savęs.

- Gerai.- jis nusišypsojo.

- Padėsi?- ištiesiau jam dušo žėlę ir kempinę.

- Žinoma.- pasakė Harry ir užsipylęs ant kempinės vanilės kvapo dušo žėlę išrtynė mano kūną ir paleido vandens stovę tekėti mano kūnu, taip nuplaudamas visą dušo žėlę nuo manęs.

Galiausiai abu nusiprausę išlipome iš vonios ir apsirengę patraukėme į lovą.

- Keistas jausmas.- pasakiau ir atsisukau į jį.

- Kas?

- Na tai, kad mes abu maudėmės ir tai, kad mes vėl kartu. Pasiilgau to.- šuptelėjau ir pažvelgiau į jo žalias akis, kurios žiūrėjo į mano mėlynas.

- Aš pasiilgau to taip pat.- nusišypsojęs prisitraukė mane arčiau savęs ir stipriai apkabino.

- Harry.- pasakiau jam tyliai.

- Taip?

- Vaikas. Tu žinai, kad aš nėščia ir...- nuraukė mane jis.

- Taip, aš žinau tai, bet prašau, nedaryk to. Nesidaryk aborto.

- Bet tu supranti, kad tai gali smarkiai pakenkti tavo karjerai, taip pat ir manąjai.

- Taip, aš žinau tai, bet apie tai turi galvoti mažiausiai. Aš myliu tave, myliu ir tą mažą gyvybę, kuri auga tavyje. Ir aš būsiu tėtis, tu supranti kaip tai skamba neįtikėtinai?- džiūgavo Harry's

- Būtent, tai neįtikėtina ir aš manau, kad mes esame per jauni dar tam.- pasakiau jam.

- Ne, mes nesame per jauni. Mes turime viską, ką galėsime duoti geriausio šiai gyvybei.- pasakė Harry ir pabučiavo į lūpas.

- Gerai. Bet tu manęs nepaliksi kai vaikas gims?- paklausiau.

- Ką? Žinoma, kad ne. Net negalvok apie tai.- Šiek tiek supyko Harry, kai pasakiau šią idiotišką mintį.

- Tuomet mes būsime nuostabi šeima.- nusišypsojau.

- Pati nuostabiausia Styles'ų šeima.- pasakė Harry ir aš nustebau.

- Styles'ų? Kaip suprasti Styles'ų šeima?- nusijuokiau.

- O tu nenori būti mano žmona?

- Harry! Tai būtų puiku ir... ir tu čia rimtai?

- Rimtų rimčiausiai. Aš myliu tave ir net nenoriu pagalvoti apie kitas.- nusišypsojo Harry ir aš stipriai jį pabučiavau.

- Myliu tave, Harry.- ištariau tyliai.

- Ir aš tave.

- Na... rytoj anksti keltis, todėl aš manau, kad jau metas miegoti.- pasakiau jam ir jau ruošiausi nusisukti.

- Tai, kad esime miegoti, dar nereiškia kad turi nusisukti ir ištrūkti iš mano glėbio. Eikš arčiau.- Pasakė Harry ir aš vėl prisiglaudžiau prie jo.

- Labanakt.- ištariau tyliai ir užmerkiau akis.

- Labanakt, meile.- pasakė jis ir aš su šupsena veide užmigau.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang