2ος Κύκλος: •Κεφ.1•

59 5 0
                                    

Πλευρά κοριτσιών.

Είχαν φτάσει στο σπίτι της Λούσιας και αμέσως παρεγγειλαν 2 πίτσες.
Κάθισαν στον καναπέ και οι τρείς βγάζοντας τα παπούτσια τους και ταυτόχρονα γελούσαν και έτρωγαν.
Ξεκάθαρα είναι χαρούμενες που είναι σπίτι.
Αποφάσισαν μιας και Η Λουσια δεν μπορεί να πάει μόνη της στο νοσοκομείο αύριο για το πόδι της θα κοιμηθούν όλες μαζί σπίτι της.

"ΑΧΧΧ ποσο πολύ χαίρομαι αυτή την στιγμή"
Είπε Η Αμάντα κλείνοντας τα μάτια της και φάνηκε να το απολαμβάνει.
"Και γω...ουφφ καλε εμείς βρωμαμε"
Τους ειπε Η Ερικα και άρχισαν να μυρίζονται
"Ναι έχεις δίκιο...πόσες μέρες έχει να κάνουμε μπάνιο;"
Ρώτησε Η Λουσια
"Δεν ξερω..εμένα μου φαίνετε λες και είμαστε χρόνια κολλημένοι σε αυτό το δάσος"
Απάντησε Η Αμάντα ενω συνέχισε τρώει.
"Λοιπόν κορίτσια εγώ παω να κάνω ενα Ντουζ"
Είπε η Έρικα και σηκώθηκε για να πάει στο μπάνιο.

[...]

Μετα τα μπάνιο που έκαναν είχαν ξαπλώσει όλες τους στο κρεβάτι και συζητούσαν μόνο για την εμπειρία τους στο δάσος και αργότερα κοιμήθηκαν
Η Λουσια ήδη ένιωθε καλύτερα και μπορούσε να περπατήσει σχεδόν κανονικά είχε τυλίξει το πόδι της με επίδεσμο, ισως δεν θα χρειαστεί να πάνε νοσοκομείο.

Πλευρά αγοριών.

Ο Κρις άφησε τον Τζακ και τον Μάικ στα σπίτια τους για να ετοιμαστούν, να φάνε και αργότερα να βγουν όλοι μαζί για να το γιορτάσουν.
Μετα απο ώρα είχαν βρεθεί και οι 3 στο γνωστό κλαμπ της πόλης.
Μπήκαν μέσα και παρεγγειλαν σφηνάκια τα οποία έπιναν μονορούφι.
Μετα άρχισαν να χορεύουν με της κοπέλες που κουνιοντουσαν προκλητικά και τους πλησίαζαν.
Γελούσαν και διασκέδαζαν αλλα μέσα τους είχαν ενα κενό. Σαν να λείπει κάτι.
Βέβαια δεν σταμάτησαν να χορεύουν.
Μάλιστα Ο Μάικ παρασύρθηκε με μια κοπέλα στις τουαλέτες.

Πέρασαν ατελείωτες ώρες χορού και φλερτ ανάμεσα στης κοπέλες που τους πλησίαζαν.
Το παράξενο είναι οτι η κοπέλα στην οποία ήταν Ο Μαικ μαζι στις τουαλέτες έφυγε και φαινόταν νευριασμένη.
Δεν το είχαν προσέξει ομως Ο Τζακ και Ο Κρις.
Η ώρα πήγε 2 τα ξημερώματα και αποφάσισαν να επιστρέψουν σπίτια τους.
Ευτυχώς δεν μεθυσαν τελείως και μπορούσαν να οδηγήσουν.
Βγήκαν απο το κλαμπ και Ο Τζακ με τον Κρις πείραζα τον Μάικ για την ξανθιά κοπέλα που πήγε μαζί της στις τουαλέτες.
"Ελααα ρε Μαααικ πες μας τι έγινε με το γκομενάκι;"
Τον ρώτησε Ο Κρις.
"Ναιι πες μας...ασε ασε μην πεις λεπτομέριες ξέρουμε"
Ειπε Ο Τζακ και γέλασε δυνατά.
"Τίποτα δεν έγινε"
Τους είπε Ο Μάικ καθώς προχώρησε στο αυτοκίνητο του ενω οι αλλοι δυο είχαν μείνει κόκαλα ,μετα τον πλησίασαν και Ο Κρις είπε στον Τζακ:
"Τζακ έλεγξε αν έχει πυρετό"
Ο Τζακ ακούμπησε τα χέρια του στο μέτωπο του και Ο Μαικ στρυφογυρισε τα μάτια του.
"Θερμοκρασία: φυσιολογική..δεν φαίνετε να έχει κατι"
"ΩΩΩΩ κοφτε το ρε μαλακες δεν εχω τίποτα..δεν έγινε τιποτα γιατι δεν είχα όρεξη"
Τους φωναξε
"Μυρίζω ψέμα"
Του ειπε Ο Κρις
"Σε ξέρουμε καλύτερα και απο τον ίδιο οπότε πες μας τον λόγο που δεν έγινε κατι με την κοπελιά"
Συνέχισε...
Ο Μάικ απλα κούνησε το κεφάλι του αρνητικά και μπήκε στο αυτοκίνητο έβαλε μπρος και έφυγε αφήνοντας τους με την απορία.
"Τωρα αυτός τι έπαθε;;"
Ρώτησε Ο Τζακ
"Και που θες να ξέρω εγω;"
Απάντησε Ο Κρις και πήγαν προς τα αυτοκίνητα τους.
Καθώς προχωρούσαν είδαν την ξανθιά κοπέλα που ηταν με τον Μαικ να μιλάει στο κινητό και να καπνίζει.
Αποφάσισαν να την πλησιάσουν και να την ρωτήσουν. Ίσως έφταιγε αυτη.
Μόλις τους είδε έκλεισε το κινητό και τους κοίταξε γεμάτη απορία.
"Τι; τι θέλετε;"
Τους ρώτησε.
"Να μάθουμε για τον φίλο μας τον Μάικ ...πες μας γιατι δεν-"
Της ειπε Ο Τζακ αλλα πριν προλάβει να ολοκληρώσει την πρόταση του τον διέκοψε.
"Ωχ αυτός;; κοιτάξτε δεν θέλω μπλεξίματα με την κοπέλα του οκ; εγω δεν το ξερά"
Τους είπε και έκανε να φύγει ομως την σταμάτησε Ο Κρις
"Τι;οχι περίμενε..δεν έχει κοπέλα"
Της ειπε και τον κοίταξε ξαφνιασμενη.
"Σοβαρα;;τοτε ποια είναι αυτη Η Έρικα που μουρμούρισε μέσα απο τα χείλι του καθώς φιλιομασταν;;πρωην;;"
Ο Κρις και Ο Τζακ ακούγοντας το αυτο έμειναν άφωνοι κυριολεκτικά.
Είχαν παγώσει και κοιτούσαν Ο Ενας τον άλλον.
Η κοπέλα έφυγε με ελαφρά πηδηματάκια αλλα δεν τους ένοιαζε ετσι και αλλιώς..έμαθαν αυτο που ήθελαν.
Και κατέληξαν στο συμπέρασμα οτι
Ο Μάικ του αρέσει Η Έρικα και δεν το παραδέχεται.
Γιατί ομως δεν τους μιλάει και το κρατά μυστικό;
Επέστρεψαν σπίτια τους και συμφώνησαν αύριο να πανε σπίτι του Μάικ και να τον ρωτήσουν τι πραγματικά συμβαίνει μαζί του.
Αν και ήταν προφανές...

_________________________________________

🤤❤🤤

Έχει λογική Ο Έρωτας;; ( 2ος Κύκλος) Where stories live. Discover now