83. rész

221 15 2
                                    

*Vincent szemszöge*
Miután Rachel elrohant, mindenki teljesen megsemmisült. Foxy ököllel belevert a falba és leroskadt a földre. Freddy nyugodtsága megingott és egyszerűen csak kisétált a konyhából. Nora dühösen nézte Rachel hűlt helyét és az én szerelmem tenyérbe temetett arccal ült az egyik széken. Odasétáltam hozzá.
-Jól vagy? -öleltem át hátulról. Lehunyt szemmel dőlt hozzám és egy olyan kérdést tett fel, amire muszály volt hazudnom.
-Mi lehet a baja? -nézett bele a szemeimbe. Nem volt más választásom, muszály volt megtennem Rachel érdekében.
-Nem tudom. -döntöttem rá fejemet az övére. Foxy felpattant és az ajtó felé rohant. Tudtam, hogy Rachel után akar menni, ezért az útjába álltam.
-Engedj ki! -kiáltott rám. Látszott rajta, hogy mennyire összetört. Nem szívesen hazudok Rachelnek, de jobb, ha Foxy kavargó érzéseiről nem szerez tudomást... Utána kellene mennem, de először Foxyt kell lenyugtatnom valamennyire.
-Figyelj, tudom mit érzel.... -kezdtem bele, de persze a makacs kis róka közbeszólt.
-Már honnan tudnád? -nézett fel rám haragos tekintettel. Istenem, Rachel! Mit meg nem teszek érted....
-Nem feledd, hogy ÉN vagyok a bátyja! -vágtam oda neki. Nem tehetek róla, teljesen kihozzott a sodromból. Annak ellenére, hogy tudtam, Rachel sem akarná, hogy összevesszünk, nehezemre esett nyugottnak maradni.
-Én pedig a... -próbált visszavágni, de a mondat végét soha nem fejezte be.
-Igazad van. Nem is tudom miért akartam utána menni. -hajtotta le a fejét, majd kisétált mellettem, és a színpad felé vette az irányt. Gondterhelten ráztam meg a fejem, majd én is kiléptem a teremből.
-Hová mész? -kérdezte Chica. Van az a mondás, hogy az első hazugság csak mégtöbbet szül...na rám ez pont igaz.
-Egyedül szeretnék lenni. -motyogtam gondolataimba merülve. Igazából ez nem is volt olyan nagy hazugság. Kellett egy terv, amivel egyben tarthatom a csapatot. És persze tudom, hogy Rachelnek is szüksége van rám, tehát részben ő is volt a célom. Gőzöm sincs, hogy hogyan fogom egyben tartani a csapatot...

A Bosszú Hajnala (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang