Tanıtım Bölümü

985 26 10
                                    

Öncelikle açıklama yapmak istiyoruz, biz hikâyemizi 3 orti olarak yazıyoruz ve hemen hemen her şeyi kurguladık tek istediğimiz vote ve yorum atmanız şimdiden teşekkür ederiz :)  hikâyeye geçelim;

********
Ulaş Tuna Astepe: Esas oğlan, yani baş kahramanımız da diyebiliriz. Merhametli tarafının yanında çok büyük bir karanlık tarafı var, bu karanlık tarafının kapılarını açması için esas kızı bulması gerek. 27 yaşında, mafya, ve o gelene kadar çapkın ;)

İrem Helvacıoğlu: Esas kız, bu da bizim zulüm gören kurtarılacak prensesimiz. Etrafına ışık saçar haliyle herkesi büyüler fakat bu güzelliğin de bir acısı var, psikopat bir katil ona takıntılı. 25 yaşında, oyuncu, ve çok masum :)

Eser Alp: Psikopat mafya, İrem'in takıntılı katili. Sayısız cinayet, uyuşturucu ticareti ve daha nice suçu var. 29 yaşında, mafya, ve azılı düşmanımız.

Cansu Baydar: İşkolik yağcı kız, Ulaş'ın sağ kolu ve Eser'in ortağı. Bu kızı sever misiniz bilemeyiz? 29 yaşında, asıl mesleği yapımcılık, ve burnuhavada ya da başkar bir yeri ;)

Cem Anıl Kenar: Ulaş'ın yakın arkadaşı, sevimli çocuk aslında tanıdığınızda kanınız ısınacak. 23 yaşında, asıl mesleği oyuncu, ve biraz karanlık bir tip.

Furkan Aksoy: Ulaş'ın yakın arkadaşı, bunu da seversiniz. 23 yaşında, asıl mesleği futbolcu, Ulaş ve Cem'den daha az ürkülecek birisi.

İlayda Çevik: Eser'in kuzeni ve İrem'in yakın arkadaşı, saf ve doğal güzellikte bir kız. 23 yaşında, oyuncu, ve gerçek aşkı arıyor.

Belfu Benian: İrem'in yakın arkadaşı, bahtsız kızlarımız gibi yetimhanede büyüdü. 26 yaşında, oyuncu, ve Gürkan'ın sevgilisi.

Çağla Özavcı: İrem'in yakın arkadaşı, çok çılgın ve özgür ruhlu, dediğim dedikçi, başınabuyruk birisi. 23 yaşında, senarist, ve aşırı korumacı.

Temmuz Gürkan Karaca: Ulaş'ın ticaret işleriyle ilgilenen yakın dostu ve Belfu'nun sevgilisi, uyumlu birisi. 27 yaşında, eski narkotik polisi, ve gevşek tavırlı.

********

EVEEEEET BU TANITIM BÖLÜMÜMÜZDÜ LÜTFEN VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN, SİZLERİ SEVİYORUZ :)))

BAŞ BELASI | UlRem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin