EMRENİN AĞZINDAN:
Papatyam öleli 3 yıl olmuş. Vay be ne üç yıl ama demeden edemedim. Bu sürede ne kadar çok şey oldu diye düşündüm. Aslında onu içten içe özlüyordum ve artık içimde değil de bir sürü kişiyle paylaşmak istedim ve durum yazmaya başladım. Evet sevgilim öleli 3 yıl oldu. Telefonuma gelen bildirime baktım. Ah klasik arkadaşlık istekleri. Uğraşamazdım şimdi. Biri arıyordu. Anahtarlarımı aldım ve sahile gittim. Umarım Tuğba'nın gelmesi uzun sürmezdi. Bu arada şu isteklere baktım. Gökçe Suna. Profiline baktığımda çimlerde bi fotoğraf çekilmiş bir kız vardı siyah şort, kırmızı gömlek ve kısa omuzlarında saçları.. Mavi gözleri vardı, ve ah evet fiziği kötü sayılmazdı. Bi an ilgimi çekti ve hakkında bölümüne baktım. Tekirdağ mı? Ne alaka ulan? Nerden buldu acaba? Neyse banane ya isteği onayladım. Sonra Tuğba geldi ve bir seyler yemeye gittik.
+Bana kırgın mısın?
-Ne için anlamadım?
+Emre kızgın mısın diye sordum?
+Umrumda değilsin Tuğba. Ne sen ne o aptal duyguların. Simdi otur yemeğini ye.
4HAFTA SONRA
Sabah yine hangi gereksiz diye düsündüm. Arayan Cemdi. Ah tabi ya bugün fotoğraf çekilecektik.
+Efendim Cem
-Abi seni bekliyoruz
+Nerdesiniz
-Tepede ki otoparka gel abi.
Her zaman ki gibi yüzüne kapattım. Evde kimse yoktu. Zaten babamla da çok iyi anlaştığımız söylenemez. Gidip kahvaltı yaptım sonra çocukların yanına uğradım ve başladık fotoğraf çekilmeye.
İşte benim bebeğim dedim. Bu araba benim bebeğim. Çocuklarla ayrıldıktan sonra açtım müziği uyumaya çalıştım. Ama olmadı. Ve sonra fotoğrafları yüklemeye karar verdim. Bir tanesini koyduktan sonra. Evden çıktım ve bizimkilerle buluştuk klasik oturmalarımız yine mekan aynı. Telefonuma bir mesaj gelmiş. Denizden mi diye düşünürken gecen sefer ekleyen kızdan olduğunu gördüm. Çekildiğim fotoğraf ile ilgili bir seyler söylemis ama pek umrumda olmadı.
...
Anasayfada dolanırken bir fotoğraf gördüm. Tanıdığım söylenemezdi. Ah tabi ya bu o kız. Saçlarına vuran ışık saçlarını turuncu gibi göstermiş ve basında bi bere vardı. Saçları gözlerini ortaya çıkarmak ister gibiydi. Ve birde gülümsemiş. Elim beğen butonuna gitti bile. Ve başladım ask.fm linkimi paylaşmaya. Hakkımda yüzüme konuşamayan insanların oradan yazması hoşuma gidiyordu. Genelde yazanlar zaten siktiğim tek gecelik kızlar. Ah Emre sensiz yapamıyorum tripleri. Canımın istediği soruları cevapladım ve çıktım.
(DAYANAMADIM YAZDIM BE :D)