1

70 2 0
                                    

'Hopelijk sneeuwt het niet in London, of toch niet zo erg als bij ons', zei Sarah tegen haar beste vriendin vriendin Lize tijdens de rit naar London.

'Laten we inderdaad hopen van niet, want ik heb geen zin om door de sneeuw te ploeteren. Het zal sowieso al stressy zijn om door zo'n grote wereldstad te rijden. Zeker omdat ik mijn rijbewijs nog maar een maand heb.' antwoordde Lize,die dus de chauffeur van dienst was. Sarah was niet de enige passagier, ook Lene en Savannah waren van de partij. Met z'n vieren hadden de meisjes een trip naar London gepland om het concert van the vamps bij te wonen. De groep trad daar namelijk op, in een concertzaal aan de rand van de stad. 'Ik kijk echt uit naar het optreden vanavond.' zei Sarah. 'Het is alweer een tijdje geleden dat we Brad & co aan het werk hebben gezien en naar het schijnt zijn ze nog beter dan de vorige keer. Met zijn nieuwe kapsel ziet Brad er ook superknap uit. Echt het type waar ik op val. Jammer dat ik hem nog nooit persoonlijk heb ontmoet.'

'Blijven dromen Sarah, misschien komen we hem wel ooit eens tegen. Wie weet straks al!' aldus Lene. 'Ik zal al blij zijn als we op tijd in de concertzaal komen, want ik zie precies al lichte sneeuw naar beneden vallen.' antwoordde Lize. 'Zeg dat het niet waar is!?' reageerde Sarah. 'Ik ga even slapen en als we in London aankomen, hoop ik dat het opgehouden is met sneeuwen. Slaapwel!'

Sneeuw in LondonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu