23.Bölüm

224 138 410
                                    

baybeceriksiz1 kişisine ithaf edilmiştir.

Sarperin bu sözleri karşısında şaşkınlığım giderek artsa da, bir yandan da bana tehditler savurması beni sinirlendirmişti.Sinirle kalbimi gösterdiği elini elimle tutup sıkarak "Ne diyorsun lan sen!? Melisi nerden tanıyorsun?" dedim bağırarak.

Sarper gülerek "Baksana Burak, abiciğim sinirlendi ama sakin olmalısın abicim yoksa sana ve Melise yazık olur" dedi ve sonrada diğer eliyle omzumdaki yarama bastırdı.

Yarama bastırmasıyla canım acımıştı ama belli etmemeye çalışarak sert bir ifade ile "Lan bak hala tehdit ediyor bana bak kardeşim demem seni buracıkta öldürürüm! Neymişsin sen böyle?" dedim tiksinerek.

Sarper yarama daha da çok bastırarak"Acıyor dimi? Eh tabi okla vuruldun! Acaba seni kim vurdu okla diye merak ediyorsun biliyorum. Ben vurdum ve emin ol ki seni okla zehirleyebilirdim kalbine doğru atıp ama ben bunu yapmadım" dedi her şeyi yüzsüzce itiraf ederek.

Bu sözleri ile daha çok sinirlenerek hızlıca Sarperi ellerimle göğsünden tutarak yere ittirdim. İttirmemin etkisiyle yaralı olan ayağına basamadığı için yere düşmüştü. "Toprak git bana silahımı getir! Ama biliyor musun? Ben seni şuan öldürmek istiyorum hemde zehirlemeden anında" dedim yere doğru eğilerek.

Sarper yere düşmesinin verdiği bir şaşkınlıkla "Bence beni öldürmek istemezsin. Çünkü bilmediğin çok şey var abicim" dedi şaşkınlığını üzerinden atıp gülerek.

En sonunda sessizliğini bozan Toprak, elindeki silahını bana uzatarak "Al benim silahımla öldür ama şunu unutma ne olursa olsun o senin can parçan. Gerçekten de bir sinir uğruna öldürecek misin kardeşini?" dedi benim aksime sakin bir ses tonu ile.

Sarper aniden "Melis benim arkadaşımdı,ablam gibiydi ama sen onu benden kopardın!" dedi. Sonrada ayağa zorda olsa kalkarak sözlerine devam etti"Melisin abisi ile çok iyi bir dostuz. Ben senin aksine zengin bir ailede huzur içindeydim ama taki bana birileri bir şeyler fısıldayana kadar!" dedi bağırarak.

Ben tam bir şey söyleyecekken beni susturdu. Sonra derin bir nefes alıp vererek" Ben buraya senin nasıl biri olduğunu merak ettiğim için geldim ama sen acımasız, vicdansız ve insan yoksunu bir adamın tekiymişsin. O tehditler seni denemek içindi ve ben herşeyi gördüm. Ben sana asla zarar vermem abi ayrıca sen Melisi hak etmiyorsun! "dedi gülümseyerek. Sonrada Burağa yanına gelmesi için işaret ederek" Ben gidebilir miyim? Ailem beni bekliyor. Ha bu arada! Şu köşedeki benim okum bir zahmet getirin "dedi imalı bir ses tonu ile.

Rüzgar duvarın köşesindeki oka bakarak" Gidebilirsin. "dedi sonrada okunu ona getirip verdi.

Sarper hızlıca Rüzgarın elinden okunu alarak" Toprak sen haklısın biliyor musun? "dedi gülerek. Bu çocuğun gülmesi sinirlerimi çok fena  bozuyordu. Neden bir insan sürekli güler ki...

Toprak" Biliyorum ama sen burdan hiç bir yere gidemezsin "dedi sert bir ses tonu ile.

Sarper tam bir şey söyleyecekken deponun kapısı hızlıca açıldı ve Kerimhan önden, arkadan da bizimkiler içeriye giriş sergilediler.

Kerimhan Sarpere nefretle bakarak" Vay vay vay! Bizsiz depoda konuşma yapılıyor ha! "dedi bağırarak.

Kerimhanın yanında ki Sıla bana doğru bakarak" Sarpta buradaymış baksana canım. Ayrıca senin kardeşinin kime benzediği ortada! Aynı senin gibi "dedi bilmiş bir ifade ile.

Kerimhan Sarperin dibine kadar gelip boynunu hafif eğerek" Seni gidi piç! Sılaya zarar vermenin acısını sana göstereceğim "deyip vurmak için elini havada yumruk yaptı.

SEKİZ(DAĞILIŞ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin