CHARACTER

98 5 2
                                    

                  GIRLZZ:

PARK MINJAE♡ ~ 19 tahun

      Minjae ni seorang yang cantik dan baik....dia ni kekadang terpaksa  jadi eomma disebabkan perangai kawannya yang tak berapa nak matang....tapi dia sentiasa bersabar menghadapi dugaan lahanot yang dibuat oleh  rakannya...

        KIM TAERA♡~ 19 tahun

    Taera ni pun kekadang terpaksa jadi eomma..sabar je lah..Dia ni jenis swag sikit..dia cantik..tapi kalau dia mengamuk memang power..sebenarnya baik je Taera ni..cuma keadaan buat dia jadi swag cam syugah tuu..
 
♡PARK YOUNGMIN♡~19 tahun

Youngmin ni pulak seorang yang comel tapi nakal giler..seorang yang periang dengan apa jua keadaan sekalipun..dia ni suka lompat cam tak betul..kalau dia gelak memang tahun depan tak habis lagi..aku pun dah naik cuak dengan dia..jkjk..

♡PARK SUNGYOUNG~19 tahun

Hah dia ni pulak seorang yang pemalu depan orang luar..sungyoung ni si manis yang cantik..dia suka senyum..senyumannya menawan hati duhh..dia ni suka fashion,makeup dan banyak lah lagi! Nampak je malu tapi diva nih!

  ♡PARK YOONA♡~19 tahun

Dia ni pulak weyhh memang periang tahap nak mampus..Dia ni comel tapi itulah perangai nakal yang setaraf macam Youngmin tapi lagi parah bruhh...kekadang dia ni tak difahami..dia ni hantu puding..tak habis ngan makanan manis..dia benci minum susu..kekadang dia wat lawak pastu kena belasah...cian Yoona..

SHIN HYORIN♡~19 tahun

Hyorin ni seorang yang comel dengan baby faceu dia tu..dia ni malu jugak depan orang luar..tapi sebenarnya perangai dia pun dua kali lima cam Yoona ngan Youngmin..dia selalu blushing..kalau ada lawak dia lah yang paling lambat tangkap..lawak dah dua jam berlalu dia baru nak gelak Aduhh..kekadang dia buat lawak tanpa dia sedari..

JUNG CHAEWON♡~19 tahun

Chaewon ni seorang yang peramah dan comel..dia manja manja gituww..dia pun kadang blushing tak tentu pasal..dia kekadang terpaksa jadi kakak dengan Sungyoung sebab kenakalan Yoona dan Youngmin..Tapi sebenarnya dia pun nakal gak..

☆semua ahli BTS☆

Adik beradik :
Park Jihoon = 20 tahun
Park Jihaan = 21 tahun

VAMPIRE GANGWhere stories live. Discover now