1.

34 4 0
                                    

Bėgu mišku ir bandau pagauti ta sumauta vampyrę kuri peržengė mūsų susitarimo valdas.
"Sara, tu nespėsi!" Vilkų kalba rėkė Markas kuris bėgo už manęs.
"Dar pažiūrėsim" sumurmėjau ir padidinau tempą. Staiga užšokau ant raudonplaukės. Netrukus pasirodė kiti gaujos vikai.
"Sara tu vis stiprėji" Šyptelėjo Markas. Aš persiverčiau atgal į žmogu ir kumštelėjau jam į petį.
"Greitesnė nei tu"
"Dar pažiurėsim" šyptelėjo jis savo žavinga šypsena.
"Sara šaunuole"pagyrė gaujos vadas ir aš linktelėjau priimdama pagirimą.
"Tai jau penktas pažeidimas per savaite negalime to kontruoliuoti, nes tai ne jų darbas šie vampyrai nepriklauso Šaltakraujams su kuriais pasirašėme sutartį, šiandien susitinku su Black wolves gaujos vadu galvosime ką daryti"
"Bet jie mūsų priešai!" sušuko Greg.
"Kad įveikti juos" parodė pirštu į vampirę kuri gulėjo negyva ant žemės. "Turime vienytis tačiau dar nesu tikras jog tai pavyks"
——
Grįžę į mūsu nama / bazę pasisveikinau su Lauren .
"Kodėl neatvarei padėti ?" paklausiau ir atidariau viena iš keturių šaldytuvų ir išsitraukiau jogurtą.
"Kažkas gi turėjo prižiūrėti namą nuo mažųjų vilkų neklaužadų " nusijuokė.
Taip tai tiesa, nes namas buvo labai didelis jame gyveno dauguma mūsų gaujos vilkų, vilkių ir vilkučių kurie atsiskyrę nuo šeimos, nes tevai pasirinko gyventi mieste tačiau viskas jiems klostosi kuo puikiausiai jie susitinka su tėvais, broliais, seserimis.
Aš čia gyvenu su devynmetę sese tačiau ji dabar atostogauja su tevais Italijoje.
"Kita kartą būtinai pasirodai" nusijuokiau ir apkabinau draugę, pajudėjau link savo kambario antrame aukšte.
Vilkolake tapau tik prieš du menesius kai man sukako 17 metų tačiau jau esu stipri ir kontruoliuoju savo polinkį žudyti, nevalgau vientik mėsos nors šitie išvardinti dalykai normaliam vilkui pasireiškia tik po dviejų metu. Esu stipriausia ir jauniausia mergina šioje gaujoje ir tuo didžiuojuosi.
Po penkiolikos minučiu užsnūdau.
"Sara!" išgirdau balsa už savo kambario duru. Žvilgteliu į laikrodį ir atidarau kambario duris.

Sudomino kažka?❤️

Aš vilkėWhere stories live. Discover now