BENI BIRAKAMAZSIN !!

43 3 0
                                    

(7 GÜN SONRA)

Bu gün benim doğum günümdü kimseye söylememiştim neyse siz şimdi o 7 günde ne oldu diye merak ediyorsunuz ben size özeliyim hemen barda bizim erkekler kavga ettiler bize bakanlarla bardan dönerken ben söylendim ve baran kendi yöntemiyle beni susturdu balamirle mira fransaya gittiler bizde orda öyle boş boş takıldık yani kayde değer fazla birşey olmadı "ADA KANKA ALIŞVERIŞE GİYORUZ HADİ GİYİN " diye bağırdı sudem aşağıdan benimde evde canım sıkılıyordu zaten "TAMAM KANKA HAZIRLANIYORUM" dedim ve giyicek kıyafet bakmaya başladım bulunca giyinmeye başladım son olarak saçımı açık mıraktım ve maskara çektim

Bu gün benim  doğum günümdü kimseye söylememiştim neyse siz şimdi o 7 günde ne oldu diye merak ediyorsunuz ben size özeliyim hemen barda bizim erkekler kavga ettiler bize bakanlarla  bardan dönerken ben söylendim ve baran kendi yöntemiyle beni sus...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ADANIN GİYDİĞİ)

Aşağıya indiğimde sudemin de giyindiğini fark ettim bu kız gerçekten çok güzel

Aşağıya indiğimde sudemin de giyindiğini fark ettim bu kız gerçekten çok güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(SUDEMİN GİYDİĞİ)

Dışarı çıkıp sudemin çağırdığı taksiye bindik " sudem baranlara haber verseydin " diye sordum bana ciddimisin der gibi baktı " sence onlar gelse kısa almamıza izin verir mi hem onların işi var" aynen sudeme katılıyorum yüksek bir korna sesi duydum ve kafamı sert bir şeye çarptım gerisi karanlık

(BARANIN AĞZINDAN)

Sabah sekizden beri iki oganizyasyonla uğraşıyorum yani hem doğum günü hem evlenme teklifi evet ben adaya evlenme teklif edicem ama istediği zaman evlene biliriz yeterki tamamen benim olsun ben ilk baştada demiştim şimdi tuttuğum eli asla bırakmıycam diye off bu piç ne yapıyor ya" uzay ibnelik yapma koy oğlum burayı kiraladık zaten içecekler de dahil niye piçlik yapıyon " uzay bana uzaylı görmüş masum köylü görmüş gibi baktı bende dayanamayıp güldüm bar kiralamıştık doğum günü için telefonum çaldı ismini okumadan gülerek yanıtladım " efendim " "pardon siz baran sertsiniz demi ada soylu ve sudem genç trafik kazası geçirmiş ada hanımın son konuştuğu siz oluca sizi aradık" ne diyordu bu kızlar evde değil miydi ada kazamı geçirmişti gözümden istemsiz akan yaşı sildim uzay beni görünce yanıma geldi ve ne oldu diye sormaya başladı " hangi hastane " "özel ****** göztepe hastanesi" bir şey demeden telefonu kapattım hemen cebime koydum " uzay kaza olmuş ada ......" " hangi hastane baran kendine gel BARAN!!!" en sonunda yüzüme yediğim yumrukla kendime geldim dogum gununde kaza yapmışti hemen arabaya bindik uzay kullanıyordu " hangi hastane " " özel******göztepe hastanesi" gazı kökledi ve yola odaklandı lütfen bunların hepsi kabus olmuş olsun sevgilim doğum gününde kaza yapmış olmasın ben ona evlenme teklifi etme planları kurarken o hastanede olmuş olamasın hastaneye gelince hemen arabadan inip hastaneye ilerledim danışmana "ADA soydan sudem genç trafik kazası " bilgisayardan birşeylere bakıp " baran sert siz olmalısınız 4. Kat 7. amaliyatane" dedi hemen merdivenlerden çıkmaya başladım ada orda amaliyattayken oyalanamazdım amaliyatenin kapısının yanındaki duvara çöktüm gözümden istemsiz akan yaşları sildim uzay dik durmaya çalışıyordu ama başaramıyordu evlenme teklifi ediceğim hayatımı paylaşacağım kadın ameliyatta ve elimden bir bok gelmiyor "LANET OLSUN!!!" diyerek duvara yumruk geçirdim onun hissettiği acıyı bende hissetmek istiyordum ama olmuyordu lanet olsu ki olmuyordu doğum gününde kaza yapamazsın daha evet dediğini duymadım daha doya doya kokunu içime çekmeden gidemezsin ada bana sormadan gidemezsin olamaz beni bırakamazsın amaliyatenin kapısı açıldı ve doktor çıktı " ADA nasıl " dedim " sudem nasıl cevap versene lan susuma cevap ver" dedi uzay " sudem hanım iyi normal odaya alıcaz ama ada hanım....." hayır olamaz ya düşündüğüm şey olmasın allahım lütfen " ADA HANIM NE LAN CEVAP VER NE " diye yüzüne kükredim " durumu kritik kan 0 Eh negatif olan varmı " " benim benim hadi ne lazımsa alın " dedi uzay ve odaya götürdüler ada beni bırakamazsın yapamazsın izin vermiyorum olmaz 😢 koridorda bir bağrışma duydum iki tane kadın ağlıyordu ama konuşacak durumda değildim o sırada uzay geldi ve onlarla konuşmaya başladı yanıma adanın annesi olduğunu tahmin ettiğim kadın geldi " siz artık gidebilirsiniz oğlum biz geldik" dedi hıçkırarak hiç tereddüd etmeden " sevdiğim kadını bırakıp gidemem gitmem" dedim kadın ilk şaşırdı demekki ada söylememiş doktor amaliyataneden çıktı " hasta kendine geliyor normal odaya alıyoruz ama dinlenmesi gerek birde baran hanginizseniz hasta sizi sayıkladı yormamak şartıyla sadece siz girebilirsiniz" dedi ilk şaşırdım ama kafa sallayıp odaya girdim bir kaç saattir kapamiş olduğu gözlerini kırpıştırarak açtı burdaydı beni bırakmamıştı yanına gittim ve konuşmaya başladım " ne kadar korktuk haberin varmı biye bize söylemediniz ada ya bir şey olsaydi " "sen ne kadar öküzsün ya belliki işimiz vardı gittik" dedi onun böyle konuşmasını bile özlemiştim ona söylemiycektim doğum gününü sonra yapıcaktık o zaman söyliycektim " sen şimdi reşit oldun demi " diye sordum " evet sonunda " yatakta yana kaydı " gel hadi ayakta durma" dedi bende hiç itiraz etmedim ve ayakkabimi çıkarıp yanına yattım ve sarıldım vücüdünda birşey yoktu kafasında minik bir yerde bandaj vardı o da geçerdi özlediğim kokusunu içime çektim " bu kadar saate bile seni özledim beni asla bırakma demiycem çünkü bırakamazsın biliyorum bulmuşsun böyle bir daşı bırakta ne oluyor gör" " sen ve daş olmak iki ayrı dünya " elimle yüzünü kapatmaya çalıştım " çarpıldın galiba" "ha ha ha çok komik " yanından kalktım ve ayakkabılarımı giydim ordaki tekli koltuğu baş ucuna çekip oturup elini tuttum " niye kalktın" " canını acıtırım diye sen uzan orda işte " odaya doktor girdi " evet ada kendini nasıl hissediyorsun " " iyi ne zaman çıkıcam " " hemen çıkara bilirim ama bir şartla sürekli bir sporla ilgilenmen lazım mesela dans gibi " hayır dans olmaz ya orda erkeklerde olur baran ne diyorsun sen ya kızın sağlığı için o " tamam o zaman herşeyi yaparım " dedi ada doktor odadan çıkınca "aşkım annen sevgili olduğumuzu biliyor onlarda burdalar" "NEEEEEEEEE!!!!"
*******************************************
(ADANIN AĞZINDAN)

Hastaneden eve gelmiştik annem gil bizi öğrenmişti yani baranla beni ama fazla kızmadılar baran ve uzay bizde kalicaklardi annem gil bizi onlara emanet etmişlerdi sudemle uzayında sevgili olduklarını öğrenmişlerdi yani sır falan kalmamıştı ve çok iyi olmuştu ama dans kursuna yazilmamiz lazım onu sonra halletcez artık uyumak istiyorum barana sarıldım " doğum Günü partini sonra yapıcaz artık sevgilim iyi geceler " dedi ve oda sarıldı

OKYANUS KOLEJIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin