Deel 3

83 3 1
                                    

Achraf's perspectief:
We waren met zn allen aan het zitten en lekker bijpraten en eten. Ik zag dat yasemin werd gebracht door amir. Amir en ik waren vroeger beste vrienden op de middelbare school,maar we waren vanzelf na de middelbare uitelkaar gegroeit ik weet zelf ook niet waarom maar ik heb hem daarna helemaal niet meer gesproken. Trouwens ik ben 21 jaar oud en werk in mijn vader zijn autobedrijf. Ik woon niet meer met mijn ouders en ben enigste kind. Ik ben al heel lang niet meer bezig met meisjes eerlijk vroeger kon je me wel een 'fuckboy' noemen maar nu ben ik veranderd. Ik zie roumaysa me al de heletijd aankijken ze is echt een heeell knap meisje en ik volg haar al op insta maar dat weet ze waarschijnlijk niet. Ik ga vragen of ze zo misschien een rondje met me wilt lopen kan ik dr ondertussen ook beter leren kennen.

Amir's perspectief:
Ik heb yasemin net in zandvoort afgezet. Ik ken haar geeneens maar naast haar heb ik zo een goed gevoel alsof ik mn hele leven naast haar kan doorbrengen. Maar volgens mij ziet ze niks in mij. Maarja heb haar snap tenminste dan kan ik dr misschien een keertje uitnodigen om samen wat te doen. Ik ga wel toegeven ik ben een van de grootste fuckboys misschien in Amsterdam. Dat zou ik ook niet willen. Ik zou liever willen dat ik een vriendin heb en daarna met haar trouw maar deze tijden heb je geen zulke goeie meisje meer. En als je je afvraagt waarom ik zo gevoelloos ben? 3 jaar geleden was ik verloofd met een meisje alles ging heel goed we zouden bijna trouwen 1 maand van te voren in ze met iemand uit Dubai getrouwd. Ik wilde die man opzoeken en hem vermoorden maar ik besefte toen pas eigenlijk dat zij het niet waard was ik hield met heel mn hart van haaren zij ging trouwen met een ander terwijl ze verloofd was. Maar yasemin is anders ze is volwassener dan die andere meisjes van nu. Trouwens ik ben 22 jaar oud en heb een paar eigen lounges en restaurants in amsterdam,rotterdam, zaandam.
Ik rijd nu naar huis ik ga me omkleden en eff naar dr lounge met amir. Amir is een van mn beste vrienden we zijn bijna elke dag samen. Ik ga hem ook zo vertellen dat ik yasemin beter wil leren kennen.

Yasemin's perspectief:
We waren met ze allen aan het zitten ik maakte een snap met roumaysa ik stuurde hem naar mn beste vrienden en recenten. Ik twijfelde eff of ik hem naar amir zal sturen maar deed het toch. Iduna: 'het begint wat frisjes te worden zullen we alvast beginnen te gaan richting huis?' Het was inmiddels al 20:19 yas: jaa alleen mijn scootersleutel is dus kwijt kan iemand mij misschien afzetten' iduna: ' yas anders neem jij mn scooter zet je roum af ik ga nog eff bij daniel thuis chillen met zn moeder en dan kom brengt daniel me wel naar huis, toch daniel?' Daniel:'isgoedd schat alles wat jij wilt toch' iduna: 'ahahhahaa jatoch' yas:'isgoedd was een hele gesellige dag mensen moeten we vaker doen' roum:' jaa echt moeten we zeker vaker doen eff weg van al het stress' achraf: 'zullen we zeker doen maar laten we eff een snapgroep maken dan?' Roumaysa:' jaa inderdaad laten we dat doen' we wisselden allemaal met elkaar van snap en iduna maakte al snel een groep. Thuis aangekomen zag ik pas dat amir op me snap had gereageerd met '😍😍'
Amir: heb je morgen wat te doen? Yas: nee hoeso?
Ik ging eff naar beneden met me ouders eff wat bijkletsen me vader zei dathij morgen een cadeautje voor roumaysa en mij heeft omdat we naar hbo gaan en nodigde roumaysa uit om morgen naar ons te komen omdat hij het cadeau tegelijk aan ons 2 wilt geven. Ik ging douche en deed eff een maskertje op.
Ik kreeg een snap van amir: kunnen we even bellen? Yas: jahoor bel me maar 06......
ik werd gelijk gebeld door amir:

Amir: heeyy mevrouw hoe gaat het?
Yass: gaat goed en met jouu?
Amir: gaat ook wel goedd. Heb je misschien zin om morgen een dagje met mij doortebrengen?
Yass: dat zou kunnen. Wat gaan we doen dan?
Amir: ik dacht aan ergens ontbijten en daarna een terrasje pakken?
Yass: thopp lijkt me leuk!
Amir: ik haal je om 11:00 op en trouwens ik had naar vapiano voor je gebeld en je bent je scooter daar vergeten. Een van mn mannen brengen die zo voor je. Wat is je adres en postcode?
Yas: ahw wat lief had ecjt niet gehoefd.
Amir: zeg noumaar wat je adres is ik moet die sws weten want ik kom je morgen ophalen weetje dat nog? Ahahahhaa
Yas: naja bedankt mn adres is .......
Amir: sgoedd je scooter is er met 15 min
Yas: dankje maar ik ga slapen kan hij de sleutels miss in mn postbus gooien?
Amir: jazeker, welterusten.
Yass: byeee

Ik kreeg nog superveel snaps binnen maar had zin in geeneen. Ik appte roumaysa met of ze morgen om 18:00 bij ons kan zijn omdat me vader ons iets wilt vertellen en dan kan ze ook gelijk bij ons eten. Het werd 1 vinkje dus dat betekend dat haar telefoon uitstaat maarja ik ga slapen ze zal nog wel reageren.

Roumaysa's perspectief:

Yasemin had me net thuis afgezet. Mn moeder sliep al mn broer, zus en ik gingen nog een film kijken mn gefachtes waren de heletijd bij achraf ik weet echt niet waarom. De film was afgelopen en ik ging naar mn kamer. Ik zag dat achraf me gesnapt had. Stiekem van binnen vond ik het wel heel leuk. Achraf: slaap je al?
Roum: nee nog niet. Achraff: wat ben je aan t doen? Roum: eerlijk gezegd ben ik zo moe dat ik eigenlijk ga slapen ik spreek je morgen is dat goed? Achraf: sgodd mopp goodnight roum: goodn. Ik deed mn telefoon uit en viel direct in slaap.

Iduna's perspectief:

Ik was bij daniel. Daniel is 22 jaar oud en zijn vader is vorig jaar overleden. Hij woont nu alleen met zn moeder. Hij heeft nog een broer maar die woont in engeland hij spreekt hem nauwelijks. Toen zn vader was overleden had hij alleen gebeld en was nieteens gekomen naar nederland terwijl daniel en zijn moeder (cherish) hem nodig hadden. Mijn moeder en de moeder van daniel zijn al heel lang beste vrienden wij kennen elkaar ookal heel lang door hun. Ik maakte heletijd grappige videos van daniel waar hij zich zo erg aan irriteerde en stuurde ze naar de nieuwe groep die we hadden gemaakt. Gio had de groep verlaten omdat hij vond dat we teveel stuurden. Maarja . Iduna: daniel kan je me zo brengen?' Daniel:'nee, zoek het maar uit je wilt mij irriterren' 'allerknapste man op aarde wil je me aub naar huis brengen' 'jazeker madame' .
Daniel had me net thuis afgezet. Het is al 01:24 iedereen thuis slaapt al. Ik vlog al een tijdje op mn snap dus ik maakte nog eff een update voor mn kijkers en deed daarna mn telefoon uit en viel in een diepe slaap.

Amir's perspectief:

Ik ben al thuis heb gedoucht en lig lekker in bed. Yasemin vond het goed om morgen met mij een dagje doortebrengen. Ik was zo blij ik weet eigenlijk geeneens waarom maarja we zien wel hoe het verder loopt. Ik kreeg een app van een een of andere sara : heyy zullen we morgen samen een hotelletje pakken? Tfoe ik weet het al ik was laatst met haar blonde hoer dat ze is. Ik wil serieus met yasemin zijn want zij is echt anders dan de rest. Ik had meerdere zulke apps van andere meisjes ik probeerde zoveel mogelijk op blok te zetten maar het was te veel maarja ik ga morgen wel door ik zette mn telefoon uit en viel slaap met yasemin in mn gedachten.
Amir:

einde van deze deel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

einde van deze deel. Ik ga in mijn volgende deel door met waar ik ben gebeleven.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 27, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Besties forever?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu