#Истината За Него

14 1 0
                                    

Ванеса

Събудих се от аларма и се оправих за училище. И тръгнах за училище.

Когато влезнах в даскало всички ме гледаха много станно. Неможах да разбера защо всички ме гледаха толкова странно. Опитах се да ги игнарирам, като се запътих за първия ни час, но преди да стигна съм завлекана в женските тоалетни. Вътре ме очакваха Йоанна и Теодора.

-"Какво си правила вчера" - попита със сбръчкани вежки

След това веднага ме попита с кого съм била.

-"Ники ме заведе да пушим трева на една планина" - казах аз без да знам че ще стане такъв голям проблем.

-"Николай Бечев? Момчето ебало всяко момиче, което е било в това училище. Ти незнаеш какъв голям курвар е. Би направил вдичко за да може да свали гащите ти'' . - каза Теди

-"Не бъркаш се вчера беше толкова мил и го интересуваше как съм и такива".-казах аз

-"Не не се бъркам някой ви е снимал в McDonald's. Направи голяма грешка той ще ти доведе само пронлеми" . - Теди каза и излезнаха с Йоанка от тоалетните.

Бях толкова ядосана. Погледнах в огледалото и щях да се разплача. Момчето, което ми показа много голям интерес и ми даде чуство за сигурност е най-големия курвар в училище и ме е използвал само да ме наебе. Ядосано бутнах вратата и излезнах. Вървях бързо блъскаща се в всички хора, които ме зяпаха докато не го видях в края на коридора. Настигнах го и го попитах.

-"Можеш ли да дойдеш навън с мен да си поговорим" - попитах го аз

Не чакаща отговор хванах го за ръката и го издърпах до паркинга

-"Кажи бе бебче" - каза той с шегуват глас, но на мен не ми беше до шеги.

-"Знаеш ли че някой ни е снимал вчера в McDonald's. "

-"Какво е лошото на такова яко момче, като мен да е снимамо с толкова секск момиче катл теб" - каза той шеговито

-"Проблем е когато момиче като мен е снимано с най-големия курвар на училището"

-"Не слушай клюките повярвай ми чуствата към теб са ми различни."

-"Запази си тъпите коментари, защото аз повече не искам да чувам името ти и да те виждам".

Ники

Знам, че имам лоша репотация, но думите които тя ми каза ме заболяха. Никога не съм имал чувства към курви, но тя не е като тях. Различна е, защото с нея се чуствам добре и ме кара да искам други неща. Вместо да я заведа у нас и да я изчукам заведох я на място, където бях в моето детство и е много важно за мен. Трябва да намеря начин да и покажа, че тя е различна.

___________________________

Ванеса

След излизането от даскалото нямам търпение да се пробера. Цял ден обмислям, какво стана сутринта между мен и Ники. Как човек на който тамън имах доверие е също човек, който се опита да ме използва. Поне днес се оговорих с Теди и Йоанна да спът у нас и да гледаме филми цяла нощ, които да ми помогнат да забравя за Николай.

__________________________________

След третия филм, четвъртият чипс и втората бутилка кола решихме да спрем за малко и да ди поговорим. Първо говорихме за много неща, докато не стигнахме до много интетесна тема.

-"Окей момичета трябва да ви издам една малка тайна вчера около 11 и 30 бях разтворила крака на бюрото на директор Жисов, докато той ми го вкарваше." - каза Теодора

Аз съм в шок, но Йоанна бързо каза:

-"Оффф тва нищо не е. Ти да видиш аз как цяг час играх с баскетболните топки на господин Седянков. - каза Йоанка

-"Господин Седянков?? Този по физическо ли?? Как ви позволяват все пак те са учители

Още съм учудена, но тази информация обеснява, защо Йоанна и Теодора са отличнички, докато и двете не слушат в час.

Йоанна погледна телефона си и с усмивка каза говорещи за дявола, другата седмица сме на парти в господин Седянков за да отпразнуваме 27-я му рожден ден. Момичета приготвяйте се.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Любов С Бариери. Where stories live. Discover now