D: -Yapmayın böyle,Șirket yüzün'den sizinle ilgilenemedim.Öz-
Ekin Özür Dileyemeden Sözünü Kesti.
Ek: -Defne Özür Dileme Boşuna,Farkındayız Şirketini Kurtarmaya Çalışıyorsun Ama Biz Eski Defne'yi Mutlu,Güler,Yüzlü,Sıcakkanlı Defne'yi İstiyoruz Çok Mu?
D:- Abla Ben Artık O Senin Dediğin Defne Olamam Çünkü O Defne Masum Ve Aydınlık Taraftı Dünya'nın İç Yüzünü Görmeyen Bir Kızdım.Ama Şimdi Değişti Ben Artık Masum Bir Kız Değilim Mafya'yım Ben Acımasızım,Karanlık Taraftayım,Dünya'nın İç Yüzüne Gören Bir Kızım.Ve Ben Halimden Memnunum.
Ey:- Defne Saçmalama Bırak Şu Mafya İşini Onca Adam Öldürüp Kanıt Bulunduklarında Seni Hapse Tıkarlar.Ben Seni O Demir Parmaklıkların Ardında Görmeyi İstemiyorum Düşleyemiyorum Bile.
D:- Eylül Abla Bırak Kaderim Neyse Onu Yaşayayım
Ey:- Senin Kaderin Hapis Mi? Demir Parmaklıklar Mı? Ya Bırak Şu İşleri Git Ayakkabılarını Çiz Aşık Ol Hayatını Yaşa.
D:- Aşk Asla Olmaz Hayatımıda Yaşayamam Birsürü Suç İşliyorum Ve Babam Beni O Suçlardan Kurtarıyor.
Defne Ablalarını Dinlemeden Çıkar Odadan Kapıyı Sertçe Kapatarak.
Ek:- Valla Biz Galiba Defne'yi Vazgeçiremicez.Baksana İnat Ediyor.
Ey:- Benim Mayfa Bir Arkadaşım Var.O da Defne Gibi Ayakkabı Tasarlıyor.Eee Biliyorsun Ki Defne Ayakkabı Çizen Bir Mafya Arıyor.Ömer Hem Mafya Hem de Ayakkabıları Güzel Çizen Bir Kişi.Ve Ömer'den Rica Edip Defne'yi Eskiye Getirmesini Istiyicem.Yani Ömer Defne'ye Kendini Aşık Edicek.Onu Mafyalıktan Vazgeçirecek.
Ek:- Ya Defne Adama Aşık Olmazsa Kaçarsa Eskiye Geri Dönmezsse
Ey:- Eskiye Döner Çünkü Adam Yakışıklı Hem de Kat Kat Aşık Olmaması Elde Değil Dur Ben Bir Ömer'i Arayayım.
Eylül Ömer'i Aramaya Başlar.1 çalar 2 çalar 3'ncüde Açar.
Öm:- Alo Eylül Neden Arıyorsun İşim Var Ne Söyleyeceksen Çabuk Söyle
Eylül Herşeyi Anlatır.Ömer Düşünmeye Başlar.
Öm:- Peki Benim Bundan Ne Çıkarım Olucak Eylül?
Ey:- Ha birde Arkadaşına Ne Çıkarım Var Mı Diye Soruyorsun Ömer!! Neyse Söyleyeyim 1'nci Kız Senin Olucak Yani Kız Kardeşim 2'nci de Kızın Eski Haline Dönmesini Sağlayacaksın,3'ncüde Şirketine Ayakkabı Çizen Mafya Birini Arıyordun Buldun Iste.Daha Sayayım Mı Yetti Mi Bu Çıkarlar?
Eylül Sinirlenmiştir Ömer'in Çıkarının Ne Olduğunu Sorduğu İçin
Öm:- Sakin Ol Eylül,Yetti Bu Arada Kusura Bakma Çıkar Falan Dedim.
Eylül'ün Birazda Olsa Siniri Geçmişti.
Ey:- Ömer Onu Bunu Bırakta Yarın Senin Pasionis'e gelip Defne İle Görüşmeye Gitmelisin. Aklını Başından Al Ki Çünkü Sana Aşık Olunca Sen Bıraktıracaksın Mafyalığı.
Ömer'le konuştuktan Sonra,Yatıp Uyurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MAFYA KIZILI
FanficDefne'nin Başına Öyle Bir Olay Geldi Ki,O Olay Yüzünden Adam Öldürmeye Başladı,Defne'nin Ailesi Karşı Çıkıyordu Mafya Olmasına,Ama Defne elbette bırakmıyor kendi kafasına göre istediğini yapıyordu,Herkes Bu Olay'dan Rahatsız Oluyordu,En Çokta Ailesi...