- Дай ми втори шанс.
Чонгкук се стъписа и погледна Техьонг объркано. Не знаеше как да отговори. Искаше го, но го беше страх да започне връзката отново. Ами ако не беше както преди?
-Не.
- Защо? - попита по-възрастния разбито.
-Защото ти пак ще избираш работата си пред мен.
-Куки, аз напуснах преди 2 седмици. В момента си търся нова.
-Наистина ли? Но защо? Ти обичаше работата си.
- Да, обичах я, защото ми носеше пари. И въпреки това тя не ме прави щастлив, за разлика от теб.
Кук усети как сърцето му се стопява леко. Топлина обзе тялото му и по бледите му бузи изби руменина. Никога преди не му бяха казвали толкова мило нещо.
Истината беше, че Техьонг също знаеше най-слабите места на Чонгкук. Може би това правеше връзката им специална за тях двамата.
-Аз... Може и да опитам. Ако наистина и ти го искаш.- усмихна се топло Куки.
Те изпита огромно облекчение. Облегна се назад на твърдия стол и се засмя радостно. Най-накрая се чувстваше истински щастлив от месец насам.
- Ще се върнеш вкъщи, нали, ТеТе? Без теб е много празно и самотно.
-Разбира се, че ще се върна. Няма да остана да живея при Хьонгуон, я!
Двете момчета се засмяха по детски.
***
Още същата вечер Техьонг пренесе багажа си и вече беше обратно у дома си.
-Нищо не е мръднало от както си тръгнах.- отбеляза той, изненадан.
-Избягвах да седя много вкъщи, защото си спомнях за теб и ми ставаше мъчно. Но сега, когато си тук е по-добре и ще е разхвърляно.
Те се усмихна и хвърли куфара си на пода в спалнята. Нямаше намерение да разопакова багаж, поне не сега. Искаше да обърне внимание на Чонгкук. Вече беше научил урока си.
-Искаш ли да гледаме филм?- попита развеселено той.
Чонгкук кимна ентусиазирано и се хвърли на дивана в хола, включвайки телевизора. След малко и Техьонг се намърда до него.
- Това е моето любимо място.- заяви категорично той.
-Да, това е най-меката част на дивана все пак.-ухили се по-малкия.
-Голям си глупчо, наистина. Говорех за мястото ми до теб.-Те започна следващото си изречение, говорейки все едно е някакъв професор или нещо от сорта.- Аз лично бих седнал и на остри камъни, които да ми срежат задника, стига ти да си до мен.
-Това беше твърде романтично изказване. Подмазвач.- по устните на Чонгкук заигра онази чаровна усмивка, в която гаджето му беше толкова безнадеждно влюбен.
-Ама си е самата истина.
Чонгкук се усмихна и легна върху гърдите на Техьонг. Чуваше дишането и пулса му. И двамата се чувстваха изключително спокойни в момента.
По-големият прокара пръсти през косата на приятелят си и започна да си играе с нея. Беше съвършено мека, сякаш направена от коприна.
-Липсваше ми.
-Ти на мен също, Тете. Обичам те.
-Аз теб също.- Те остави мъничка целувка на главата на Чонгкук. Устните му бяха меки и топли, а Чонгкук който усещаше това се опитваше да извлече всяко удоволствие от този момент. -Обещай ми повече да не се караме за такива глупости.
-Обещавам.- прошепна нежно Кук.
Двете момчета потънаха в мълчание, но и то им беше достатъчно. Може би най-слабото място на Техьонг беше самият Чонгкук, както и обратното. Точно тези техни слабости правеха любовта им по-сладка за тях самите.
А какво са хората без своите слабости?
КРАЙ.
-----------
A/N: Посвещава се на една от най-близките ми приятелки. Честит рожден ден, слънце, обичам те и не спирай да си толкова добър, прекрасен човек! Искрено ти пожелавам много здраве, късмет и сбъднати мечти! <3
ESTÁS LEYENDO
Sᴇɴꜱɪᴛɪᴠᴇ ꜱᴘᴏᴛꜱ|| Tᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
Historia CortaКъдето Чонгкук се нуждае от внимание и знае всички слаби места на Техьонг. ©noodleyoon