Az a bizonyos parti 2.

29 3 0
                                    

na szóval utána csillapodtak a kedélyek és anyám elmondta, hogy azért nem volt a bulin, mert egy meglepetést intézett nekem. 

(én): baszd meg a meglepetésed ott ahol van. Nekem nem kell egyik kis szarod sem amit a wc-ből kellett kihalászni, mert olyan szar a buditok, hogy még a szarotok sem megy le :P.

és ilyenkor felvonaglottam a kis csinos testemmel és a szakadt farimban (farmer) a szerencsétlen vendégszobájukba. A lefekvésig én már nem mondtam semmit nekik, de ők susmorogtak össze-vissza baromságokat. Amikor már dögleni indultam volna akkor Dereck, aki elítél, holott ő is kicsit más (mondhatni selejtes a srác egy kicsit, és nem arra értem, mert akkor én is selejtes lennék, de mivel queen vagyok így nem azért utálom, hanem azért mert egy köcsög fikaváladék.) odaszól, hogy

,,-jóéjt ratyigombóc"

mondom látszik téged is melyik ribanc szült világra . Nem vettem magamra, mert még így is többet érek mint bárki más (igen Amber kicsit el van szállva magától)

Már úgy éjfél lehetett amikor ezek még az ajtóm előtt beszélgettek, nem is kell mondani, aludni egy másodpercet nem tudtam. Elkezdtem hallgatózni. Dereck beszélt telefonon (faszért éjfélkor),hogy elköti a kocsimat , hogy ne tudjak elmenni, bár nem tudom neki ez miért lett volna jó. Kimentem már hozzá megbeszélni :D (tipikus stílusban)

(én): elkötöd te a lófaszt, nem a kocsimat az biztos

(Dereck): mi bajod van búza?

erre kijön az a vénasszony a kurva undorító hálóingjében

(Anyám): Nagyon gyorsan fejezd be, mert rád hívom a rendőrséget!

ekkora már Jasmine is bőgött mint a zálogos tehén, apám is kijött :D

nem tudtam már mit csinálni mert anyám már jött felém rikácsolva, megfogtam és a lépcsőfordulóban olyat rárúgtam a bordájára, hogy még én is megéreztem. Olyat zúgott le a lépcsőn, hogy beszarás xd. végül a feje olyat puffant, mint én a RuPaul's DragRaceben (lásd: ahogy felfedeztek epizód) anyám feje betört, ájuldoztak össze vissza, a kisjány már üvöltött mint a sakál. Jöttek a szomszédok feldúltan, hogy mi ez a ricsaj. 

(szomszéd): mi ez a zaj éjfélkor a kurva életbe már?

(én): nincs semmi nyugika, csak lerúgtam anyámat a lépcsőről és betört a fejexd

(szomszéd): Ja jólvan! aztán vigyázzatok máskor! Kell segítség?

(én) : (kezdtem elhinni, hogy jófejek) nem kell köszi, na csá! (rájuk zártam az ajtót)

anyámhoz kijöttek az orvosok (elég boldognak tűntek így éjfélkor, ja nem)

velem aztán elkezdtek veszekedni, de nem érdekelt mert megérdemelte amit tett velem kiskoromban.

Reggel korán már elindultam, hogy ne találkozzak velük, hagytam egy levelet, rövid volt de legalább tömörxd

,,remélem beszakadt a fejed meg a bordád, majd még jövök elintézni a többit. puszi Amber Fuck"

Remélem tetszett ez a rész is, csók<3

#teamAmber

Amber Fuck is my bæOnde histórias criam vida. Descubra agora