Je první den prázdnin,a já dneska jedu na tábor se Sarah.Už se moc těšíme.Vztala jsem okolo 8 hodiny,tak jsem si šla vykonat higienu,dala jsem si make-up,udělala jsem si culí.Tak a teď jse jdu nasnídat,dala jsem si jen menší snídani nemam moc hlad.Teď jse musím balit.Po hodině jsem byla hotova,mám hodně věcí protože tam jsme na dva týdny.
Teď mi napsala Sarah.Sarah:Ahoj,už jsi nachystana?
Já:Jop,a ty?
Sarah:Jj
Já:A nechtěla by jsi přijí ke mně?
Sarah:Yeah,ale mám moc věci hele.
Já:Tak já ti jdu pomoc,stejně bydlíš na proti mě..xd
Sarah:Dobře,děkuji BBY.
Já:Nz zlato,no nic já už jdu tak čekej,a tachystej se.
Sarah:Okey,papa.
Já:Papa.
Tak teď jsem višla,a šla zazvonit.,,Ahojky." ,,Ahoj."Pak jsem šla do vnitř.Tyjo ta mě věci.Začala jsem se smát jak psychopat,Sarah jse na mě divala jak na debila,ale pak se taky začala smát. ,,Hele,nesměj se ty máš určitě víc věci než já." ,,Možná,tak pojď to donést ke mně."Když jsme to donesli,tak jsme si začali povída,o tom jací tam budou lidi atd.Bylo 15:20.Mamka pro nás přijela.Než jsme zanesly všechny věci tak bylo už 16:00. ,,Holky už by jsme měly jed,nebo tam nebudeme v čas." ,,Jojo,mami už jdeme."Donesly jsme poslední tašku,a jely jsme.Jely jsme asi 3 hodiny,jeto ve vesnici Trofors,jeto od Osla dost daloko,ale nevím jak moc.Už jsme tam dorazily,bylo to tu moc překrásné.Zase nás čekalo to že se musíse vybalit atd.Mamka už odjel.a Paní co to tu vede tak nám řekla že máme chatku s tvouma klukama,pry to jinak nešlo.Moc nám to nevadilo,ale snad budou milí.Vešly jsme do té chatky.Mysleli jsme že tam budou poschoďovky,ale byly tam dvě velké postele.Takže jsem spála se Sarah,a ti dva kluci spolu.Ještě jsme něvěděly kdo to je.Když jsme měly všechno zbalené,tak tam přišli ti dva kluci.Byly mi ňak povědomí. ,,Ahoj,holky vy budeme tady snáma že?".Řekl jeden s nich. ,,Jop,budeme." Řekla Sarah. ,,Já jsem Martinus,řikejte mi Tinus,a tohle je moje dvojče Marcus,mužete mu řikat Mac."Už vím to jsou to jsou ti dva slavní zpěvaci.Jakože omg,my je se Sarah poslouchame. ,,Já jsem Nathaly,a to je moje BFF Sarah,a mužete nám řikat jak chcete."Všichni jsme se začali smát.,,Odkuť vůbec jste?." ,,S Osla,vy bydlíte tady že?." ,,Jj,jak to víte?." ,,Víme." Mrkla jsem na něho.
Pohled Tinuse:
Když jsme přišly s Macem do chatky,tak tam byly dvě holky které tam měly být snáma.No jako ta jedna se mi líbila,ale jsem jaký jsem.Pak někam odešli,aby jsme si mohli vybalit věci atd. ,,Ne že jim něco údělaš." ,,Hele,nech mě být,jasný?" ,,Varuju tě Macu." ,,Někdo se nám zamiloval." ,,Drž hubu." ,,Hmm, nemel a už něco dělej." ,,Okey nmou."Mac je to schopný že by jím něco údělal,já nechci aby se jím něco stalo.Ta Nathaly se mi líbi,neřikam že ta Sarah je hnusná,ale ví mi líbi Nathaly.Asi kní citím něco víc,ale moc ji neznam takže nevím.Musím se sní víc a známit.Je 20:25 už by se měly holky vratit.
Pohled Nathaly:
Když jsme domluvily s klukama tak jsme se rozhodli že se se Sarah půjdeme projít.Šli jsme někam do lesa po ňake cestě,byla tam celkem tma.Ale moc nám to nevadilo.Cestou jsme si povídaly o ňakých věcech. ,,Který se ti víc líbi?" ,,Asi ten Tinus,tobě?" ,,Mac,ale ten mi přišel ňaký divný." ,,No jako,moc je neznáme takže je nemužeme soudit." ,,To je pravda,ale co se dělat když máme sníma chatu ,,Jo no,už by jsme měly jít." ,,To jo." Pak už jsme se vrátily spátky.Byl tam jenom Tinus ale Mac ne. ,,Holky dávejte si na Mace pozor."Řekl Tinus,když jsme přišly.Vůbec jsme to nechapaly. ,,A proč?" ,,Nechce se mi otom teď mluvit,to pak pochopite,ale teď už by ste měly jít spát." ,,Tak dobře." Pak se poúsmál,a šel si lehnout.Já jsem se převlekla a šla si lehnou za Sarah.Která už pomalu spála.~ILY~
Tady je první kapitola.Tuhle knížku budu vydavat častěji,budu se snaží každý den.Promiňte za chyby,a za ňaké slova co se opakují.Jinak to budou celkem krátké kapitoly.❤❤