4. Crazy night

220 15 0
                                    

*Гл. Т. Сейон*

Бях попаднала в черна дупка. Всичко бе тъмно. Придвижвах се на някъде с цел да се допра до нещо, но безуспешно. Пред очите ми се появи малка бяла светлинка. Малко по малко започна да се уголемява. В голямата бяла светлина се появи силует, който се приближаваше. Някрая се изясни. Беше момиче с ангелски крила. Черни англелски крила. Беше като дявол. Имаше тъмна коса и пъстри очи. Цялата беше облечена в бяло. Това беше Чейон.
-Чейон?- знаех, че беше тя, но бях много учудена.
-Радвам се да те видя отново след толкова години, близначке.- все същия ѝ нежен глас.- Защо го правиш?
-Кое?- попитах с притеснение.
-Защо си играеш с него, Сейон? Трябва да му кажеш. Ако не побързаш той ще разбаре за всъщността ти сам.
-А-аз просто..
-Мазохистка ли си? Харесваш го, след това ще се влюбиш и накрая и двамата ще сте крайно наранени. Не бъди глупава!
Тя се изпари, както и светлината. Отново останах сама в тъмнината с насълзени очи.

Събудих се задъхана със сълзи на очите. За първи път я сънувам.
-Липсваш ми Чейон!- започнах да плача.

Стоях в леглото с телефона ровейки се във фейсбук вече от десет минути. Изгасих телефоната и го оставих. Обмислях как и кога да кажа на Кук. Щеше да ми е адски трудно, но нямаше как.

*Гл. Т. Кук*

Преди малко бях в офиса на баща ми, за да ми уреди някое художествено ателие, което изглеждаше така:

Преди малко бях в офиса на баща ми, за да ми уреди някое художествено ателие, което изглеждаше така:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Сигурен бях, че ще ѝ хареса. Взех телефона и набрах номера ѝ.
-Ало?- чу се звънливото ѝ гласче.
-Ало, къде си?- попитах.
-На центъра. Защо?
-Ще те взема. Стой там.

Разбрахме се къде да ме чака, след което се качих в колата и потеглих. Паркирах колата. Слязох от нея и я заключих. Отидох до мястото, където се разбрахме тя да ме чака. Видях я, но тя беше права с гръб към мен. Приближавах се до нея с много бавни крачки и колкото се може по тихо. Стигнах до нея. Протегнах ръцете си направо към тялото ѝ и я сръчках. Тя подскокна обърна се бързо, усетих как дясната ми буза запари. Този шамар си беше наистина силен.
-Боже Куки! Съжалявам, просто инстинкт за самосъхранение. Не трябваше да ме стряскаш.
-Няма нищо, вече ще знам. Имаш доста силен замах, като за момиче.- засмяхме се и двамата.

• MAFIA•Where stories live. Discover now