Camera era aproximativ inecata in intuneric ,fiind luminata doar de un laptop care era asezat pe biroul imens.Era o incapere larga bine mobilata si tipica unui CEO al unei firme.Doar ca aceasta firma fusese ridicata ilegal,din nou tipic hotiilor egolomaniaci care profita din afaceri necurate.
Usa se deschise cu o izbitura puternica si in camera intrara 2 barbati imbracati la costum negru.
-Ce crezi?
-Ce cred,ce cred!? Iti spun eu ce cred,esti un mare dobitoc!
-Sefule,nu am avut alta solutie.
-Pe naiba , si a trebuit sa-i dai un sfret din actiuni pentru ce?
-Pentru a nu fi descoperita afacerea.
-Al naibi tradatori.
Asta e lumea afacerilor ilegale.Cu cat afla mai multe persoane despre ea ,cu atat sunt mai multe sanse sa fie descoperita de catre politisti. Ar trebui sa fi stupid sa crezi ca cineva nu o sa te tradeze candva.Asta e viata unui gangster, mereu pe muchie de cutit.
Si meseria mea (sau job cu junatate de norma) e sa distrug viata gangsterilor ,ei bine pe plan financiar.Dar si eu sunt la fel ca ei (intr-o anumita masura) ,am fost crescuta de un gangster si am ajuns sa-i fiu arma secreta.Poti sa spui ca sunt vreo sosie de-a lui Jackie Chan sau Jet Lee, pana acum nu am gasit un adversar pe masura mea.Fiindca am fost creacuta de bunicul meu intr-un mediu periculos am ajuns sa fac treburi si mai periculoase,insa nu o fac din obligatie ci fiindca unii chiar isi merita soarta.
Nu sunt un asasin,dar stiu sa ma apar de unul.Nu sunt nici iubita vreunui gangster care daca e prinsa cu altul e batuta pe loc.Sunt doar un hot experimentat.Fur documeate si infoarmatii,alteori bani sau alte lucruri de valoare care ii sunt de ajutor bunicului,bine poate mai sterpelesc si ceva pentru mine,dar asta e parte a 2.
Si de asta stau acum suspendata deasupra acestor gangsteri incercand sa nu cad de pe grinziile din tavan.Am reusit sa descarc pe stic niste informatii de valoare din laptop, asta fiind partea usoara,cea grea e cum ar trebui sa ies de aici.
-Ar trebui sa-l elimin?
-Nu stiu,fa tot posibilul si rezolva problema asta!
Si cum se intampla ca in filme cand cineva se ascunde sa nu fie prins atunci trebuie sa sune si telefonul ,Firar al naibi de ce nu lam inchis! Cei 2 isi ridicara capetele uimiti.Acum chiar trebuia sa ma misc repede. M-am rasucit in aer tinanduma cu mainiile de o grinda si iam lovit cu ambele picioare in cap,daramandui,ca mai apoi sa fug pe un hol neterminabil.Cand am ajuns la capatul holului au aparut niste matahale alaturi de niste caini.
-Oh-Ou!
Si am fugit pe scari pana la ultimul etaj,reusind cumva sa deblocez usa si sa ajung pe acoperis. De ce naiba am venit pe acoperis?Acum normal ca o sa fiu prinsa.Daca saream muream daca nu saream tot muream.Ce situatie stresanta!
-Pana aici ti-a fost,spuse unul dintre ei cu un pistol in mana.
-Nu o sa ma prindeti vie ... da nici moarta!
-Facem pariu!?
-Ok,daca eu scap vie de aici iati adio de la afacerea ta ilegala.
-Si daca nu scapi o sa vezi iadul!
Cine va castiga? Cine va castiga? Pariati! Haideti! Haideti! Nu fiti timizi.
-Nu mai spune.
Cu inima in dinti mi-am luat avant si am sarit de la etajul 10 ( o nimica toata asai, nici nu pot sa mor).
-Ce naiba,a sarit!?
Cadeam. Dar am exersat asta de 1000 de ori si am reusit sa ma prind in ultima secunda de pervazul unui geam (Catwoman in carne si oase aici) ,sarind prin aer si aterizand fortat pe ciment,care mi-a facut picioarele sa tremure.M-am urcat pe motocicleta verde (beneficiu cand ai un bunic bogat) cu care am venit si am pornit nepasandumi daca calcam pe cineva.Normal ca mau urmarit pana in centrul orasului dar mi-au pierdut urma printre atatea masini.
CITEȘTI
You are my bodyguard and my slave
FanfictionIn ziua de azi oamenii sunt orbiti doar de bani si alte placeri ale vietii , uitand astfel de siguranta lor lasandu-se prada celor mai negre cosmaruri posibile ... Aceste cosmaruri ajungand in final sa devoreze tot sufletul omenesc dintr-o persoana...