Dakikalarla yarisiyorum.Yazdigim mektubu postacı Mennana vermek icin acele etmeliyim. Geçenki mektubu almamısti sırf bes dakika geciktigim icin .
Diger mektup bu mektup farketmezdi hepsinde var olan sitem ,ozlem,acı ve biraz ofke... Ooo bu da nerden cıktı yine o kız Hilal teyzenin her gun yemek goturdugu , evini sildigi,hatta eli kolu oldugu kız.Kızın yuzu gorunmuyordu yuzunu hep merak etmistim. Ama gozleri... Belki de gormem gereken en guzel seyi kocaman ısıl ısıl kahverengi gozleriydi. Neyse mektup Kenan mektup , simdi aşkın zamanımı dedim. Yuruyordum ama hep aklım ondaydı arada sırada arkaya donup bakıyordum. Adı neydi diye düsünüyordum. Muheyliye mi ?? O nasıl bi isim baskaydı baska... Muhlise tabi ya Muhlise. Son bir kez daha dondum dondum ki ne goreyim bizim iki haydut Selim ve Salim. Muhlisenin elindeki sütü yere dokmus zavallı kadınla oyun oynuyorlardı. Elimde mektup yerde Muhlise... Anam dedim beni bir ay daha merak et bir ay daha özle şimdi onu kurtarmalıyım. Onlara doğru koştum Salim; geldi bizim ana kuzumuz, dedi. Bırakın zavallı kadını diye bagırdım. Selim elimdeki mektubu aldı ve alay ede ede okumaya basladi. Halbuki ne kadar da dusunmustum anne o her satırı yazarken. Gule gule gittiler.Muhlise iyimisin dedim tam uc kere.. ucuncusunde cevap verdi mahzum bi sekilde. Sagolun iyiyim . Saskındı şaşırır abi ismini nerden bildigimi merak eder gibiydi . Hilal benim teyzem olur . Dedim rahatlamıs gibiydi. Ama o guzel gozleri sanki minnettarmıs gibi guzel guzel bakıyordu. Teşekkur ederim dedi . Bana tesekkur etti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boynu Büküklerin Hikayesi
RomanceBazen mutlu olmak gerekir çünkü boynun bükük. Çok şükür boynun eğik değil çünkü boyun eğmek suçluluk duygusundadır. Boynu büküklük ise mazlumluktur.