+ 23

1.9K 311 62
                                    

" Dan kuuuuuu tersandar begini !!!!! Meratapii hatii yangg telahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dilukai " nyanyi Jimin dengan penuh dengung dan bertajwid sambil menggoyangkan bontot comelnya.

" Udah-udahlaaa kome , kome dok tatap gambar dia tiap harii , mengharapkan kepulangan si isteri tanpa melakukan sebarang tindakan macam bodoh je"

omel Jimin pada Taehyung yang masih menatap gambar perkahwinannya bersama Haerin .

Penat Jimin berleter sejak tadi tapi masih tiada reaksi daripada Taehyung . Peningg kepala Jimin memikirkan Taehyung.

Taehyung sudah dua minggu tak keluar rumah , tak pergi office . Kerja kt office pun dahh bertimbun .

Haerin pula menghilang dua minggu tanpa sebarang khabar berita . Siapa nampak Haerin ? Jika ternampak ,
Sila pm nombor ni , 010 6666 666 , sekian harap maklum--

" Taehyung .. " panggil Jimin sambil mengusap ubun-ubun Taehyung .

" Taehyung "

masih diendahkan..

" taehyung , better kau cakap ya sekarang "

....

" PUKIMAKLU AKU PANGGEI TAK DENGAQ , PEKAK KA BABI , NAK SEDIH SEDIH JUGAK , AKU KAT SINI DOK PANGGEI HANG DAQI TADIYYY , TELINGA TU TAK KOQEK BEQAPA LAMA DAH ? PIKIAQ AKU TUNGGUI KA APA ?! "

terus Taehyung menoleh memandang tepat ke arah mata Jimin yang sepet itu.

" Ya kenapa? " jawab Taehyung .

" Pi la tatap gambaq bini hang uh , aku nak merajuk "

Jimin lempar tisu yang dia guna untuk lap hingus tadi dekat muka Taehyung dan keluar dari rumah Taehyung .

" Lahai , Jimin .. cukupla Haerin tinggalkan aku ... "

- Tbc -

[C] Suami Over Kedekut | Kim TaehyungWhere stories live. Discover now