Apraslan elimde sedef hanıma kahvaltı hazır liyoruz ,
Alparslanı mama sandalyesine bırakıp , sedefi uyandırmaya gittim, sedef yataya çapraz şeklinde uzanmış tı , sedef sedef dedim ne nafile neyse uyanmazdı , böyle miş.Aparslan beni görünce huysuzlanma-
ya başladı " ogluşum ne oldu birtanem" , agu agu " ney istiyorsun ? ogluşum" alparslan elini mama sandalyesini durmuyordu , o an fark etti ki Alparslanın hiç fotoğraf ı yoktu , Alparslanı nin karnını doyurup fotoğraf çektirmek için otobüse bindik hemen boş bir yere geçip oturdum , yanımıza yaşlı bir teyze oturdu , bir anda alpraslanı yanağını sıktı , aparslan da ona bir gülücük attı "maşallah kızım çok tatlı bir evladın var ilerde çok gönül yakacak bu bak benden söylemesi " , " evet öyle dir teyzesi yakisli bir oğlan ogluşum benim demi annesi " , " sana hiç benzemiyor babası na mı benziyor ne ïşle uğraş iyorsun kızım " , " çalışmıyorum teyzecim babası öldü , evet babasına benziyor "
"vah talihsiz bir kızım üzüldüm gencecik yaşında dul kalmışın , yazı k yavrucakta öksüz kalmış " , daha fazla birsey demeden geleceğimiz yere vardım da otobüs ten indim , kollarimda olan ogluma baktım " beni affet oglum , baban seni hiç bilmeyecek ona ihtiyaçımız yok , biz sadecw oglum " ilk fotoğraf ciya girip alpraslanı in fotoğraf larını çektiler , " adam illlaki alparslanın fotoğraf larını koymak istediği söyledi en sonunda kıramadık , çekilen fotoğraf ları alip otobüse binip evin yolunu tuttuk.
Demirin gözünden ;
Sabah goncanın gönlüne aldım xaten kolaydı bir öpücük le herşey bitiyordu , tabiki birkaç aşk sözleri kadınların herseye gidiyordu , bugün gonca kadın dogum uzmanı na gidecekti , o sirada gonca aramıştı , " konuşan doktor hanimdi hemen buraya gelmemi söyledi" ne olmuş tu ki acaba neyse oraya gidince öğrenir di , tam aksilik bugün trafik çok yogundu demirin şansına da bütün ışıklar kırmızı yanı yordu , o sirada demirin dikkati köşedeki fotoğraf cida olan bir bebek resmi çekmiş ti , bu bebek ayni kendine benziyor du nasıl oluyordu bilmiyordu ama onun bebeklik fotoğraf lati tipa tip aynıydı , o sırada yeşil ışık yandı, o bebekte kendine tanıdık birsey vardı , neyse şimdi hastaneye vardindan mercedes arabası nı yanaştırıp sektere sorup kapı yı çaldım " doktor hanim benimle yanlız konuşmak istedikleri ni söyledi ler , " evet doktor hanım kârım neden hamile kalamiyor " , "Demir bey malesef karını z hamile kalması imkansız doğuştan rahim kanallari tıkalı buda hamile kalması nı engelliyor ama bunun dışaşinda kariniza anlattığım yöntemler var tup bebek gibi biliyo sunuz ki tıp ilerlemeler var sizin gibi bu sorunla karşı lasan çiftleri miz var " ," doktor hanı m kesin bunlari kârım kısır degil mi ? dogal yollarla hamile kalamiyor mu ? " , " malesef hamile kalamaz çok Üzgünüm daha doktoru dinlemeden çıktım gonca yaşlı gozlerle bana bakıyor du , daha birşey demeden sarıldı , " demir bebegimiz olamayacak miş ne yapacaz şimdi " , " cozecez şimdi bunu düşü nmiyelim aşkım" , koluna. girip hastaneden çıktı k yanımda ki koltuk ta uyuyan goncaya baktım " şimdilik demiştim ama bu büyük bir sorun du annemgil bu durumu hiç karşı lamiyacaklardı.
uzun bir bölüm hikaye begenilmeyen bir durum var varsa soyleyin yorum bekliyorum lütfen :) kırmayın beni lutfen :) iyi okumalar canlar ;)
bölüm sözü : ğerçekleri ne kadar saklasak ta o saklı olan sırlar elbet bir gün ortaya çıkar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şarkısı
Fiksi Remajaelimde alımdı davetle dogru oldugunu anladım,davetin üstünde demir akhan oldugunu gördümde herşey yalan degildi gerçekti demir başkasıyla evleniyordu,kalbim artık dayanmıyodu,sevdigim adamın beni sevmemesimi yoksa başka birsiyle evlenmesi beni daha...