Herkese selamlar. Dünya'nın, nefes kesen serüveninden ilk alıntı sizlerle. Aşkta ve Savaşta pes etmemek nasıl oluyormuş? Hayranlıkla takip edeceğinize eminim. Aynı zamanda Dünya ''Aşkın Peşinde'' adlı serinin ilk kitabıdır. Bol vote vermeyi unutmayalım.
Öpüldünüz.
Q.
**
Prolog
Sol yanında ki hareketlilik ile gözlerini araladı. Gözleri hemen komodinde duran saate gitti. Sabahın altısına geliyordu. Arkasından sarılan adamın üstünün çıplak olduğunu hemen anladı. Ayaz, burnunu saçlarının arasına yaslamışken hareket etmeden bekledi. Yorgun olduğu her halinden belli olan adam gözlerini hemen kapatmıştı. Nefesleri düzenli bir hale girerken, Dünya dikkatle yerinden kalktı.
Bu gece de gideceği yer belliydi. Banyonun kapısını açarak içeri süzüldü. Köşede duran kirli sepetini araladı. Ayaz, bu gece giydiği her şeyi atmıştı. Açar açmaz burnuna gelen yoğun alkol kokusuyla duraksadı. Ellerinin arasına aldığı siyah gömleği yine de kontrol edecekken beline sarılan kollarla yerinde sıçradı. Yine yakalanmayı başarmıştı.
''Gömleği hemen yerine bırak. Miden kaldırmaz çok alkol kokuyor. Bir de hemen aklında ki o saçma düşüncelerden kurtul.'' Boynuna doğru konuşan adamın dudakları teniyle temas halindeydi. Bu haldeyken bile aklı başından daha çok gitmişti. Belli etmiyor olsa dahi midesine giren kramplar sadece yakalanma hissinin getirdiği utangaçlıktan ibaret değildi. Zoraki de olsa gülmeye çalıştı. Elinde ki gömlek hızlıca yeri boylarken arkasını döndü. Parmak uçlarında yükselip adama hızlı bir öpücük verdi.
Bedeninden yayılan yoğum amber kokusu her zaman olduğugibi yine kocasını etkilemişe benziyordu. Seri bir hareketle bacaklarını adamınbeline doladı. Ayaz, nazarında bu hareket memnuniyetle karşılık bulmuştu. Büyükavuçları hemen kalçalarını avuçladı. Ayaz, hınzır halde kendisine bakankarısına başını iki yana salladı. ''Sadece, sensin sen.'' Dünya, masum birhalde gözlerinin içine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDI
Romance"Sen, Dünya'yı hak etmeyecek kadar korkak bir adamsın." Ayaz, aniden geriye dönüp Şahin'e bir kafa attı. O yere düşmüş burnunu tutup acılar içinde kıvranırken aniden Acar'ın elinde ki silahı aldı. Şahin'in bacağına bir kurşun sıktı. Adam'ın acı için...