Bi gün en yakın arkadaşımla dertleşiyorduk anlatıyorduk konu açıldı ben onu anlatmaya başladım;
Seviyorum abi o hiç birine benzemiyo onunla konuşurken ben çok seviniyorum gözlerim doluyo kalbim pır pır atiyo karnımda sanki kelebekler uçuşuyo diyorum ben onu ilk gördüğümden beri deli gibi aşığım diyom beni anlamıyolar.
Ben sonunda ona açıldım dedimki ;
Ben seni en başından beri seviyorum sen benim için bam başkasın sana başka hisler hissediyorum Çocuk gibi peşinden ağladıgim gunlerin bir diger adi. AŞK ,küçükken dizilerde izledigim guzel yaşam,sevmeler aşk büyümek için gün saydığım bi duygu, aşk benim için senin adın seni seviyorum biliyor musun? Hani hala bilmiyorsan söyliyim dedim. Seviyorum işte hergun daha cok iliklerime kadar işliyo bu sevgi seni ilk gördüğüm an hala aklımda saçların biraz daha uzundu yürüyüşün gülüşün herşey hepsi aklımda evet biliyorum sen bana karşı belki bisey hissetmiyosun ama benim sevgim hic bitmiyo denedim başkasını sevmeyi de denedim ama seni hiç bir sekilde unutamadım zaten unutmakta istemiyorum çünkü seni hala deli gibi seviyorum.
dedim
-nasıl sevgi vay anasını dedi.
Belki hala bi umudum vardır ama zannetmiyorum. Neyse çok yazdım diğer kitapta görüşmek üzere ben yatıyorum iyi gecelere tatlı rüyalara cav sevdicegim :)
Orkun Bican