12

989 132 4
                                    

Jimin's POV

Ѳрѳѳндѳѳ Хусог хёнтой инээлдэн ярьж байтал Жонгүүг орж ирлээ. Тэр гартаа байсан цаастай зүйлээ надад ѳглѳѳ. Яагаад ч юм цаас харахаар догдолдог болчихож. Жонгүүг '' энэ захианы эзэн үнэхээр уйгагүй юмаа'' гэж толгой сэгсэрсээр гарлаа. Хусог хён утсаа оролдоод хэвтэж байхыг хараад гэнэт л зхидлаа задлахыг саналаа. Тиймээ ингэж хэдэн хоногийн дараа чи ирэх гэж гэсээр унштал дажгүй ч ѳмнѳхѳѳсѳѳ арай цѳѳн үг биччихсэн байхыг бодвол магадгүй би Сүёоний захидлыг уншдаггүй юм шиг санагдсан биз...

Түний бичсэн захидлыг унших тоолонд ам минь задрахнуу гэлтэй инээмсэглэж бага ч болов догдолж бас жаргалтай болж байгааг хамтлагийн бусад гишүүд надад хэлсэн. Бурхан минь би түүнийг үнэхээр эгдүүтэй гэж тѳсѳѳлж байгаа бас жижигхэн гартай.

Түүний захидал миний шкафанд цэгцтэй нь аргагүй байхыг бодвол би энэ захиануудад үнэхээр хайртай бололтой. Хэрвээ захидлуудаа ч бас замбараагүй байлгасан бол Хусог хён нѳгѳѳ л нэг эмгэний ажлаа хийхгүү юу.

Тэр минь захидалдаа намайг бялзуухай минь, хонгор минь, хайрт минь гээд л нялуун золиг шүү. Би ч бас Сүёон руугаа хэдэн үгтэй ч болтугай захидал явуулж ѳѳрийн чинь захидлыг уншдаг шүү гэж хэлмээр байгаа ч Бан захирал иймэрхүү зүйл хийж болохгүй гэсэн. Бид бэлтгэлээ маш шаргуу сайн хийж байгаа. Үүнийхээ хажуугаар ч мѳн ядарч байгаа. Гэхдээ тэр минь над руу захидал илгээдэг учраас түүний хоолоо сайн идээрэй мундаг байгаарай ядарч болохгүй шүү гэсэн хэдхэн үгнээс болж алдсан эрч хүч маань 100% болдогт мѳрийцѳхгүй.

СүСү минь хурдхан шиг л захидлаа илгээгээсэй.

~~~

Хѳѳх үри Жиминие захидлыг нь угшаад догдолдог гэсэн үү? Ээе гэхдээ Сүёон мэдэхгүй нь харамсалтай......

Арми охины захидал [Completed]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin