Acesta este povestea trista a unei fete numita Bianca. Aceasta tocmai ce se mutase cu familia ei in orasul Tulcea. Inafara de faptul ca fata aceasta avea o casa noua, un oras nou, si multe lucruri noi in jurul ei, trebuia sa mearga si la o scoala noua. Pentru ea ideea aceasta nu era asa de rea. Stia ca isi va face prieteni foarte repede.
Toamna venise, iar Bianca inceapea scoala. Dupa ce festivitatea s-a terminat a inceput sa vorbeasca cu mai multi colegi. S-a imprietenit foarte repede cu Ana. se intelegeau perfect.
Anii au trecut iar Bianca a auzit ca un fost coleg se va intoarce inapoi la scoala lor. Nu era asa de important pentru ea deoarece nu erau prieteni.
Dupa ce s-au terminat orele colegul nou si Bianca au pornit spre casa impreuna. Au facut asta timp de un an intreg asa ca au devenit prieteni. Dupa o sedinta cu parintii acestia au aflat ca prietenia lor este interzisa de acum incolo. Fapt care in loc sa îi desparta i-a apropiat si mai mult. Acestia s-au indragostit unul de celalalt. Dar ei nu puteau si nu voiau sa fie impreuna pentru ca el era iubitul celei nai bune prietene, Ana.In vacanta de vara Ana si cu Sebi s-au certat si s-au despartit. Iar Bianca putea fi impreuna cu Sebi. Si au fost inpreuna dar se certau mereu si nu se intelegeau...asa ca.....s-au despartit 😩😩😩😩...Peste o spatamana dupa despartire Sebi îi scrie Catalinei faptul ca atunci cand ei erau impreuna el se impacase cu Ana pentru ca stia ca relatia lor nu o sa mearga. Bianca a fost ravasita. Si-a pierdut increderea in tot si in toate.
Nici azi nu i-a iertat pe cei doi dar si-a continuat viata fericita dar acel gol din inima a ramas si nu s-a mai acoperit vreodata!Aceasta povestire a fost luata din viata reala! Am vrut sa incep cu ceva frumos pentru prima mea carte, daca vreti sa schimb finalul si sa continui poveste spunetimi!