Κεφάλαιο 1ο

435 18 3
                                    

Χτυπάει το ξυπνητήρι 6:00πμ γαμω γαμω γαμω γιατί πρέπει να κάνω τζοκινγκ κάθε πρωι θέλω να κοιμηθώ

~Ξυπνά ρε βόδι , πρεπει να κανεις γυμναστική πως θα διατηρισεις την κορμαρα σου

~ Αχχ έχεις δίκιο Παναγιώτα

~ Μην με λες έτσι βλαμενο

~ What ever bitch

Αφού είχα ενα μινη διάλογο με το υποσυνείδητο μου ξύπνησα να πάω τουαλέτα να κάνω τα απαραίτητα ...
Ωχ συγνώμη δεν συστήθηκα .

Λοιπόν γεια είμαι η Αννα είμαι  17
και πάω δεύτερα Λυκείου , επίσης έχω δυο κολλητές την Ελπίδα και την Ζωή. Είμαι αρχηγός των rules breakers φόβος και τρόμος για την Αθήνα σπάμε μαγαζιά , τράπεζες και μαλωνουμε με τους κωλομπατσους . Δεν τους χωνευω καθόλου . Σήμερα θα ερθει ενα καινούργιο μέλος στην ομάδα μας και έχω αρκετό ανχος . Θα τον κρατήσουμε δοκιμαστηκα ενα ολοκλήρο μήνα . Μετα αν δεν είναι ικανός για μας . Εγώ και ο αντιπρόεδρος δηλαδή η Ελπίδα θα αποφασίσουμε αμα θα μείνει ή όχι.Τέλος παίζω μποξ παράνομους αγώνες και έτσι .

Πολύ μπουρού μπουρού επιασα αφού ντυθηκα με ενα κολαν και μια πρόχειρη μπλούζα πήρα το κινητό μου και κατεβηκα στην κουζίνα και τι να δω οι γονεις μου παλι λείπουν . Οι γονείς μου πριν 4 χρόνια έφτιαξαν μια δικιά τους εταιρία που μπορω να πω πως εχει μεγάλη επιτυχία . Αφού δω το σημείωμα που μου άφησε η μάνα μου . Περνώ κλειδιά και βγαινω απο το σπίτι .
Θα κάνω ελαφρύ τζοκινγκ σήμερα γιατί μετα το σχολείο έχω προπόνηση. Ποιος μαλάκας βάζει προπόνηση Δευτεριατικα και επίσης μετα το σχολείο .

Μετά από μισή ώρα

Εφόσον είμαι στα μισά της διαδρομής μου ενα άγνωστο αυτοκίνητο παει σιγά σιγά δίπλα μου , κατεβαίνει το παράθυρο του συνοδηγού και βλέπω μέσα ενα μαναρι...😏😍 Νομιζω μου τρέχουν τα σάλια ... 😱 Το μαναρι εε εννοώ το αγόρι είναι ξανθός με πρασινογκρι μάτια και έχει καλοσχηματισμενους κοιλιακους τους οποιους μπορω να διακρινω απο την άσπρη κολλητή του μπλούζα.

Άγνωστος : Πω πω μαναρι μου τι κωλαρα είσαι εσύ  😏

Αννα : Άντε και γαμησου ρε μαλάκα

Άγνωστος : Μόνο με εσένα μωρο μου

Εφόσον του κάνω ενα ωραιότατο κωλοδαχτυλο συνεχιζω και τρέχω μέχρι το σπίτι μου .
Μέτα απο λίγο φτανω σπίτι μου  βλέπω 7:25 αποφασίζω να ντυθω :

Μέτα απο λίγο φτανω σπίτι μου  βλέπω 7:25 αποφασίζω να ντυθω :

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Εφόσον ντυθώ περνώ τσάντα, κλειδιά,κινητό και τα τσιγάρα μου.
Βγαίνω απο το σπίτι βάζω τα ακουστικά μου και βάζω το αγαπημένο μου τραγούδι (βάλτε το τραγούδι πάνω 👆) .
Στο δρόμο προς το σχολείο σκέφτομαι τι συναρπαστική χρόνια θα είναι για τους rules breakers .

Heyy, μικρο κεφάλαιο το ξέρω  😞.
Εύχομαι να σας άρεσε .
Αστεράκι 🌟 και σχόλιο αν σας άρεσε .
Φιλάκια μέχρι το επόμενο κεφάλαιο 💋👑  

prigkipisa26

Anarchy, girlOnde histórias criam vida. Descubra agora