18.rész

69 4 1
                                    

-Hát Chris-nek hívják, a csaj a barátnője és a gyerekük. De ameddig a csaja a kisfiúval volt elfoglalva azt mondta, hogy nem szereti a lányt, és a gyerek is véletlen volt. A számomat meg megadtam neki, és azt mondta majd hív.-magyarázta a barátnőm.
-Az tök jó.-öleltem át.
Még homokoztunk egy kicsit Carly-val és mikor már kezdett sötétedni elindultunk a kedvenc éttermem felé. Vacsora után a haza fele vezető úton megláttunk egy meleg párt akik épp csókolóztak.
-Milyen aranyosak.-olvadoztam.
-Igennn...-karolt belém a barátnőm. Justin meg csak a fejét ingatta miközbe Carly kezét fogta. Nagyon jó apuka lesz belőle.

Amint haza értünk én elmentem zuhanyozni, Nell lefektette a hugát aludni, Justin meg tv-zett. Mire mindenki végzett már fél 11 volt. A kanapén ültünk a barátom ölébe, Nell pedig mellettünk. Egyszer csak megszólalt a barátnőm telefonja.
-Ismeretlen szám.-fordult felénk- Felvegyem?
-Persze.-mondtuk egyszerre Jus-sal. Majd felém fordult és megcsókolt.

Nelle szemszöge:
-Szia Nelle. Chris vagyok.
-Szia.-izgulva hallgattam.
-Bocsi, hogy ilyen későn hívlak, csak szakítottam a barátnőmmel, és össze kellett szednem a cuccaimat.
-De miért? Vagy hogy?-lepődtem meg.
-Mert kiderült, hogy évekkel ezelött megcsalt és nem is tőlem van a gyerek.
-Azta! És van hol aludnod?
-Igen van.-nevetett fel.- Miért ha nem lenne mehetnék hozzád?
-Öööö nem...mert albérletbe lakom.-néztem a barátaimra.
-Jah értem. Amúgy csak azért hívtalak, hogy nem lenne-e kedved holnap eljönni velem vacsorázni, beszélgetni stb...?-kérdezte én meg ugy mosolyogtam mint a tejbetök. Kim-ék fura fejjel bámultak, hogy mi lehet a bajom.
-Egy pillanat.
-Rendben.-félre húztam a telefont, hogy megkérdezzem Jus-sékat.
-Figyu, holnap tudtok vigyázni egy pár órára Carly-ra?-suttogtam.
-Persze.-lelkesen válaszolt Jus.
-Khm, itt is vagyok. Öö felőlem nincs akadálya.-válszoltam lazán.
-Remek. Akkor érted megyek 6-ra. Az jó?
-Igen.-lediktáltam neki a címet és elbúcsuzkodtunk.- Akkor holnap. Jó éjt. Szia.
-Holnap. Jó.éjt. Sziaa.

Mikor letettem Kim-et és Jus-t egyszerre öleltem át, örömömben kicsit sikítottam is.

Kim szemszöge:
-Na mi volt? Mesélj!-faggattam Nel-t.
-Holnap randira hívott vagy is találkozni akar velem!-ugráltunk mint egy 5 éves. Jus meg csak mosolygott.

Miután lenyugodtunk elmentünk aludni.

Másnap Nelle izgatottan kelt. Mindenkinek csináltam reggelit, majd felöltözködtünk. Jus-t megkértük, hogy vigyázzon Carly-ra, ameddig mi elmegyünk Nell-nek ruhát venni.

Mire végeztünk teljesen elfáradtam. Egyfolytába a ruhák és a próbafülke között futkároztam, mert a barátnőm nem tudta eldönteni melyik az ideális ruha.
Még vettünk egy jegeskávét a Starbucks-ban és haza felé vettük az irányt.
Haza érve láttuk, hogy Carly Justin hasán alszik, a barátom pedig öleli a kislányt. Nagyon cukik voltak.
Ezért csendben felmentünk az emeletre és elkeztem kivasalni a barátnőm haját. Majd a smink jött. Nem raktam rá 1 kg-t, mert alapbol nagyon szép az arca. Amiután felvette a ruhát és megnézte magát a tükörbe késznek nyílvánítottuk. Nagyon szép lett. Nem azért mert én csináltam a nagyrészét, hanem, mert alapból szép. Ekkor már 6 óra volt és láttuk is, hogy megszólalta Nelle ágyon lévő telefonja. Felkapta, megnyomta a zöld ikont és beleszólt.
-Szia.
-Szia. Itt vagyok a ház előtt, ha kész vagy jöhetsz.
-Rendben. 5 perc és kint vagyok.-ezzel ki is nyomta.
Vett egy mély levegőt, bekapott egy rágót befújta magát a vattacukor illatú parfümömmel és már szaladunk is az ajtóhoz.
Ott szembesültünk azzal a ténnyel, hogy Nell-nek nincs semmi olyan cipője ami illene a szettjéhez. Gyors kiszortam az egész cipős szekrényem és keresgélni kezdtünk. Pár perc múlva talált egy barackszínűt. Már csak az volt a kérdés, hogy méretre jó lesz-e.
Egy kicsit nagy volt rá, de az nem számít.😂
Még egy gyors ölelés és nyitotta is az ajtót, ami mögött egy elegáns Chris állt, egy csokorral a kezébe.
-Ezt neked hoztam.-nyújtotta felé.
-Oh, köszönöm.-oda adta nekem a virágot azzal a mondattal, hogy "légyszi rakd bele egy vázába", és már csak az ajtócsapódásra figyeletem fel.
Úgy is tettem. Bele raktam egy vázába, majd az asztal közepére raktam. A többiek még mindig aludtak. Gondoltam addig csinálok vacsit.

Mikor kész lettem, felkeltettem őket és megkajáltunk. Megfürdettem Carly-t, majd az ágyunkba, tv nézés közben elnyomta az álom. Már nem akartuk felkelteni, hogy átvigyük a szobájába, meg nem is akartuk, higy egyedül aludjon az emeleten, ezért össze húztuk magunkat Jus-sal majd minket is elnyomott az álom.

/Sziasztok!
Már régen volt rész. De most itt egy új. Remélem tetszik, bár kicsit laposra sikerült, de majd jobb lesz. Jó olvasást! És jó szünetet mindenkinek!🤗\

-Valódi érzés-Where stories live. Discover now