Kako su se približavali počela sam da trčim,ubrzo mi je ponestajalo daha ali sam nastavljala da trčim,videvši da i oni kreću da trče.
Bilo ih je četvorica činilo mi se kao da su dosta stariji,predofili, ništa gore.
Odjednom dok sam prolazila pored jedne mračne uličice,neko me je povukao za ruku i uvukao u uličicu.Srce mi je stalo na tren,to je to.
Gotovo je.
Uhvatili su me
.Ko zna šta ce biti sa mnom.
Možda će me silovati,ili poslati u belo roblje.Završiću kod nekog psihopate i niko nikad neće čuti za mene.-Trči brže Freya!
Čekaj..
Videla sam Lucasa kako me vuče za ruku.Bio je zabrinut a lice mu je bilo mokro od znoja.
Nisam znala šta da mislim.
Šta je on tražio tu?
Kada smo zašli iza jednog ugla,pribio me uz zid,gotovo da su se naša tela spojila.Stavio mi je ruku na usta,i usnama je oblikovao jedno 'samo ćuti'.
Mogla sam da osetim njegov vreo dah na svom vratu.
Disao je nekontrolisano,ali mu se na trenutak disanje zaustavilo,dok su njegovi otkucaji srca bili sve jači.Stajali smo tako nepomično par minuta,da mi je postalo neprijatno.
Gledala sam ga u oči,koje nisu više pokazivale onaj mrak kao ranije,već su bile zaplašene.
Pogledom sam mu pokazivala 'šta sad? '.Kada je osetio da je prošla opasnost,lagano je sklonio svoju ruku i odmakao se.Ubrzo sam osetila da su mi klecala kolena i za koji sekund sam se našla na zemlji.
Nisam osećala više ništa,samo mrak.
Lucas's P.O.V.Koja kiša,a ja sam baš sad rešio da idem u tereranu.Pa šta da se radi,ako mislim da nađem neku ribu mora da se radi masa.
Hodao sam jedno 10 minuta kada sam ugledao moju novu cimerku kako trči.Iza nje su išli četvorica kretena meni vrlo dobro poznatih.
Morao sam brzo da reagujem.Sakrio sam se u jednu manju uličicu i cekao je.
Za tren,sam je povukao sa mnom i počeo da trčim ni sam ne znam gde.Dosao sam do jednog ugla i odlučio da tu stanemo.Stavio sam joj ruku na usta kako nas ne bi čuli,a svoje disanje sam uspeo da svedem na minimum.
Nije se micala,znala je da ako i napravi najmanji šum,da će nas naći.
Mogao sam da joj čujem otkucaje srca.Bila je uplašena,tačnije prestravljena.Nisam ni ja bio bolji.
Ne mogu da dozvolim da te budale nekome naude.
To su monstrumi,a ne ljudi.
Kada sam procenio da su otišli,pustio sam je.
Htela je nešto da mi kaze.Ali nije mogla.
Onesvestila se.Brzo sam je uhvatio kako ne bi pala na tlo.
Razmisljao sam da li da je odvedem u hitnu,ali pošto sam položio kurs za prvu pomoć ipak nisam to učinio.
Znao sam da se samo previše uplašila.
Odlučio sam da je odvedem u stan.
***
Novi deo je tu.
Izvinite zbog covera,ali još neće biti ničega između Freye i Lucasa.
Uskoro novi nastavak.Nemam baš inspiracije tako da nadam se da vam ovi poslednji delovi nisu dosadni.
Ostavite neki kom i vote
Ly❤
YOU ARE READING
Lost In Your Soul
Teen FictionŠta to ima u tvojim očima što me je promenilo iz korena? Da li je sve na svetu slučajnost ili sudbina? U njegovoj duši sam se izgubila da tvoju nisam videla. Ljubav je slepa, ako je ljubav bila. *priča može da sadrži jak jezik i teške scene * ...