Læreren prata så fort at Jackson ikke forstod en dritt. Han hadde aldri vært flink i Samfunnsfag.
Utenom fysisk aktivitet var det ikke noen særlig andre fag han likte...
Han rakte opp hånda og læreren stoppet å prate.
- Hvis du skal si noe eller har et spørsmål så tar vi det til slutt!
- Jeg må på do.
- Åja, vel, da får du gå da...
Jackson jogga ut av klasserommet.
Vanligvis ville han ha skulka ved å gå opp til taket(vet ikke om det går ann på elvebakken men la oss bare late som) og røyke eller no.
Men nå måtte han faktisk på do.
Han små løp ned en etasje til gutte toalettet og med en gang han kom inn, stoppet han.
- Å hei, sa Nicolas og smilte til han med røde øyne. Hadde han grått?
- Hei, går det bra? Han gikk bort til han ved vaskene.
- Eh, ja, jeg bare...heh... han små lo. - Olias er bare en drittsekk, det er alt.
- Hva gjorde han?
- ...Han sa at jeg ikke får lov til å gå på bueskyting mer fordi han ikke vet hvem som er der...vi hadde en teit krangel...
Nicolas har vært med i en bueskyting klubb siden han var 10 og elsket det som en hobby.
- Hæ?! Han kan jo ikke bestemme det?!
- Nei og jeg har ikke tenkt å la han, men det sårer meg at han tror han eier meg!
- Så hvorfor liker du han fortsatt?! Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder med han lenger, du har meg.
Nicolas tørket vekk tårene fra skinnene sine.
- Jeg bare...jeg husker hvordan han pleide å være så snill og morsom men nå...
Jackson la hånda over skinnet til Nicolas og så han i øynene.
- Jeg synes du skal glemme han, og heller bli sammen med meg.
Han presset leppene sine mot Nicolas' og la den andre armen rundt midjen hans.
De klinte seg inn på do og låste døra.
Jackson dro av Nicolas' skjorte og tok av beltet sitt.
- Her? Spurte Nicolas idet Jackson snek hånda si ned buksa hans.
- Vil du ikke?
Nicolas sa ingenting og snudde seg.
- Bare fort deg, sa Nicolas med et forførende smil.
Jackson dro ned buksene hans og begynte å slikke hullet hans.
Nicolas skulle til å si hvor ekkelt og grisete det var men ble avbrutt av en deilig følelse.
Jackson satte seg opp og stakk to fingre inn med en gang.
Plutselig skalv Nicolas og noe hvitt og løst lå på toalett lokket.
- Oi, det gikk fort, har du lengtet etter meg, eller?
- Hold kjeft!
Jackson smilte av underholdning og presset kukken sin inn med full styrke.
Nicolas lot ut et halvt stønn før han holdt for munnen sin.
Han ville jo ikke at alle på hele skolen skulle tro han holdt på å bli voldtatt og myrdet på do!
Jackson prøvde også å holde stemmen sin inne og stønnet bare litt lavt.
Så slo det han, hva om det var noen på de andre doene?
- Eh, Nicolas, skjekket du om det var noen på de andre doene?
Hvisket han.
- Jeg var alene da jeg kom inn, det er bare oss to her inne.
De fortsatte å kline, uvitende om det bitte lille hullet i veggen som skiller guttedoen fra jentedoen.
KAMU SEDANG MEMBACA
BARE OSS TO
Fiksi RemajaJackson er en helt vanlig 17 åring, god i sport, populær hos jentene, venner som aldri svikter og to ganske rike foreldre. Men det er én ting som mangler; en som kan fylle tomrommet i hjertet hans. Helt siden 7 klasse har han vært forelsket i klass...