* 1 *

0 0 0
                                    

Čtvrtek ( dva dny před letními prázdninami)

Překulila jsem se a uslyšela jsem kroky za dveřmi, to šla mamka do koupelny, asi za patnáct minut už zaťukala na bíle nalakované dveře mého skromného pokoje, nebyl nějak moc velký, ale přesně podle mě.

Můj pokoj byl bílý, ale v každém rohu byly namalované, velké, šedé zkroucené šlahouny rostlin. Přímo naproti dveří bylo velké americké okno, byl tam světle žlutý polštářek s černým nápisem never stop looking up a šedá hebká deka. Na pravo od okna byl rohový stůl s černou, kolečkovou židlí a nad stolem je malá knihovnička, vedle stolu je velká skříň s šuplíky, a za dveřmi je vysoká knihovna.
Na levo od okna je klec s JUNO a jejím mláďátkem, JUNO a SINI jsou morčata Tidy. A za klecí mám postel. Obyčejnou dřevěnou postel s polštářkami a bílým povlečením s modrými šelmami.

Každopádně, mamka zaklepala a vešla. Otevřela dveře, jemně se pousmála a přišla k posteli.
,, Ahoj Nessee, v kolik budeš asi doma??"

,, Asi tak ve tři. Proč?"

,, Potřebuji, aby jsi posekala zahradu, umyla nádobí a pověsila prádlo, jo a nezapomeň nakrmit JUNO a SINI."

,,Dobře"

,, Ty jsi brečela?" 
Podívala se na mé zarudlé oči a na mokrý flek na polštáři.

,, Jo, ale byla to jen noční můra."

,,Dobře, a už vstávej." usmála se a dodala ,,Odpoledne přijdu kolem šesté, ju?"

,,Ok"

Když zaklaply dveře, zvedla jsem se a šla jsem do koupelny. Běžná ranní rutina, zuby, pleť a vlasy.
Potom jsem si oblékla černé, riflové kraťasy a černé tričko s jokerem a s nápisem forever and never.
Šla jsem probudit Lili, moji starší sestřičku.
A rozhodně jsem nechtěla být smutná kvůli noční můře.
Rozhodně jsem si nebrala servítky..

,, Vstávat, je půl sedmé ráno!!"

,, Ještě chvilku."
Zabručela a ani to s ní nehlo..

,, Fajn, jak chceš. Sakra! Je půl osmí!!"

,, Chabej pokus Nessee."

Jiný řešení nebylo, vzala jsem skleničku s vodou na jejím nočním stolku, pustila Justina Biebera a chrstla na ní vodu. Potom už jsem jen vystřelila z pokoje, popadla tašku a vpadla do kuchyně.
Vzala jsem si rohlík, máslo a sýr, a ještě donuty, které jsem si ušetřila a později je podala sestře.

Jelikož mně bylo patnáct a Lil bylo osmnáct, nastartovala auto a jeli jsme do naší spolešné školy - gymnázium O. Twista..

                             **********************************
Ve třídě...

,, Ahoj Nessee. Jak se máš??"
Zeptala se Hannah.

,, Ahoj, jo jde to. A jak je tobě? A kde je Stella??"

,, Jo dobře, jinak Stella je u zubaře, přijde až na druhou hodinu."

,, Aha."

,, A Nessee? Nepůjdeme dnes všechny tři ke Kávovýmu Benovi ??"

,, Jo, klidně."

Šly jsme se nachystat na první hodinu, děják. Usadily jsme se a škola začala.

Když škola konečně skončila, šly jsme do kavárny U kávovýho Bena.
Já jsem si dala Latté, Hannah si dala černou kávu se smetanou a Stella si dala Capuccino.
Mluvily jsme , o tom co je nového, a rozebíraly nové zprávy o spolužácích.
Když byly asi tři, šly jsme domů.

Šla jsem přes park.

Naproti mně šla středně vysoká paní v tmavě modrém, límcovém, bavlněném kabátu a na červeném vodítku měla anglického kokršpaněla.
Možná je to herečka...
Prosím vás, zopakujte tu scénku. Řekl režisér k středně vysoké herečce Issabelle.
A třeba našla toho psa u popelnic....
Seďela po zkoušce v kavárně, když najednou uviděla muže v saku s krabicí s nápisem puppy.
Šla přes ulici, a v krabici u popelnic uviděla štěně anglického kokršpaněla. Neváhala, a vzala si ho domů....

Konečně jsem doma.

Když jsem konečně našla klíčky a odemkla, nikdo nebyl doma.

Šla jsem udělat zadané úkoly, ale nejdříve jsem se šla převléci. Vzala jsem si černé legíny a béžové tílko.

Posekala jsem naši celkem malou zahradu, šla umýt nádobí a pověsit prádlo.
Vzala jsem si knihu - dívka z inkoustu a hvězd a na zahradu jsem přenesla JUNO a SINI.
Když jsem dočetla knihu, se slzičkou na krajíčku, šla jsem dát morčatům mrkev, granule a vodu. Zapsala jsem do kalendáře, kdy jim vykydám a odnesla je do klece.

Potom jsem se koukla na messanger a YOUTUBE. Koukla jsem se na čtvrtou epizodu seriálu 13 reasons why.

Když jsem zjistila, že je 18:47 zavolala jsem Lili a mamce, ale ani jedna mi to nezvedala. Na večeři jsem udělala lívance s javorovým sirupem.

Když se mi rozsvítil mobil, uviděla jsem útržek zprávy.
Jsme v nemocnici...

Psala mi mamka, přečetla jsem si celou MMSku a bolest v krku se zvětšovala.

Jsme v nemocnici, tvého opilého otce srazil náklaďák cestou z hospody.
Doktoři se snaží zastavit vnitřní krvácení, ale vypadá to velmi zle. Doktoři si tu nás nechají pro jistotu přes noc. Nechtějí nás pustit, když jsme utrpěli šok. Opatruj se a nelam si hlavu, brzy ráno přijedeme.
Jdi brzo spát. Mamka

Začaly mi stékat po tváři slzy. Vzala jsem si lžičku a z mrazáku vyndala Hagen- Dasz zmrzlinu, pustila jsem si televizi a jedla karamelovou zmrzlinu.
Po chvíli jsem ji uklidila a rozdělala Lays. Které jsem po chvilce taky uklidila, vypla televizi a šla jsem si sednout/ lehnout na americké okno.
Po chvíli jsem dala JUNO a SINI seno a šla jsem do sprchy. Vyčistila jsem si zuby a pleť. Měla jsem na spaní velké tričkompo tátovi.
Šla jsem si lehnout a ještě chvíli jsem se dívala na YOUTUBE.
Zhasla jsem lampičku, nastavila jsem si budík a usla jsem.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 29, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Černé létoKde žijí příběhy. Začni objevovat