0.

1.3K 48 0
                                    

- Hé,hé hallottátok? - Eunseol hangjára félszemmel feléjük néztem. Eunseol, Taeyang és Hansol a nagy fecsegő brigád. Amióta a cégnél dolgozom csak fecsegnek mindenről és mindenkiről.  - Új igazgató lesz. - Összeráncolt szemöldökkel fordítottam feléjük a fejem.

- Hallottam - Hansol suttogva hajolt közelebb hozzájuk. - Kwan kisasszony mesélt róla. Mogorva, fennhéjázó férfi. Lekezelően beszélt vele és még az Igazgató úrral is. 

- De az Igazgató úr miért adja át neki a székét? - Taeyang a számomra is értetlen kérdést tette fel. Igazgató úr mindig is jól bánt velünk, akkor miért? Beteg lenne? Nyugdíjba megy? 

- A férfi Angliából származik, és megvette a céget - suttogta Eunseol, amin kerekre nőttek a szemeim. Megvette? De miért? Egyáltalán az Igazgató miért adja el neki? Ha igaz amit a lányok mondtak róla, akkor a cégnél rengetek minden fog megváltozni. 

Nem foglalkoztam velük, csak a munkámra koncentráltam. Ha holnap érkezik, akkor minden kifog derülni, vagyis remélem.. 

~***~

- Nam - ebédemből felnézve megpillantottam a legjobb barátomat. Hatalmas vigyorral a száján ült le elém, amin a szemöldökeim ráncoltam. - Hallottad? - Sóhajtva fordultam vissza az ebédemhez. - Uh, Hansolék? - Bólintottam. 

- És? Láttad már? - kérdeztem. Tudni illik Choi Minho bárkiről bármit kiderít, ha valakiről semmit nem talál. Az számára nem is létezik. 

- Hm.. - felhúzott szemöldökkel néztem rá, de már felém fordította a telefonját. Döbbenten néztem a férfit, akinek gyönyörű kék szemei voltak. - Kár, hogy nem meleg. - Lesajnálóan néztem rá, de ő vállat rántva bámulta a képet. Ah, igen. Choi Minho meleg, de én visszakézből rühellem őket, de mivel Minho gyerekkori barát, eltűröm tőle. Amikor pedig olyan helyeken nyúlkál leütöm, bár egy ideje képes kikerülni előlük. 

- Ha meleg lenne, te már első nap ki lennél rúgva. 

- Ezt most miért? - háborodott fel, és végre eltette a telefonját. 

- Rászállnál, és nem hagynád békén míg meg nem dug. 

- Wow, Kim NamJoon csúnyán beszélt - vihogva hajolt el a felé kapó kezemtől. Idegesen vettem fel az ebédemet és ott hagytam a féleszűt. Fenének se kell, hogy az így is pattanásig feszülő húrt elszakítsa. Ideges vagyok az új igazgató miatt. Vajon milyen lesz? Igaz lesz amit a lányok mondtak? Fennhéjázó és egoista? Hiszen a jövőbeli titkárnőjével is flegma volt, vagyis ezt mondták. Mert ha ő lesz az igazgató, akkor Kwan kisasszony a titkárnője lesz.. 

~***~

- Kim NamJoon, ki van rúgva - dermedten néztem kék szemeibe, amik a közönytől csillogtak.

- M-Mi..?  

 🍁 


Gyűlöllek! (Kim NamJoon ff.) [✔] {Javításra vár}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora