Hikayemize bizim yetimleri size tanıtmakla başlayayım...
Bundan 17 yıl önce yetimhaneye farklı aileler tarafından 6 çocuk bırakıldı ve bu çocukların tek benzer özellikleri farklı güçlere sahip olmalarıydı.İşte bu çocuklar zaman geçtikce çok yakın arkadaş oldular...
1. Elebaşı Ataberk: Kumral tenli, sarı saçlı, kahverengi gözlü ve grubun lideri ataberk akıl okuyabiliyor...
2. Asi Pelin: Düz siyah saçlarıyla ve asice tavırlarıyla pelin zamanı geriye alabiliyor...
3. Kanatlı Utku: Sarı saçlı, mavi gözlü, beyaz tenli bu meteor arkadaş uçabilme yeteneğine sahip...
4. Çapkın Sarp: Siyah saçlı, siyah gözlü olan bu kişilik kilometrelerce ötedeki sesleri bile duyabiliyor...
5. Aşık İkra: Masmavi gözleri ve omuzuna dökülen sarı saçlarıyla İkra kılık değiştirebiliyor...
6. Kitap kurdu Kira: Mavi gözleri ve açık kahverengi saçı ile Kira İkra ile ikiz ama ikizine hiç benzemez ve hayvanlarla konuşabilir...
Evet bizimkileri tanıdığınıza göre geçelim artık hikayemize.
Bu 6 arkadaş yaklaşık 15 yaşlarındayken yetimhaneden kaçarlar ve 2 yıl boyunca diğer sokak çocuklarıyla beraber harabe ve yıkıntı evlerde yaşarlar bu sırada küçük işler yaparak para da biriktirirler.
17 yaşlarına geldiklerinde ise düzgün bir hayat yaşamaya karar verirler. İşe yaşayacak bir ev bulmakla başlarlar.