Deel 6💞

58 7 5
                                    

We zijn in het vliegtuig en ik zit naar het raam en naast Issam en daar naast Akram. Hij is zoooooo irritant. Maar aan de andere kant zitten: Damin, ilyas en Samir. Ja je leest het goed, Samir gaat ook. De vliegtuig gaat zo op  schijgen en ik ben zo bang. Ik kijk even op mijn telefoon en dan komt die irritante stewardess aan. "Je moet hem op vliegtuig stand zetten" en ze bleef de heletijd naar issam kijken"oke" zeg ik bot. Ze keek me vies aan en liep weg.

Issam ging helemaal stuk. " HAHAHAHAHAHHA WAT HEB JIJ VANDAAG HAHAHAHAHAH" ik kijk hem aan met een dodelijke blik en is is gelijk stil

De vliegtuig stijgede op en ik kneep keihard in de arm van Issam."awhhhh ben je bang? Maakt ni uit je grote broer is bij je" ik geef hem Eem speelse klap.

We zijn geland in Marokko. Ik ben zooooo blij. Ik heb nog steeds geen woord gewisselt ,met Akram. hij mag naar mij toe komen. We zijn aangekomen bij ons hotel aangekomen.

We hebben 3 kamer. Elk kamer heeft 2 bedden. Damin en Ilyas hebben samen een kamer geclaimt en Samir met issam en nu moet ik met Akram. ik heb geen zin in hem.

"Ikram"zegt Akram "hmmm"antwoord ik"sorry"zegt hij dan. "Ok" zeg ik bot en loop de wc in. Guess wat. Ik ben in my period. Hartpijn. Als ik uit de wc ga ik me omkleden. Ik liep de badkamer uit en ging op het bed zitten. Akram kwam binnen en gooide een pak Milka naar me met "sorry❤️" dr op. "Het is je alleen door die Milka vergeven" Zeg ik. Hij lacht en geeft me een knuffel. "Ga slapen je bent sws moet" na een tijdje val ik in diepe slaap

~

Ik wordt wakker door gegil en geschreeuw. ik doe mijn ogen open en zie Akram achter damin aan rennen

"GEEF MIJN KKR SHIRT TERUG"roept Akram naar damin "DEZE IS VAN MIJ" " WAT POEP JIJ"roept Akram "IS GEWOON VAN M...." "HOU JULLIE BEKKEN IS" riep ik er door heen. "wat bemoei jij er mee" zegt damin tegen mij "pardon, jullie zijn de gene die mij wakker hebben gemaakt." " oke, stil allemaal. damin geef hem die shirt en hou jullie bekken." zegt Issam.

besef, we zijn in een hotel. en we hebben hier al ruzie. ya allah geef mijn broers hersenen.

___________________________________________________________________________________

Hey lekkerding achter die beeldscherm.

ik schijf weinig omdat ik op vakantie ben. Ik probeer sws al veel te schrijven.

maar waar wijn jullie op vakantie, of ben je lekker thuis?

436 woorden

Ikram&AkramWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu