За всичко сме виновни ние.

473 49 0
                                    

Айзък-  Приготвяш се толкова много време, защото си типичната жена кифла, или защото си модел?- попита говорейки близо до вратата на спалнята, защото Амбърли го беше заключила отвън.

Амбърли-  Правя го за да те дразня. Готова съм, може да тръгваме!- отвърна, след като отключи и излезе от стаята.

Айзък-  Явно винаги изглеждаш толкова добре, защото се приготвяш половин час.

Амбърли-  Мога да се облека и за пет минути и отново ще изглеждам така добре. Ако искаш да ми направиш комплимент, за това как изглеждам, просто го направи.

 Ако искаш да ми направиш комплимент, за това как изглеждам, просто го направи

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Айзък-  Винаги го правя, защото винаги изглеждаш страхотно. Както и сега, много си красива.

Амбърли-  Благодаря, и ти както винаги си много хубав. Винаги изглеждаш така сякаш си излязал от модно списание.

Айзък-  Доживях деня, в който ще ми направиш комплимент без да си поискам. Хиляди благодарности!

Амбърли-  Започваш да ме дразниш, затова е по- добре да тръгваме...
...
Амбърли и Айзък се прибраха късно вечерта във вилата. През целият ден те бяха с изключени телефони, но сега Амбърли тъкмо беше взела нейния за да го включи, когато Айзък дойде и го грабна от ръцете й.

Айзък-  Сега не е време за това.

Амбърли- Цял ден не съм си докосвала телефона, трябва да видя мейлите ли.

Айзък-  Това може да се отложи. Сега имаме по- важна работа.

Амбърли-  И каква е тази по- важна работа?

Айзък-  Забрави ли? Първо среща, след което... - не довърши, защото се позвъня на вратата.

Амбърли-  Запомни си мисълта! Отивай да видиш кой смее да те прекъсне!
...

Айзък отиде да провери кой звънеше, а през това време Амбърли се възползва от ситуацията и включи телефона си. Имаше няколко неприети повиквания от Ерика, затова й звънна. Щом разбра какво се е случило веднага изтича при Айзък с когото се сблъскаха.

Айзък-  Полека, ето ме идвам. Не знаех, че не можеш без мен.

Амбърли-  Говорих с Ерика.

Айзък-  Нарушила си правилото без телефони днес?

Амбърли-  Тя ми каза, че брат ти е катастрофирал. Раян е в болница, бил в тежко състояние.

Айзък-  Как така? Шегуваш се нали?

Амбърли-  Сериозна съм Айзък, трябва да тръгваме.
..
Айзък включи своя телефон и се обади на Бенджамин, а през това време Амбърли събираше вещите си. Щом приключи излезе на двора при Айзък.

Амбърли-  Готова съм, може да тръгваме!

Айзък-  Ти се върни със своята кола.

Амбърли-  Но защо? Нека сме заедно. Не изглеждаш добре, нека аз шофирам.- каза и хвана ръката му, но той я дръпна.

Айзък-  Не искам да си с мен. За всичко сме виновни ние. Дойдох тук заради теб. Ако не бях тук, Раян нямаше да се качи на моя мотор и сега да е в болница. Близостта ми с теб е грешка, която никога повече няма да повторя.

Part of the family.. Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon