Κεφάλαιο 2ο

366 16 7
                                    

Μετά από 10 λεπτά περπάτημα φτανω στο σχολείο μπαίνω μέσα και όλα τα βλέμματα πέφτουν πάνω μου ...Όλοι ξαφνιάζονται και βέβαια την περίμενα τέτοια αντίδραση είχα να πατήσω το ποδι μου στο σχολείο πριν γράψουμε τις εξετάσεις ...να φανταστήτε ουτε στις εξετάσεις δεν ήρθα αλλά με πέρασαν αφού είμαι κόρη του γνωστού επιχειρηματία Μελλά . Πηγαίνω στην πίσω αυλή όπου συχνάζει η παρέα μου . Στην πίσω αυλή είναι μόνο η Ελπίδα και η Ζωή . Τις βλέπω και χαμογελάω . Η Ζωή είναι στο κινητό ενώ η Ελπίδα κάθεται κοιτάει το υπερπέραν ενω καπνίζει .

Αννα: Καλημέρα κοριτσάρες . Τα αγόρια που είναι;

Ελπίδα: Καλημέρα ρε μαλακά . Πήγαν να πάρουν καφέδες .

Γνέφω θετικά κάνω νόημα την Ελπίδα τι έπαθε η Ζωή και δεν μιλάει .

Ελπίδα: Αα αυτή , όπως παντα είναι στην κοσμαρα της . Βρήκε παλι καινούργιο γκόμενο.

Γελάω με τα λεγόμενα της Ελπίδας και βγάζω απο την τσάντα μου τα τσιγάρα μου . Ψάχνω για αναπτήρα αλλά τίποτα . Απο τις σκέψεις μου με διακόπτει η Ελπίδα

Ελπίδα : Παλι στον βούτηξε ο Ορφέας ;
Αννα: Ναι ρε μαλάκα δώσε λίγο τον δικό σου

Ενώ μου δίνει τον αναπτήρα , αναβω το τσιγάρο μου και εμφανίζονται τα αγόρια με τους καφέδες . Περνώ μια τζούρα απο το τσιγάρο μου και αφήνω τον καπνό ελεύθερο .

Αννα: Καλημέρα ρε , εμένα μου πηρατε καφέ

Όλα τα αγόρια : Καλημέρα, εννοειτε εσένα θα ξεχνάγαμε

Ενω τα αγόρια μοιράζουν τους καφέδες η Ζωή επιτέλους αποφασίζει να μιλήσει

Ζωή: Το ξερατε πως θα ερθει καινούργιος ;

Ελπίδα: Αλήθεια ; Δεν άκουσα κάτι

Οι άλλοι συνεχίζουν την συζήτηση και εγώ βυθιζομαι στις σκέψεις μου .

Θα αναριωτιεστε γιατί έβαλα την Ελπίδα αντιπρόεδρο . Να σας πω τοτε.

Η Ελπίδα έχει όλη την έννοια του ονόματος της δίνη ελπίδα στην ομάδα όταν χάνουμε , ποτε όμως δεν τα παρατάμε . Είναι έξυπνη και ο εγκέφαλος της συμμορίας.

Από την άλλη η Ζωή είναι γεμάτη ζωή δραστήρια , έξυπνη αλλά πάντα ηταν στον κόσμο της και αυτό σε κάποιους τους αρέσει .

Τα κορίτσια τα αγαπάω πολύ δεν κάνω διάφορα μεταξύ τους .

Επίσης έχουμε αλλά δυο κορίτσια στην συμμορία την Αναστασία η οποία είναι 20 και σπουδάζει και την Στεφανια που είναι 17 αλλά σήμερα δεν είναι μαζί μας στο σχολείο γιατί είναι ακόμα διακοπές θα είναι εδώ το απόγευμα που θα ερθει το καινούργιο μέλος στην ομάδα.

Anarchy, girlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora