Prolog

26 2 9
                                    

  Soarele îi încălzea spatele. Avea extrem de mult de lucru, iar peste jumătate de ora mai avea și o întâlnire cu o altă pereche de îndrăgostiți ce vor căsătoriți. Încă o noapte în care își va plânge soarta. Avea deja 26 de ani și tot singură era. Deși avusese un iubit, acesta nu a putut să-i trezească acel foc în inimă, așa cum se întâmplau cu eroinele din romanele de dragoste. Era conștientă că acele cărți nu erau decât imaginația unor oameni ce visau la rândul lor la o astfel de viață. Dar, naivă, spera că poate o sa aibă șansa la fericire.
 
  Închise dosarul cuplului la care lucra acum și se lăsă pe spate, oftând. Vara aceasta a avut mai mult de lucru decât în toate celelalte veri. Vremea relativ răcoroasă și total neobișnuită de cunoscutele veri sectoare ale New Yorkului, i-a adunat pe toți îndrăgostiții la firma ei de organizare a evenimentelor. N-a avut nici măcar un week-end liber. Cum se termina o nuntă, cum începea din nou: rochii, catering, sală de nunți, flori, invitații, decorațiuni și tot așa. Iar ea în fiecare noapte dormea singură, într-un pat rece și în apartamentul gol. După fiecare nuntă, cumpăra un vin bun, o cutie mare de ciocolată, înghețată și împreună cu secretara sa, și totodată prietena ei cea mai buna, își ,,sărbătoreau'' singurătatea. Dar de când Ally şi-a găsit un iubit, noul patron al firmei de catareing la care apelau întotdeauna, a rămas total singură.

  Se ridică de pe scaun și se îndreptă spre geamul mare din spatele său. Orașul forfota de oameni ce alergau în căutarea unui loc în lume. Era ora 13:45. Ar trebui să se schimbe și să întocmească noul dosar pentru noul cuplu. Dar era atât de plictisită să afișeze același zâmbet fals și interesul amabil la poveștile și visele celorlalți oameni.

  Oftă adânc și închise ochii. O bătaie ușoară în ușă îi atrase atenția.

- Intră.

  Ally intră și închise ușa din urma ei. Rochia ei galbenă contrasta puternic cu pielea bronzată și parul negru ca noaptea, prins într-o coadă. Se încruntă și își ridică ochelarii de vedere mai sus.

- Linda, mai ai 10 minute până la întâlnire și tu ești încă aici?! O să întârzii!

  Linda se întoarse spre ea cu o față obosită.

- Ally, m-am săturat.

- Ce-ai pățit, draga mea?

- Am obosit. Am obosit psihic să-i tot văd pe toți atât de fericiți iar eu să mă simt ca naiba. Sunt atât de ocupată sa-i fac pe ceilalți să zâmbească încât am uitat că trebuie să fiu și eu fericită.

- Draga mea, ai nevoie de sex! Urgent!

- Ally!

- Ce Ally?! Amintește-ți când ultima dată ai făcut-o?

- Iarna aceasta. De Crăciun. Doamne, nu-mi vine să cred ca vorbesc cu tine despre asta.

- Și a fost minunat săptămâna aia, până când el a început să nu-ți mai răspundă la mesaje și apeluri. Iar duminică când te-ai întâlnit cu el ți-a dat papucii.

- Nu-mi aminti.

- Și de atunci parcă toată lumea a intrat în depresie. Nici măcar Naty, modista, nu mai trece pe la noi să ne povestească despre nopțile ei incendiare.

- N-am observat.

- Revino-ți! Ia o fustă scurtă, o bluză mulată și decoltată și mergi la club. Acolo precis o să găsești un frumușel ce va fi mai mult decât bucuros să te satisfacă.

- Sunt prea bătrână pentru club.

- Am trăit s-o mai aud și pe asta. Uite ce o să faci acum. Te vei ridica în apartament, îți vei lua cea mai sexy ținută și vei pleca la întâlnire cu oamenii ăia.

Iubire de ciocolată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum