Új kezdet

2.5K 87 88
                                    


Hali! Elmondanék egy pár dolgot a sztori elkezdése előtt. Szóval mostmár egy részt minden próbálok a helyesírásra ügyelni. Más részt tudom hogy ez a homo dolog olaj volt a tűzre. Így is elhordtok mindennek és ha nem is válaszolok látom. Szóval aki eddig engem gúnyolni és-vagy kinevetni jött az kérem haladjon tovább. De most kijavított formában itt van a sztori jó olvasást: 

Reggel amikor fölkeltem apu ébresztet. Behozta a reggelimet amit aztán gyorsan megettem. Megmosakodtam a fürdőszobában aztán a szekrényemhez lépve megnéztem mit vegyek fel ma.
Végül a meleg miatt egy lenge szett mellett döntöttem.

Has pólót vettem fel sortot és sminknek szempillaspirált és egy szép rúzst használtam.

A suliban álltalában a leghátsó sorba ültem a középső padsorba. Beléptem a terembe és minden fiú engem nézet. Aztán megláttam hogy én helyemen ült egy fiú. Fekete haja volt és gyönyörű zöld szemei.
Ő volt az egyetlen aki nem nézet. Mivel a helyemen ült és jól is nézet ki leültem mellé. Pár perc múlva oda jött egy barna hajú csaj és megcsókolta.

- Hé te! Menj a pasim mellől! –mondta csaj, akinek Susan volt a neve.

- Nem megyek! Ez már az én helyem! – mondtam én.
- Susan tényleg ő ült ide. Majd én arébb meggyek –szólt közbe a fiú Tom és elment.

Legelőre lecuccoltak majd az osztály elment tesire.

- Ma párokban lesztek – mondta a tanár.

- Tomim legyünk párban! – mondta Susan.
- Nem kisaszony! Én mondom meg hogy ki kivel lesz. – szidta le a tanár.
- Szóval akkor Kitti és Tomas lesz együtt Susan és Kendall, Daniella és Michael, Dominica és George.... – majd mondta tovább az egész osztályt.

Letette a papírt és mindenki összeállt párokba. Én majd ki ugrottam a bőrőmből annyira örültem. A tanár sorakoztatta a párokat én meg Tom mellé álltam.

Susant majd ellepte a féltékenység. Aztán a fiúknak felkellet emelni a lányokat. Susan ekkor mutogatott valamit de nem értetem.

- Na akkor emelhetlek?
- Persze – válaszoltam.

Nagyon boldog voltam ahogy egy olyan fiú emelt fel aki meglehetősen bejött nekem.

- Nagyon könnyű vagy! Hány kg?

- Áh dehogy, meg amúgy is nem illik ilyet kérdezni viszont te meg nagyon erős vagy. – nevettem.
- Néha eljárogatok edzeni.

- Ó hát az látszik – néztem az izmos karjára.

Vége lett a tesi órának és vissza öltöztünk. Majd bementünk a terembe. Ott Tom megkérdezte hogy mellém ülhet-e. Én persze igent mondtam neki. Ezért leült mellém Susan mellé pedig egy lány osztálytárs.
- Figyelj Kitti talizunk ma?
- Persze...
- Akkor jó, és táncolni szeretsz?
- Na ná!
- Rendben tökéletes. Van egy jó hely, megmutatom.
- Oksa hol találkozzunk?
- Érted megyek este 10-re ha jó.
- Rendben az jó. – válaszoltam majd írtam le a teló számom és címem.

- Otthon 21:59 -

Este volt már de még nem jött Tom. Már azt hittem nem is fog, de akkor a telefonom megszólalt. Felvettem és Tom volt az.
- Az ajtód előtt állok.- mondta.
Azzal letette a telót én meg a már szép sminkemben és ruhámban kimentem hozzá.

- WOW nagyon gyönyörű vagy!

- Köszi Tomi! Akkor meggyünk?

- Aha!

Beültünk Tom kocsijába és elmentünk a diszkóba amit Tom mondott. Ott a buliban elég sokat táncoltunk és persze ittunk majd a végére megcsókolt. 

Az új sulimWhere stories live. Discover now