Pozvala sam majku.Prijalo mi je da čujem njen glas.Koliko god pogrešili oni su ipak moji roditelji i nisam imala više nikoga osim njih.
Vratila sam se u stan i počela sam da se spremam,koliko poznajem sebe ni ceo dan mi ne bi bio dovoljan.
Ušla sam da se istusiram.Lucas još nije došao,pa sam zaključala.Valjda ima ključ.
Dok sam se kupala,kroz glavu su mi prolazile razne stvari.
Mimy,rodjendan,poljubac,ona četvorica od sinoć...
Kako bih skrenula misli počela sam da pevam.Da čudno,iako nemam blage veze to me je jako smirivalo..Malo sam se zanela,pa nisam čula Lucasa koji je nekontrolisano lupa o vrata.
-Hajde požuri moram da se tuširam!!
Evo presveti prinče,nisam znala da je kupatilo samo vaše.Okej,idemo malo sporije..Zašto da ga ne nerviram kad već imam priliku.
-Ajde upišaću se aman..I btw,prelepo pevaš!-progovarao je kroz smeh.
Pa uzmi neku teglu ili šta znam.
Izašla sam nakon deset minuta.Mislim da je bilo dosta.Zatekla sam ga kako cupka na vratima.Mogla sam da primetim kako baca pogled na moje telo.
Muškarci,šta drugo reći.Pa hoćeš li da udjes ili?-promrmljala sam.Sada mi je već bilo neprijatno.Došlo mi je da mu lupim samarčinu ali sam se suzdržala.
-Ah,da..Bio je i red!......Hej potrošila si svu toplu vodu!!
Ups,izgleda da jesam.Hajde budi muško!
-Pokazao bih ti ja šta je muško,ali biću fin! -proderao se.
Neka hvala.Zaista,ne treba!Prijalo mi je da ga izludjujem.Ni sama ne znam zašto.Možda ni sama sebi nisam oprostila što sam dopustila da me neko zavede.Gde mi je bila glava? Uvek sam se držala obećanja da neću dozvoliti da se prepustim muskarcu.Muškarci samo povredjuju žene.Baš kao što je Klaus povredjivao moju majku.Zbog njega mi se i donekle zgadio sav taj muški svet.
A i Hannah je svašta prošla u svojim vezama.Sa jedne strane nisam želela da se meni tako nešto desi,zato sam i sebi dala to obećanje.Ali eto prekršila sam ga.
Glupa Freya.Odlučila sam da ispeglam kosu i obučem kratku teksas suknjicu i i crni crop top koji mi je malo otkrivao stomak.Preko sam obukla dugu teksas jaknu koja mi je sezala do kolena i naravno starke-moje najvernije prijateljice.
Imala sam potrebu da stavim crveni karmin što sam i učinila.
Pa, i nije loše Freya.Bez ikakve želje da se najavi,Lucas mi je uleteo u sobu.Na sebi je imao samo obmotan peskir,što je otkrivalo njegove savršeno oblikovane pločice sa kojih su se još uvek slivale kapljice vode.Kosa mu je bila sva neuredna i padala mu je preko lica.
Stajala sam tako par sekundi dok se nisam setila da trebam da progovorim:
Očigledno,ne umeš da kucas?
-Ah da izvini,malo nevaspitano od mene.
Vratio se i pokucao.
Mogu li da kazem ne?-promrmljala sam.
Svejedno ćeš ući zar ne?
-Bingo!
Okej udji..
-Pa hvala vam,gospođice.Opa,kad ćeš za mene tako da se središ?
Nikad,budalo!
-Pa okej.Hteo sam da ti kažem da će večeras navratiti par mojih drugova nadam se da ti to nije problem?
Ma briga me svakako izlazim sa društvom.
-Molim te,nemoj da ideš sama.Ne želim da te Kai nadje.
Kao da je tebe briga?Ne brini umem da se čuvam a sad izadji da bih mogla da se spremim.
-Okej.22h
Hannah i Justin su me čekali ispred u crnom BMW-u.
Opa,nov auto?
-Poklon od Justina.
Oo Justine,bahatimo se malo a?
-Pa može nam se.
Nakon što smo pokupili Nicol našli smo se sa Terezom ispred jednog cluba.
-Izvinite ali ne puštamo osobe mladje od 21.-oštro je rekao tip iz obezbeđenja.
Mora da me zezaš?Justin odgovora ali mi ne možemo.
Nakon dugog dogovaranja odlučili smo da odemo na piće u neki kafić.
Bilo mi je prijatno u njihovim društvu.Ti ljudi su me razumeli.Čak i Tereza koju sam tek upoznala.Vreme brzo proleti,kad si sam pravim ljudima.Odvezli su me do stana i svi smo se složili da trebamo ovo da ponovimo.
Izlazak je prošao i bolje sto sam očekivala.Zanimljivo,mene ništa ne može da zadovolji.Nakon što sam shvatila da je 3 ujutru odlučila sam da se usunjam u stan kako me Lucas ne bi čuo.
Polako sam zatvorila vrata koja su malo zaskripela.Nadam se da me nije čuo.
Okrenula sam se i videla Lucasa i par momaka kako sede u dnevnoj.
Da, rekao je da mu dolazi društvo kako sam zaboravila?
Glupača.
Na stolu su bile karte,a svuda oko njih su bile prazne flaše piva.
-Freya,jel' se sad dolazi kući,sram te bilo!
Nije tvoja briga.-nezainteresovano sam rekla.
Idem ja sad ne želim da vam smetam.
-Čekaj,Lucas zar nećeš da nas upoznaš?-neko od njih je progovorio.
-Naravno.
Lucas je ustao i došao do mene.
Ljudi ovo je Freya Salvatore.Moja cimerka.Ovo su Jace,Mett,Dom i Alec.
Oči su mi se zaustavile na Alecu.Bio je prelep.Imao je kestenjaste oči i smeđu kosu,koja je bila savršeno stilzovana.Na sebi je imao atlet majicu koja je otkirvala njegovo dobro oblikovano telo.
Ma šta ja lupam?Trgni se Freya.
-Wow,Lucas pravi si srećnik.Ja da imam ovakvu cimerku bio bih jako srećan.-videlo se da je pripit.
-Alec.Alec Sperrow.Čast mi je.Ostani sa nama.
Prišao mi je i poljubio mi je ruku,na šta sam je ja refkelsno izmakla.
Koji kreten.
Pa meni nije.-Oštro sam progovorila.
Kao što rekoh,nije mi drago što sam vas upoznala.Idem u sobu.Kako sam i okretala ledja videla sam da je Alec začudjeno gledao.Verovatno nije navikao da ga devojka odbije.
Pa i koja bi ga odbila izgledao je kao andjeo.
Bože šta ja pričam.Verovatno sam umorna.
Brzo sam zaspala.
Lucas's P.O.V.Dobro je što se sklonila.Volim svoje drugove,ali ponekad su stvarno debili.Posebno kada popiju.Verovatno bi ih sve prebila bez reči ali ovako je sigurnije.I po njih i po nju.
Drago mi je što je odbila Aleca.On jednostavno nije tip za nju.
-Luke,dobra ti je ova mala.
Tišina!Ona je za mene.-razdrao se Alec.
Glumi neosvojivu,to mi se svidja.Mala je dinamična.A da,odemo malo do njene sobe.-imao je onaj njegov pervezni osmeh.Nećeš je ni pipnuti!Ona nije jedna od tvojih igračaka!Mislim da je bolje da krenete.
-Smiri se Luke,Alec se samo šalio.-rekao je Dom.
-Idemo momci.
Ne mogu da verujem.Nece je imati.Ona samo izgleda loše ali zapravo nije.Iznutra joj samo treba neko da je voli.Možda sam malo bio kreten prema njoj.
Ovaj nered se neće sam pocistiti.*****
Evo ljudi novi deo.Konačno je tu i Alec.Nasla sam jedan savršen video na yt koji ide uz njega ubaciću vam ga ovde pa pogledajte.
Mislim da sam odabrala pravog glumca.
Ostavite komentar i vote.
YOU ARE READING
Lost In Your Soul
Teen FictionŠta to ima u tvojim očima što me je promenilo iz korena? Da li je sve na svetu slučajnost ili sudbina? U njegovoj duši sam se izgubila da tvoju nisam videla. Ljubav je slepa, ako je ljubav bila. *priča može da sadrži jak jezik i teške scene * ...