"Sanırım... onların başı benimle gerçekten beladaydı." -FİNAL-

3.5K 255 59
                                    


BaekHyun

ChanYeol ile birlikte olalı neredeyse 2 ay oluyordu. Gittikçe daha çok bağlanmıştık birbirimize, kalbim hissediyordu bunu. Nereye gitse peşinden geliyor, o kocaman boyunun arkasında beliriyor ve ona gülümsüyordum. Oradan, buradan veya bir şekilde bir yerden karşısına çıkıyordum. Sıkılıyor muydu? İşte orasını ancak ChanYeol bilir. Lakin emin olduğum ve asıl önemli olan şey beni seviyor oluşuydu. Onun emin olduğu şey ise benim onu seviyor oluşumdu.

Aşk açıkçası bu sakarlığım ile bana çok uzak geliyordu. "Kim başına iş açan birini hayatının merkezine alır ki?" diyordum. "Yalnız öleceğim!" diye bağıra bağıra ağlarken genelde Luhan gelir ağzıma dondurma sokar ve susmamı sağlardı. Arada bir depresyon sebebim oluyordu. ChanYeol ise sakarlıklarım başına ne kadar iş açarsa açsın beni bırakmayan sayılı kişilerdendi. Kalbimi verebildiğim kişiydi. Bu arada yaz iyice kapıya dayanmıştı! "İçeri alın artık beni!" diyordu.

"Channie!"

"Bekle BaekHyun şu işi de halletmeliyim bebeğim."

Bilgisayara bakıyordu, ben ise benimle ilgilensin diye uğraşıyordum. Hâlâ bakmaması ile dudak büzerek odadan çıktım.

"Ne oldu BaekHyun?"

"ChanYeol benimle ilgilenmiyor."

Yeri gülünce dudak büzdüm.

"Çünkü işleri var ve bizim de var. Yürü."

❉❉❉❉❉

Alışveriş merkezine gelmemiz ile şaşırmıştım. Karşıda gördüğüm Jongin ile de daha çok şaşırmıştım.

"Neden buradayız?"

"Alışveriş yapacağız!"

Yeri bizi sürüklüyordu ve her girdiğimiz mağazada bir şeyler denetiyordu. Birkaç saate ellerimiz dolmuştu ve arabaya her şeyi zar zor taşıyorduk.

"Anlamıyorum Yeri, neden bunları aldık?"

"Öğrenirsin!"

❉❉❉❉❉

Şirkete geri geldiğimizde kimsecikler kalmamıştı. İş çıkışına daha vardı oysa...

"Kimse neden yok?"

Gördüğüm Luhan ve yanındaki Sehun ile daha çok şaşırmıştım. Ah demeyi unuttum değil mi? Luhan şu yanında stajyerlik yaptığı Sehun ile birlikte olmuştu ve gayet mutlu gözüküyorlardı. Yanlarında ise gördüğüm diğer beden tanıdık değildi. Ancak Jongin'in ona doğru jet bir hız ile koşmasıyla anladım. Jongin'in sevgilisiydi.

"Lu? Burada ne işiniz var? Bu bavullar da ne böyle?"

Elime bana ait olan bavulu uzatması ile anlamaz gözler ile baktım ona. Omuz silkti. Göz devirdim karşılık olarak. Ne güzel anlaşıyorduk biz öyle!

"Neler oluyor?"

Arkadan belime sarılan kollar ile irkilsem de tanıdık koku ile gözlerimi kapatıp gülümsedim. Bu kokuyu nasıl tarif edebilirim bilmiyordum, huzur vericiydi, sevgi dolu ve rahatlatıcıydı. ChanYeol'dü.

"Bebeğim yaz geldi. Ben de seninle ilk tatilimi ayrı özel olarak yapmak istesem bile, dostlarımız ile beraber yapmak bizi eğlenceye sürükler diye düşündüm."

"Ciddi misin?"

Gülümseyerek ona döndüm.

"Ciddiyim. Hadi binelim."

Hepimiz arabaya binmiştik. Önde ben ve arabayı kullanacak ChanYeol vardı. Arkadaki tekli koltukta Yeri. Çiftli koltuklarda ise Jongin ile sevgilisi ve Luhan ile Sehun vardı. Onlara gülümseyip ChanYeol'e döndüm. Arabayı sürmeye başlamıştı.

"Nereye gidiyoruz?"

"Hm... bilmem."

"Yah ChanYeol!"

"Havaalanında öğrenirsin, ancak önce bir depoyu dolduralım her ihtimale karşı."

Benzin istasyonu önünde durduk.

"Ben dolduracağım!"

Arabadan indim ve benzini doldurmaya başladım. Hepsi gülüşüyor ChanYeol ise beni izliyordu. Utançla yüzümü başka yere çevirmem ile gelen kıkırdamaya daha sonrasında ben de karşılık verdim. Deponun dolduğunu düşünerek gururla arabaya geri bindim. ChanYeol arabayı çalıştırdı.

Yola devam ederken arabanın yavaş ama ürkütücü sesler ile durmaya başlamasıyla endişelendim. Araba tamamen durunca ise hepimiz arabadan indik.

"Neden durduk?"

"BaekHyun... benzini doldururken tam oturtmadığını söyleme bana!"

Gözlerimi kaçırdım. Korkakça, gelecek tepkilerden emin olmayarak ensemi kaşıyıp güldüm.

"Tanrı'm! Sıçtık! Uçağı kaçıracağız!"

"BaekHyun!!"

Hepsinin aynı anda bağırması ile gözlerimi sıkıca kapattım. Sonrası ise arabayı topluca itekleyip, yeni bir benzin istasyonu bulmaya çalışmamız, uçağı kaçırıp bir sonrakine zar zor yetişmemiz ve tatilimizin devamı ile sürüp gitti.

Sanırım... onların başı benimle gerçekten beladaydı.

❉❉❉❉❉

Kitabı baştan aşağı değiştirip böyle yapmam güzel oldu mu?
Ben bu kurguya da fazlasıyla beğendim ve eğlendim.
Sizler de beğendiniz mi?
Bunca zaman yanımda olduğunuz için hepinize teker teker teşekkür ederim.
Bir dahaki kitabımda görüşmek üzere~
Sizleri seviyorum.❤️❤️❤️

BOSS AND CLUMSY ASSISTANT  ❥ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin