The queen of Spain♡

8 0 0
                                    

The queen of Spain♡
1. Începuturile
Era o seara obișnuită, priveam spre geamul din camera mea regală cum cad picuri mari din cer direct pe pervazul meu scoțând sunete impecabile. Rad in sinea mea de fiecare data cand ma gandesc cat de mult am crescut. Imi lipsesc zilele cand puteam sta linistita langa geam fara ca nimeni sa mi impuna anumite lucruri. Era prea frumos sa raman mica, acum daca nu sunt undeva timp de 5 minute sar 3 palate in aer, pătrund teroriști in tara mea si probabil mama face vreun infarct. Off vremurile de copil...de ce mereu trebuie sa dispară?! De ce trebuie sa ne maturizam asa repede?! Atatea intrebari si niciun răspuns...
Ei bine, azi, este ziua cea mare.
- Oh Martina?! Încă nu esti gata?
Si asta a fost frumoasa mea mama, regina Spaniei care se pare ca a îmbătrânit prea tare si trebuie sa mi ofere mie locul ei de pe tron. Azi după cum si mama a intenționat să spuna, este ziua incoronarii mele. Si ca încoronarea sa fie normala o regină are nevoie de un rege. O sa fiu obligată să ma căsătoresc cu Prințul Ego, viitor rege al Franței, fermecător bineinteles dar si la fel de arogant. Nu e ca si cum as fi eu prima sotie, se zice de ultima ca ar fi decapitat o doar pentru ca i ar fi dăruit o moștenitoare. Se pare ca trebuie sa i dăruiesc un moștenitor altfel ajung prin vreun turn legată de vreun tavan. Rad rad si iar rad uneori lucrurile astea regale, chiar ma amuza.
După ce v a avea loc încoronarea, ma voi căsători...exact asa cum imi poruncește Mama, macar o data daca m ar asculta cand ii zic ca nu sunt indragostita, dar pentru ea nimic din toate astea nu au valoare, mereu imi spune ca dragostea e doar un joc si ca nu merita sacrificiul , ca sa mi servesc țara am nevoie de putere, nu de dragoste , ea spune că dragostea e oarbă si ca slăbește un om, dar eu mereu mi am dorit să incerc. Se pare ca nu asta imi e norocul .
Cea mai bună prietenă a mea, care in curând dupa încoronare v a deveni slujnica mea, ma ajuta sa ma îmbrac adecvat pentru ziua aceasta . Ea mi a ales tinuta si de asta eu am ales o pe ea sa ma ocrotească de a lungul domniei, ea imi vrea binele. Mi a ales o rochie nude, drăguță care sa se potrivească cu tenul meu, pantofi albi, prințul Ego trebuie sa stie ca viitoarea lui soție este pură asa ca acesti pantofi probabil il vor face sa realizeze acest lucru. Draga mea prietena, Lodo, mi a țesut pe rochie cateva mărgele foarte finute . Au aparținut bunicii mele si mi am dorit ca semn de recunoștință pentru Ea, să le port si eu. Of cat imi lipseste , era singura care ma apara de mama si de educația ei regală, as fi vrut sa mi fie alaturi in momentele astea dar poate acolo unde e, ii e mai bine.
Lăsând dramele la o parte ii fac semn lui Lodo ca sunt gata sa ies.  Aceasta imi deschide usa iar eu incerc sa mi adun toate puterile si sa mi mențin emoțiile cat mai ascuns .
- Ziua cea mare a sosit! Pronunta mama uitandu se in ochii mei so făcându ma sa mi dau seama cat de greu o sa fie.
........................................................

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 29, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The queen of Spain♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum