Ami a víz alatt történik...

1.5K 94 5
                                    

Khm-khm, a rész 16 éven aluliaknak...

Hehej, micsoda Marichat!

Hát ja, ha egy sellő és egy Macska összekerülnek, annak mindig ez lesz a vége... ebben a fandomban legalábbis. Gondolkodtam a tizennyolcas karikán, de aztán annyira mégsem szaladt el velem a ló, viszont a vége...

Akik már régóta követnek, emlékeznek még a Project, vagy a Macska Bogara függővégeire a könyv vége felé... na, ez is olyan lesz, úgyhogy aki hajlamos a falnak menni a függővégektől, az legyen szíves tartóztassa magát... legalább holnapig^^

Egyébként, a barlang (és az első csókuk) is a H2O - Egy vízcsepp elég alapján lett megtervezve, szép kis ihletbomba volt ez a, mostmár viszonylag retro sorozat.

Egyébként, a barlang (és az első csókuk) is a H2O - Egy vízcsepp elég alapján lett megtervezve, szép kis ihletbomba volt ez a, mostmár viszonylag retro sorozat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Itt egy kép Rikki-ről és Zayn-ről, mert megtehetem)

Szóval igazából ennyit akartam, már csak egy kis megjegyzés (1500+ szó, úgyhogy érezzétek a szeretetetet;)) ééés jó olvasást mindenkinek!^^


Arista vidáman intett egyet a hotel beszakadt tetején ázott Macskának, és eltűnt a habokban.

- Megint nem sikerült – dünnyögte a fiú, és beverte a fejét az egyik cserépbe.

- Hahó, Fekete Macska! – Alya integetett fel a tetőre. – Minden okés odafönn?

A fiú csak sóhajtott, és elkezdett lemászni. – Osztállyal vagytok itt? Sürgősen el kell tűnnötök innen – csendesen huppant a homokra. – Egy nagyon veszélyes akuma garázdálkodik errefelé, és a bogarammal képtelen vagyunk legyőzni. Nagyon erős... de tovább próbálkozunk – nyugtatta meg rögtön a nagy Katiblog-szerkesztőt. Kicsit meglepte, hogy Alya nem kérdez semmit, még a beígért interjúért sem nyavajog, csak... nézi. Áthatóan és fürkészően. – Ú-Úgyhogy javaslom, hogy amíg nem tisztítjuk meg, menjetek inkább egy másik hotelbe, minél messzebb a nyílt óceántól.

- Egy barátnőm elment valakivel bevásárolni – állított Alya csapdát. – Meg kell várnom, nem indulhatunk nélküle.

Macska megdörzsölte a tarkóját. – Igen, láttuk őket, eltalálta őket az akuma, és így kénytelenek a vízben maradni, ne aggódjatok értük.

Alya elgondolkodva megdörzsölte az állát. Ez alkalommal nem sikerült, de talán...

- Jólvan gyerekek, mindenki fel a buszra! Ne szedjetek össze semmit, Katica úgyis vissza fog állítani mindent... - jelentette ki Miss Bustier kedvesen. – Kérlek, legyetek együttműködők, Chloé-val úgyis meg fog gyűlni a bajom... - sóhajtott, és elindult a szőkeség felé, aki nyomdafestéket nem tűrően káromkodott a karmájára, amiért megint összepiszkolódott a fürdőruhája.

- Ugye nem akarod jobban megnehezíteni a dolgát? – kérdezte Nino Alya-tól, a lány vállára helyezve a kezét. A vöröske csak biccentett, és a páros a többiekkel együtt megindult a busz felé.

Egyszer élünk - #yolo - BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora