BOLUM 1

516 23 43
                                    

1 BÖLÜM 
Yazardan:
Güzel bir gündü hava mis gibi hafif parçalı bulut ama ona rağmen sıcak vardı bahçeye kahvaltı hazirliyorlardi  bu havada bahçede kahvaltı yapmak çok güzel olurdu. Bu kahvaltı sıradan bir kahvaltı değildi bambaşka tüm aile birlikte kahvaltı yapacaktı onun için bambaşka çünkü bugün pazardi tüm ailenin bir araya geldiği gündü bugün. Bir sandalye dahi boş kalmamalı. Ama maalesef bir sandalye boş kalacaktı Meryemin sandalyesi boş kalacaktı.. Tamam bu ilk kez değil ki. Tam 7 yıl bu böyle bu sandalye boyle bomboş. Hızır kimseyi oraya oturmasına izin vermiyordu. Cunku o sandalye de meryem oturmuştu onun hayaliyle Hızır kahvaltı yapıyordu. Herkese unutmuş gibi gösterse de aslında unutmamıştı. Nasıl unutur ki? Dile kolay 20 yıl birlikte ayni yastığa baş koymuşlardı sonra araya giren bu ayrılık 7 yil ne az ne çok tam 7 yıl. Hızır bu ayrılığın nedeni uzunca düşünmüştü İhanet mi? Yoktu yani hızır çapkındı ama karısına beli etmiyordu onu uzecek bir şey yapmıyordu. Şiddet mi? Asla.. Hızır Meryem e el kaldırmazdı. O eli kırar ama ona el kaldirmazdi. Peki ne? Bu ayrılık niye? Meryem sebebsiz gitmezdi var birşey gitmiş ama ne? Hızır kafasına koymuştu bu ayrılığın nedeni. O zaman çıkacaktı meryemin karşısına. Dikilecekti karşında ala gözlerine bakacakti ve hesap soracakti. Ama ne zaman?
                     ***
Hızır uyanmıştı dusunu yapmış üzerine bornoz giyinip banyodan çıkar. Dolaptan giyecek çıkarır ama bu sefer ceket falan giyinmez pazar günleri ayrı elbise giyer daha çok spor giyer siyah spor elbiselerini çıkarır giyer spor ayakkabılarını da giyer aynanın karşına geçer saçlarını her zamanki gibi düzeltir  cekmeceyi acar saatlere bakar bir tane saat alır bileğine takar parfumu alır eline sonra ne düşündüyse vazgeçer parfüm sıkmaz.. Aslında onun parfüm sıkmasına gerek yoktu ki duş geli o kadar güzel kokuyordu ki bunun üzerine parfüm sıksaydi haksızlık olurdu duş geline 😄😄 deniz kokusu gibiydi.. Hatta meryem bu kokuya bayiliyordu bir kere ne demişti Meryem? Dur buldum.. Şöyle bir şey demişti: Bu kokunu çok seviyorum olmaz mi onu kulanmayasin sadece bana özel olsun 🔥🔥 " böyle demişti kiskanmisti meryem Hizirin bu kokusunu... Hızır bunları gözünün önüne getirir hepsini  hafifçe gülümseme oluşur yüzünde...

Hızırdan:
Simdi kocasıyla birlikte kim bilir ne yapıyor.. Acaba bana baktığı gibi bakıyor mu? Bana söylediği gibi ona da "seni seviyorum" diyor mu?   Ona karşı sorularım o kadar var ki karşısına çıkıp hesap sorasim geliyor.. Gidip kolundan tutup sen benimsin kızım bu zubeyle evli kalmana  izin verir miyim  benden başkasıyla olmazsin... Ama yapamam 😕  Aynadan kendine bakar odadan çıkar kahvaltı için aşağıya iner.

Amerika:
Meryem emir Sinan oturmuş kahvaltı yapıyordu.  Meryem çayını içiyordu Sinan ona bakar elinden tutar öper.. Meryem isteksiz şekilde elini çeker ondan tiksiniyordu görmek dahi istemiyordu Emir olmasa masanın uzerindeki bıçağı alıp kalbine sokmak istiyordu ama yapamazdı.. Sinan: bugün bilin bakalım nereye gidiyoruz.. Ses gelmez kendisi söyler.. Türkiye  gidiyoruz Meryem elindeki bardağı panikle masaya bırakır ona bakar.. Meryem: Türkiye mi? Sinan: evet sevgilim Türkiye gidiyoruz  bu kadar balayı yeter biraz da is yapalım .. Kapı çalar gelen Nildi. Hizmetçi gider kapıya bakar. Nil salina gelir. Nil: günaydın öztürk Ailesi.. Emir: biz Türkiye gidiyoruz biliyor musun hala. Nil: Emircim hani senle anlaşmıştık hala yoktu abla vardı.. Ayrıca neden gidiyoruz. Sinan: sende geliyorsun yani? Nil: evet abicim bende geliyorum çünkü Meryemi yalniz birakmam.. Meryem: iyi yapıyorsun canım sen de gel çok mutlu olurum hem sen burda yalniz başına ne yapacaksın ki. Nil: dimi? 😉 Meryemin yaninda oturur hizmetçi kahve getirir Nil kahveden yudumlar. Meryem Nil un gelmesine çok mutlu olmuştu çünkü sinanla bir dakika yalniz kalmak istemiyordu.

Türkiye:İstanbul.
İlyas hala uyanamamisti akşam eve gec geldiği için sabahlamisti. Omer odasına gelir odaya girer yatağın yanina gelir. Ömer: amca hadi kalk babam kahvaltı Ömer: amca hadi kalk babam lahvaltiya bekliyor hadiii!.. İlyas zor da olsa gözlerini acar: "beş dakika daha " der ömer ne düşündüyse ayağa kalkar odadan çıkar 5 dakika kalmaz geri gelir. Elinde su bardagiyla yatağa tekrar yaklaşır suyu İlyasin yüzüne döker. İlyas bir anda ayağa kalkar ömer guluyordu  İlyas etrafa bakar: İlyas: babası kılıklı gel lan buraya demesiyle omeri  yatağa çeke kafasını ısırır 😆

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK KARSİLASMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin