Vhopekook smut bölümü pt.1Taehyung
Jungkook ile Jiminden kutuyu almaya gidiyorduk. Kutuyu almak için bunca zamandır yalvarmamıza rağmen hiçbir şekilde bize vermemişti. Artık kutudan umudumuzu kestiğimiz anda bize kutuyu vermeyi teklif ettiğinde ikimizde şaşırmıştık. Bunca zamandır Jungkook Hoseok ve benim olduğum yetişkin içerikli hayallerin çoğunu o kutudakiler kaplıyordu ve bu akşam bütün hayallerim gerçek olacağı için mutluydum. Çoktan Hoseok'a bende buluşacağımıza dair bir mesaj atmıştım bile.
Kapıya ulaştığımızda Jungkook peş peşe zile basmaya başlamıştı. Onunda benim kadar heyacanlı olması hoşuma gidiyordu.
" yeter be geldim " Jimin bağıra bağıra kapıyı açtığında jungkook alel acele konuşmuştu.
" Bize söz verdiğin kutuyu almaya geldik" Jungkook'un söyledikleriyle Jimin derin bir nefes almış ve tekrar kutuyu almak için eve girmişti. Elinde pekte ağır olmayan pembe bir kutuyla döndüğünde kutuyu elime almış ve arkadaşıma bir hoşçakal mırıldanıp evin yolunu tutmuştuk.
———Evin önüne geldiğimizde Hoseok'u bahçede otururken görmüştük. Her zamanki gibi geç kalmayıp ilk gelmesi beni şaşırtsada hoşuma gitmişti. Arkası bize dönük bir şekilde oturan Hoseok'a sessizce yaklaşıp sırtına atladım. Bir yandan boynuna öpücükler konduruyordum. Kıkırdamaları kulaklarıma dolarken bende kıkardamaya başlamıştım. Aklıma kutu geldiğinde hemen sırtından indim ve koşup kapıyı açtım. Üçümüzde içeri girdiğimizde kutuyu masaya koyup içindekileri incelemeye başladık.
Kutunun içinden çıkanlar beklediğim kadar iyiydi.
Vakit kaybetmeden Kutudakileri geri kutuya yerleştirip ikiliyi peşimden odama sürükledim.Odaya girdiğimizde Hoseok beni yatağa itip tişörtümü çıkarırken jungkookta kutuyu çalışma masama koymuştu. Hoseok kasıklarıma doğru kayarken Jungkook yandan dudaklarım ile dudaklarını birleştirip ateşli bir öpüşme başlatmıştı.. Alt tarafımda hisseettiğim hareketlilikle Hoseok'un pantolonumu çıkarmaya çalıştığını anlamıştım. elleri yavaş yavaş pantolonumun belinde dolaşırken açıkta kalan yerlerime öpücükler konduruyordu.
Pantolonumdan tamamen kurtulduğunda baksırın üstünden sertleşmeye başlayan penisimi okşamasıyla Jungkook'un ağzının içine acı dolu bir inleme bıraktım. Öpüşmemizi kesip dudaklarını ve ellerini göğüslerime yerleştirdiğinde inlemelerimde artmıştı. Bir yandan delicesine öpüyor ve diliyle ıslatıyor bir yandanda elleriyle sıkıştırıyordu.Ellerimi tişörtüne attığımda benden başını kaldırmış ve tişörtünü çıkarıp geri işine dönmüştü. Kısa süre sonra Hoseok Jungkook'u üzerimden kaldırmış ve kendine döndürerek ateşli bir öpüşme başlatmıştı. Öpüşürken ikiside teker teker üstünü çıkarıyordu. Bende ortalarına yerleşip açıkta kalan penislerini çekiştirmeye ve sıra sıra ağzıma almaya başladım. Öpüşmeleri arasında duyduğum inlemelerle dahada hızlandığımda Jungkook'un elini kalçamda hissettim. Arada şaplak atıyor arada okşuyordu. İkisininde sertleştiğinden emin olduğumda onlardan ayrıldım. Hoseok ayağa kalkıp kutuya yöneldiğinde elinde pembe bir iple geri dönmüştü. Sırıtarak " Oyun başlasın o zaman " demişti. Sonrada elindeki ipi Kutunun içindeki talimatlara göre ellerime ve vücuduma bağladığında kutunun içinden bir kaç şey daha çıkarıp yatağın kenarına koymuştu.
Hoseok penisini tekrar ağzıma verdiğinde Jungkook kalçama şaplak atıyor ve arada diliyle deliğimi ıslatıyordu. Geleceğimi hissettiğimde kendimi yatağa bastırıp az da olsa rahatlamaya çalıştım. Tam sürtünmeyede başlayacakken jungkook'un kalçamı havaya kaldırması ve penis yüzüğü takması ile durmuştum. " Madem oyun oynuyoruz kurallarına göre oynayalım. Biz yüzüğü çıkarana kadar boşalmak yok kediciğim" sadece hafif mırıltılar çıkararak onaylayabilmiştim. Başından beri zaten bunu ben istemiştim o yüzden itiraz edemezdim. Beni fazla zorlamadıkladı sürece sorun yoktu ama bu akşam ikiside beni epey zorlayacak gibi duruyordu.
Hoseok sona yaklaştığını hissettiğinde ağzımdan çıkmış ve aşşağıya doğru kaymıştı. bir parmağını içime ittirdiğinde ağzımdan inlemelerin kaçmasını engelleyememiştim. İkinci parmağını ittiği sırada ağzımdaki doluluk ile sesim baya boğuk çıkmıştı. Jungkook ağzımı becerirken Hoseok haber vermeden içime girmiş ve git gellerini başlamıştı. Gittikçe hızını arttırırken canımın acısıda artıyordu. Jungkook ağzımdan çıkıp kutudan titreşimli dildoyu almış ve penisime sürtmeye başlamıştı. Boşalamamanında etkisiyle iyice acı çekiyordum. Hoseok içime geldiğinde bir kaç kere daha git gel yapıp içimden tamamen çıkmıştı. Kutudan bu sefer kalın bir dildo çıkardığını gördüğümde gözlerimi pörtletmeden edememiştim. İçimden Umarım düşündüğüm şeyi yapmaz diye geçirirken içime dildoyu sokmasıyla acı bir çığlık atmıştım.
"A-ah A-acı-YOR ÇıKAr ŞuNU" kıkırdama seslerini duyduğumda sinirlenmiştim. Ben burda acı çekiyorken onun orda gülmesi hiç hoş değildi. Acı dolu çığrışlarım devam ederken dudaklarıma dudaklarını yapıştırmış ve beni susturmaya çalışmıştı.
Arkamdaki dildonun hareketlendiğini hissettiğimde göz ucuyla arkaya baktım. Jungkook'un bir kaç kez dildoyu çekiştirip içime girdiğini gördüğümde bu sefer beni Hoseok'un dudakları bile susturamamıştı. Git gelleri hızlı bir şekilde devam ederken zevk noktamı bulmasıyla acı yerini az da olsa zevke bırakmıştı. Hoseok dudaklarını dudaklarımdan ayırıp penisim ile aynı hizaya gelmişti. Penis yüzüğünü çıkarıp penisimi ağzına aldığında acı tamamen gitmiş ve yerini zevke bırakmıştı. Jungkook'un git gelleriyle orantılı olarak git gel yaparken daha fazla dayanamamış ve ağzına boşalmıştım. Jungkook'ta benden 1-2 dakika sonra içimden çıkmış ve belime boşalmıştı. Rahatlamanın verdiği hisle gözlerimi kapatırken Hoseok'un kıkırdamalar eşliğinde vücudumdaki iplerini çözdüğünü görmüştüm. Jungkook ise çoktan yatağın diğer tarafında uykuya dalmıştı.———
Üçlü yazmak ne zormuş ya yazdımda yazdım. Bi bitiremedim. Lütfen fikirlerinizi belirtin.
Vhope mu yoksa vkook mu karar veremediğim için vhopekook yapmaya karar verdim. Umarım vhopekook'u seversiniz. ( çünkü iki shipte çok güzel )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴀʙʏ ʙᴏʏ ☽ ʏᴏᴏɴᴍɪɴ
Fanfiction☽ BoyxBoy Min Yoongi işinde başarılı bir psikologtu. Park Jimin ise bir hasta (!)