Το άρωμα της φρέσκιας βανίλιας και της φρεσκοκομμένης λεβάντας έκαναν το παλάτι να μοιαζει με παράδεισο. Δεξιά και αριστερά στο διάδρομο υπήρχαν μικρά ποταμάκια που πάνω τους επεπλεαν νούφαρα και οι τοίχοι ήταν στολισμένοι με τις σημαίες όλων των πειρατικών πλοίων και στόλων που υπήρξαν ποτέ.
Προχωρήσαμε στο βάθος και ανεβήκαμε μια μεγάλη ξύλινη σκάλα που στο τέλος της βρισκόμασταν απέναντι από τον θρόνο της πριγκίπισσας των πειρατών.
Έλεονορ Τιγκ, μπάσταρδη κόρη του καπετάνιου Τζακ Τιγκ, ξαδέρφη του γνωστού Τζακ Σπάροου, γιου του μεγαλύτερου αδερφού του Τζακ τον Έντουαρντ Τιγκ. Η μητέρα της ήταν ένα μυστήριο για όλους. Κάποιοι λένε ότι ήταν η ίδια η κόλαση της νορβηγικής μυθολογίας, άλλοι η Περσεφόνη. Το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι η ομορφιά της είναι μοναδική. Κατά χλωμή επιδερμίδα σαν να μην την είχε δει ποτέ ο ήλιος και μαλλιά μαύρα σαν τον έβενο. Το κορμί της λυγερό και φορούσε στολή ίδια σαν εκείνη που είχε και ο πατέρας της. Στο λαιμό της διέκρινες το μεγάλο τατουάζ των Τιγκ. Ο Τζακ Σπάροου δεν το έδειχνε ποτέ, ήθελε να δημιουργήσει δικό του όνομα, μεγαλύτερη φήμη από εκείνη της οικογένειας του.
Από μακριά φαινόταν σκορπισμένες μεσαιωνικές πανοπλίες ιπποτών που είχαν φυτρώσει μέσα τους διάφορα φυτά. Φαινόταν τόσο παραμελημένα και ξεχασμένα στο χρόνο.
“Καπετάνιοι! “ ακούστηκε να φωνάζει η πριγκίπισσα πάνω από το θρόνο της.
“Έλεονορ! Νεαρή Έλεονορ! “ είπε ο Ελάιζα και έκανε ένα βήμα μπροστά.
“Άαρον? “ απευθύνθηκε στον Άαρον. Σηκώθηκε απότομα από τον άνετο θρόνο της τρομαγμένη. Σταμάτησε όμως πριν κάνει το τρίτο βήμα της προς τα μπροστά και γύρισε το βλέμμα της προς τα εμένα. Τα μάτια της δεν ήταν ανθρώπινα. Έμοιαζαν με εκείνα της γάτας, το απόλυτο γαλάζιο του πάγου. Το βλέμμα της γέμισε οργή καθώς είδε τα δάχτυλα του Άαρον μπλεγμένα με τα δικά μου.
Σε χιλιοστά του δευτερολέπτου έγινε καπνός και καπνός εμφανίστηκε μπροστά μας. Πήγε μπροστά στο πρόσωπο του Άαρον και τον κοίταξε με μίσος.
“Από εδώ η γυναίκα μου, Μπεατρίς Καρίνα Ασημοχέρι. “ είπε κοφτά ο Άαρον.
“θα το παίξουμε και πολιτισμένοι τώρα? “ είπε η Έλεονορ.
“Πριγκίπισσα, ήταν επιλογή σας να διακόψετε αυτή τη σχέση. “ είπε ο Φίλιξ.
“Όπως και τη συμμαχία με τον στόλο των Χέλφαϊρ. “συμπλήρωσε ο Ελάιζα.
“Δεκτό. Ο λόγος που σας κάλεσα εδώ πέρα είναι πρώτον, ότι χρειάζομαι τον στόλο σας για ένα κυνήγι θησαυρού και δεύτερον.. “ είπε και κοίταξε προς τα εμένα “θέλω την καρδιά του Λούσιφερ Ασημοχέρι. Με αντάλλαγμα, το ένα τρίτο του στόλου μου. “
“Όχι! Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό! “ φώναξα με όλη μου τη δύναμη.
Η Έλεονορ ήρθε καπνός μπροστά μου και ο Άαρον έκανε αμέσως μια αόρατη ασπίδα μπροστά μου για να τη σταματήσει. Ακούστηκε ένας υποκοφως ήχος και η Έλεονορ τραβήχτηκε σαν δαιμονισμένη προς τα πίσω.
“Ω, ναι! Θα το κάνω! Γιατί είναι το κλειδί για να ολοκληρωθεί η αποστολή. Κανένας άλλος δεν τα κατάφερε. Ούτε ο πατέρας μου, ούτε ο θείος μου. Ίσως, ο ξάδερφος μου αλλά και γι αυτόν αμφιβάλλω. Είναι τόσο ηλίθιος που και να τον σκότωναν και να τον έστελναν στον κάτω κόσμο, σίγουρα θα ξεχνούσε να πεθάνει και θα επέστρεφε από τύχη. Εγώ, όμως, έχω σκοπό να φέρω τη νέα εποχή στις επτά θάλασσες, και θα με βοηθήσετε εσείς. Μα και φυσικά, εσύ Μπεατρις.. Έχεις το πιο σημαντικό ρόλο. Να πεθάνεις! “ είπε και έσκασε στα γέλια.
Την κοίταξα απαξιωτικά και της είπα “Όλοι θα πεθάνουμε. Το πρόβλημα με εσάς τους δαίμονες είναι ότι δεν έχετε ψυχή. Δεν έχετε ευκαιρία μετενσάρκωσης. Θα πεθάνεις και δεν θα επιστρέψεις. Ποιος ο λόγος για όλη αυτή την αναστάτωση? “
“Μα, προφανώς, για να αποκτήσω μια ψυχή! “ που απάντησε λες και μιλούσε σε παιδάκι.
Γύρισα στον Άαρον και τον ρώτησα “τι ακριβώς της βρήκες? “
“Καλό κρεβάτι.. “ απάντησε ο Φίλιξ. Ο αδερφός του τον στραβό κοίταξε, παρ’όλα αυτά δεν ήταν και ψέμα.
“Καλά όλα αυτά. Ενδιαφέροντα ακούγονται, αλλά πριγκίπισσα, εμείς τι θα κερδίσουμε? “ είπε ο Ελάιζα καθώς άναβε ένα πούρο.
“Ένα τρίτο του στόλου μου? “ απάντησε η Έλεονορ.
“Ξεχνάς ότι είμαστε πιο ισχυρός στόλος από εσένα. Απλά εσύ έχεις τον τίτλο ενώ εμείς κάνουμε τη βαριά δουλειά. Α! Και να μην ξεχνιόμαστε, αγαπητή μου παρολίγον νύφη, δεν είμαστε πλέον σύμμαχοι σου. Οπότε, καλό θα ήταν να μας δελεάσεις με κάτι καλύτερο. “ είπε ο Ελάιζα και έσβησε το πούρο του στο πάτωμα επιδεικτικά. Ίσα ίσα 4 βαθιές τζούρες είχε προλάβει να κάνει. Η πριγκίπισσα άφωνη από τον λόγο του Ελάιζα, προσπαθούσε να βρει λέξεις που να είναι αντάξιες της συζήτησης.
“Κάπτεν Ελάιζα Χέλφαιρ.. “ ξεκίνησε να λέει η Ελεονορ, αλλά τη διέκοψε ο Ελάιζα.
“Αρκετά! “ επιβλήθηκε εκείνος. “Σου δίνω δώδεκα ώρες. Θα μας πεις τον αληθινό σκοπό του κηνυγιού ή κηρύσσω πόλεμο στην Τορτούγκα. “ είπε και γύρισε την πλάτη του στην πριγκίπισσα, χωρίς υπόκλιση, χωρίς κανέναν σεβασμό προς τον θρόνο και τη δύναμη της. Γιατί, πολύ απλά, όλοι ήξεραν ότι ο Ελάιζα Χέλφαιρ ήταν ο φόβος και ο τρόμος των επτά θαλασσών, και όχι ένα δεκαοχτάχρονο κορίτσι που δεν είχε βγει ποτέ του να πολεμήσει και να κατακτήσει κάτι μόνη της.
Ο Ελάιζα ήταν άξιος σεβασμού, και πολλοί στόλοι και καπετάνιοι υποκλινόταν στο όνομα του. Δεν θα επέτρεπε σε κανέναν να του φερθεί σαν πιόνι.💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
Καλησπέρα σε όλους!!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα την AlexandraKasmeni6 που με έπεισε να ανεβάσω επιτέλους τη συνέχεια της ιστορίας μετά από τόσο καιρό.
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εχας που συνεχίζετε να διαβάζετε την ιστορία μου όσο καιρός και αν έχει περάσει από την τελευταία ενημέρωση της.
Και φυσικά τους νέους μου αναγνώστες και ακόλουθους!
Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα και να μου πείτε τις εντυπώσεις σας για την ιστορία!!
Καλή συνέχεια,
xoxo
💕
DU LIEST GERADE
Η ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ
ActionΜια ιδιαίτερη πειρατική ιστορία, βασισμένη σ' ένα δυναμικό όνειρο που για αρκετό καιρό βρισκόταν στο μυαλό μου. Αποτέλεσμα του υποσυνειδητού και της φαντασίας μου. Ετοιμάστε τα σπαθιά σας και απολαύστε το ταξίδι που σας προσφέρω!