MİLLET BÖLÜMDEN ÖNCE MİNİK Bİ DUYURUM VAR.BU HİKAYEYLE AYNI ANDA Bİ ASMUS HİKAYESİ YAZMAK İSTİYORUM.SİZDE İSTERSENİZ YORUMLARDA BELİRTİN.BENDE KURGUSUNU YAPMAYA BAŞLAYAYIM.ÖPÜLDÜNÜZ...
(Sinan)
Kaç gündür aklımda olan soruyu sormak istiyordum.Lakin kaçmasın benden uzaklaßmasından öyle korkuyordum ki,anlatamam."Öykü"dedim yüzündeki saçların elimle çekerek."Hı?"dedi gözlerini kocaman açmış bakarken."Anlamıyorum.O şerefsiz nasıl sana zarar vere biliyor....İnsan sana dokunmaya kıyamaz ki"dedim yanağını okşayarak.Gülümsedi ve yanakları kızarmıştı."Bende şunu anlamıyorum senin gibi bir adam....Nasıl yalnız ola bilir"diyince gülmeden edemedim.Masummiyetini sevdiğim ya."Hadi kalk giy"dedim aya kalkıp tişörtü eline vererek.Yüzünden başka bölgesine bakmamak için zor duruyordum.Gülümseyip odadan çıktım ve saatin 8 geldiğimi gördüm.Acıkmıştım Öykü'nün de acıktığına ihtimal vererek makarna yapmaya başladım.Suyun ısınması için ateşi açtım ve buzdolabına yaslandım.Öykü paytak paytak gelip ônümde durdu.Tişôrtü pantalonunun içine yerleştirmişti."Sinan ya bu ne kocamanlık tişörtü elbise adıyla giysem olur valla"diyince kahkaha attım."İyi ya sarıpsarmalamak avamtajım var"dedim."Yemek mi yapıyorsun?" diyince kafamı salladım."Makarna,evde pek bir şey yok"dedim."Tamam o zaman ben de salata hazırlayayım"diyince başımla onayladım
—
"Ya yavaş ye yavaş"dedi Öykü bense onu takmadan yemeğimin tadını çıkarmaya devam ettim.Tabağımı bitirdim ve ayağa kalktığımda Öykü'nün de kalktığını tabağını bitirdiğini gördüm.Elinden alıo mutfağa gittim ve tabakları makineye yerleştirip salona geri döndüğüm de.Öykü'nün kitap rafna göz gezdirdiğini gördüm.Yanına gidip rafa yazlandım ve onu izlemeye başladım."Ya sen beni eve mi bıraksan geç oldu zaten"diyince doğruldum."Gitmek mi istiyorsun?"dedim elimi saçlarımda gezdirirken."Geç oldu malum yarın uçakla uçuyoruz trabzona hani giysilerimi falan toplamam lazım"diyince onayladım ve yola çıktık.
—
(Öykü)
Sabah~
Taksiden inip hava alanına girdim.İşlemlerden sobra bizim ekibi bulup yanlarına gittim.Cem,İrem,Belfu,Çagla burdaydı.Bazılarının artık trabzonda,bazılarının da bizden sonra orda olacağını söyleyince anladığımı belittim.
—
Uçaktan inip iki taksi çağırdık ve bize bildirdikleri oteli söyleyip yola çıktık.Otel'e vardığmız da aşağıda oda numaralarımızı ve kartlarımızı alıp yukarı çıktık.Duş alıp,üstümü değiştim sonra da yatağa yatıp uykuya daldım.
—
Kapımın çalınmasıyla uyandım.Ayna da kendimi süzüm kendime çeki düzen verdim ve kapıyı açtım."Sinan sen ne zaman geldin?" dedim.Şaşırmıştım bir de yüzümde uykunun kalıntılarıyla kesin çok komiktim."Ben akşam uçağıyla geldim sizden sonra,Yemeğe gidicez de İrem geldiğinizden odadan çıkmadığını söyleyince merak ettim" dedi kaç saat uyumuş ola bilirim ki?,cama baktığım da hava kararmıştı."Tamam ben hazırlanıp geliyorum 5 dakikaya" dedim ve kapıyı kapatıp bavulumu açtım.Sarı bir bol kazak ve mavi etek aldım.Giyindikten sonra hafif makyaj yaptım ve saçlarıma şekil verdim.Kartımı ve telefonumu biraz a paramı çantama koyup kapıya çıktığım Sinan hala bekliyordu.Ona gülümsedim ve kapıyı kapattlm.Birlikte asansöre doğru gittik.
—
Masaya yerleştiğimiz de her kes kendi arasın da sohbet etmeye başladı.Bense önümdeki yemekle oynuyordum."Abla ya sen TrabzonSporlu musun?"diyince kafamı" kaldırdım."Her zaman"dedim gülümseyerek."Oooooo Öykü hanım takım da tutarmış"dedi Sinan."Ya siz niye bu kadar şaşırdınız sayın Tuzcuuu"dedim gözlerimi kısıp masanın diğer ucunda oturun Tuzcuya bakarak."Haşa ne şaşırması"dedi bilmiş bilmiş."Sen hangi takımlısın peki?" dedim sorumu Sinana yönelterek."Galatasaray"deyince Furkan atladı."Harbi mi abim?" herhade o da galatasaraylıydı.Furkanın bu haline herkesle birlikte gülmeye başladık."Evet" dedi bay acaip ciddi.
Akşam yemeğinden sonra Ben,İrem,Sinan.Ulaş ve dizi lakablarıyla yangazlar bovling oynamaya otelin bovling salonuna gittik.İki grup olarak ayrıldık.Benle Sinan,furkan oynuyordu.Oyuna başladığımız da İremler öndeydi,ama Sinanın atışıyla biz öne geçmiştik.bense mutluluktan Sinana sarılmıştım.Ayrıldığımız da bize imalı bakışlar atan dörtlüye seri katil bakışı attım.Elime topu aldım ve pozisfonumu alıp atışımı yaptım.Gayet iyiydi.Gecenin sonundaysa kazanan İremler olmuştu.
Odalaıma çıktığımız da Sinanın da benim odamın bir oda uzağın da oldunu gordüm.Aslın da onla konuşmak istiyordum ama gerekiyor muydu bilmiyorum."Ne baka kaldın öyle?" dedi Sinan yanıma gelerek."Sinan uykun var mı?" dedim kartı kapıdan çekerek."Yani uyumam noldu?"dedi tedirgin bir sesle."Meraklanma kötü bir şey değil" dedim.
—
"Tamam hadi anlat"dedi Sinan.Ula adam nasıl söyleyem. "Tamam o zaman,bz senle son zamanlar çok birlikte zaman geçiriyoruz ya,Bir de o gün benim evin kapısın da ,......aramız da olanlar.Yani sen ben...."dememle lafım kesildi."Sinan" dedi bir kadın ve gelip yanımız da durdu.Sinan ayağa kalktı ve kadına sarıldı."Dolunay geç kaldın noldu sorun falan mı çıktı?" dedi Sinan.Bende ayağa kalktım ve başımla kadına sela verip Sinana döndüm"Sonra konuşuruz.İyi geceler" gülümsedi ve hemen asansöre doğru yürüdüm.Asansörü çağırdığım da hızla geldiği için şükür ediyordum.Kapı aşıldığın da hemen içeri girdim ve katımın numarası olan tuşa bastım,ama bir elle kapammakta olan kapı tekrar açılınca kafamı kaldırırp içeri giren Sinana baktım."Noldu?" dedim kaşlarımı çatarak. Sinan içeri giripbenim bastıöım tuşa bir daha bastı sonra da en yukaı katın tuşuna bastı."Oraya neden çıkıyorsun?" dedim Sinan bakarak.Bizim katın tuşuna iki kere bastığı için oraya çıkma isteği iptal edilmışti.Bu yüzden direk yukarı çıkacaktık."Sen öyle hemen nereye kaçıyorsun" dedi Sinan.Bense yutkunmakla yetindim ve ağzımdan bir tek "ııı" diye ses çıkmıştı.Saçımdan bir tutam alıp oynmaya başladım.
—
(Sinan)
Artık gerçekten konuşmamız gerektiğini biliyordum.Kaçmasına da izin veremezdim.Dolunayla yarın görüşeceğimizi söyledim.Öykünün konuşmayacağını anladım.Kolundan tutup onu kendimle duvar arasına aldım.Nefes nefese kalmıştı,gözlerini kocaman açmış bana baktı."Anlat nerde kalmıştık,ka şey sen ve ben.Evet sen ve ben"dedim aynı zamanda elimi beline koymuştum."Tamam Sayın Tuzcu" dedi ve yüzünü yüzümü yaklaştırarak.YanağInı yanağıma yaklaştırdı ve kullağıma "Bay Ciddi sayın Gürman size.......Aşık olmuş ola bilir" dedi bense duyduğum şeyle mutluluktsn kımıdayamıyordum.Öyküyse yüzünü aynı pozisyonda koruyordu.Sonun da yüzümü aynı hizaya getirdim.Geri çekildim ve kaçıncı katta olduğumuza baktım.Sonunucu kattaydık ve ben bizim katın tuşuna basıp.Eski pozisyonumu aldım.Bu sefer beliniden tutup kendime doğru yaklaştırmıştım."İnsanın sevdiğinden böyle şeyler duymasından daha özel bir şey olamaz"dedim ve bir şey söylemesine izin vermeden dudağı ve yanağnın birleştiği uzun bir öpücük bıraktm.
gardaşlarım bölüm nasıldı?bence müq ama tabi son söz sizde.Bir de bölümün başındaki konuyla ilgili ne düşünüyorsunuz? VE LÜTFENNNNN YORUM VE VOTELERİNİZİ BIRAKIN baybayyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol Yanım
Novela Juvenil"Aklıma düştün be adam" içinden geçirdi kadın ve otobüsten indi.Otobüse nadiren binen kadıb düşünceli zamanların kalabağı tercih ederdi.Koskoca gürültü karşısında onun sessizliği... "Kendine gel bir de ne zaman görürsün" evinin kapısını açıp içeri g...