כשהתעוררתי, הרגשתי חום. התמתחתי ופיהקתי. העיניים שלי ישר נפתחו כשנגעתי במשהו- מישהו נעים. ישר התיישבתי והסתכלתי מסביבי. בוודאות לא הייתי בבית שלי. היה מישהו שישן לידי.
המוח שלי רץ במחשבות. מה קרה אתמול בלילה? אחרי שג׳רמי, קייסי ומר. הייווד הלכו לבית חולים, אני חזרתי לאוטו של ג׳רמי... ואז מה? לא יכולתי להיזכר. מתי נרדמתי? הסתכלתי מסביב לחדר שוב פעם והבנתי איפה הייתי.
בבית של מר. הייווד. אז זה אומר...
לקחתי את השמיכה והורדתי את זה ממני ומהבן אדם שהיה לידי. כששמתי לב שזה היה ג׳רמי ולא מר. הייווד, צעקתי וישר זזתי ממנו. העיניים שלו ישר נפתחו, הוא קם והסתכל מסביבי.
"איפה השריפה?" הוא צעק, השיער הבלונדיני שלו היה מבולגן וכיסה חלק מהפנים שלו.
"אין שריפה!" צעקתי, לקחתי כרית וחיבקתי אותה. "מה אתה עושה איתי באותה המיטה?"
ג׳רמי הסתכל עליי בבלבול לכמה דקות. "הולי?"
"זאת אני," התפרצתי והרגשתי את הפנים שלי מתחממות. "מה אתה עושה במיטה שלי?"
"תאמת," שמעתי עוד קול מדבר. "אני מאמין שזאת המיטה שלי."
הראש שלי ישר הסתכל לעבר הדלת, איפה שמר. הייווד עמד. היה לו פלסטר ענקי בצבע לבן על המצח שלו, וסימן כחול מתחת לעין השמאלית שלו. הוא הרים גבה ולקח לגימה מהקפה שהיה בידו.
"מה...?" שאלתי אבל לא הייתי בטוחה מה אני רוצה לשאול בכלל.
ג׳רמי קם מהמיטה של מר. הייווד ועמד. "בוקר, כריס!"
מר. הייווד הביא לג׳רמי מבט קשה. "זה צהריים."
דחפתי את עצמי גם מהמיטה. מר. הייווד גיחך לעברי. התכוונתי לשאול אותו מה כל כך משעשע אותו אבל הסתכלתי למטה ושמתי לב שעדיין לבשתי את הבוקסר מאתמול בלילה. הרגשתי את הפנים שלי מתחממות במבוכה, ישר לקחתי את השמיכה מהמיטה ועטפתי מסביבי.
"קייסי ולאנס מביאים לך בגדים," מר. הייווד הודיע לי.
"קייסי ולאנס?"
מר. הייווד הנהן. "יש לנו הרבה הסברים לקייסי... ויש לנו על עוד כמה דברים לדבר."
"כמו מה?" כיווצתי את עיניי בבלבול. "למה אתה מתכוון?"
מר. הייווד התעלם מהשאלה שלי. "רוצה ארוחת בוקר?"
הבטן שלי קרקרה כרמז, ומר. הייווד וג׳רמי צחקקו.
"זה כמעט מוכן," מר. הייווד הודיע לי.
"אז... אני יכולה להתקלח בזריזות?"
מר. הייווד הנהן. "בטח. את יכולה לקחת בגדים מהארון שלי אם את רוצה," הוא הודיע לי. "ככה לא תחליפי חזרה לבגדים מלוכלכים."
YOU ARE READING
Forbidden Relationship
Teen Fictionלמורה הצעיר והחתיך של הולי יש עבר אפל, ועתיד מסוכן. היא מהר מאוד מוצאת את עצמה בתוך הסיפור ונכנסת לבלגן. מי ידע שהעובדה שהמורה שלנו היה פעם בכנופיה יעשה כל כך הרבה בלגן? כשהולי ומר. הייווד התקרבו, להולי היו עוד ועוד שאלות על העבר שלו, ולאט לאט הולי...